Ik word helemaal gek van Blixem.nl, ze kapen echt ieder domein dat nog vrij is, bijna een 2e namespace. Het gebeurd mij zo vaak dat ik check of een domeinnaam nog vrij is, en dan blijkt dat Blixem hem al heeft gekaapt. Ze gebruiken hierbij de www.domeinenbank.nl als een soort van stichting, om te doen alsof het allemaal normaal is dat zie die domeinnamen kapen...
Als klap op de vuurpijl hebben ze ook www.pdnl.nl ook als stichting. Voor persoons domeinnamen.
Wat ze doen is alsvolgt:
Ze doen alsof deze stichtingen zonder winst (dat mag een stichting niet) de domeinnamen doorverkoopt, echter, de stichting verkoopt alleen domeinnamen van blixem door, dus je voelt hem al hangen...ze geven de kopers een indruk alsof ze zeer goedkoop aan hun domeintje kunnen komen en ondertussen draaien ze dikke winst...een zeer slinkse manier van bedrijfje spelen...
ik
hierop, stelletje aasgieren
zo...ben ik dit ook weer kwijt
Als klap op de vuurpijl hebben ze ook www.pdnl.nl ook als stichting. Voor persoons domeinnamen.
Wat ze doen is alsvolgt:
Ze doen alsof deze stichtingen zonder winst (dat mag een stichting niet) de domeinnamen doorverkoopt, echter, de stichting verkoopt alleen domeinnamen van blixem door, dus je voelt hem al hangen...ze geven de kopers een indruk alsof ze zeer goedkoop aan hun domeintje kunnen komen en ondertussen draaien ze dikke winst...een zeer slinkse manier van bedrijfje spelen...
ik
zo...ben ik dit ook weer kwijt