Toon posts:

Scary Radio Shit

Pagina: 1
Acties:
  • 122 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Damn dit is freaky..
af en toe als ik achter mn pc zit krijg ik spontaan radio signalen uit mn boxjes!!! Echt vaag! Ik heb geen radio kaart of zo..en er staat geen radio in huis aan of zo..
en aangezien ik half noors ben en noors versta lijkt het ook nog of het noorse radio is (zo klinkt het voor mij) ..
ik kan bijna zelfs verstaan wat gezegd wordt..en er zit af en toe muziek bij enzo..
dis echt vaag toch?

• Molybdenum
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 22-06 23:09
Op woensdag 17 oktober 2001 20:19 schreef _Assassinator_ het volgende:
Damn dit is freaky..
af en toe als ik achter mn pc zit krijg ik spontaan radio signalen uit mn boxjes!!! Echt vaag! Ik heb geen radio kaart of zo..en er staat geen radio in huis aan of zo..
en aangezien ik half noors ben en noors versta lijkt het ook nog of het noorse radio is (zo klinkt het voor mij) ..
ik kan bijna zelfs verstaan wat gezegd wordt..en er zit af en toe muziek bij enzo..
dis echt vaag toch?
lange, onafgeschermde kabels naar je boxen?

Verwijderd

ach man da's nog niets hoor
ik kan op m'n pc m'n overbuur z'n cb-gesprekken volgen :o
snap het ook niet goed dat kan maarjah

Verwijderd

edit:
sorry jongens ff iets raar aan de hand
reply kwam er tweemaal op

• @r!k
  • Laatst online: 23:05

@r!k

It is I, Leclerq

Ik weet dat er een bepaalde speakerset is van creative die niet goed afgeschermd was en daardoor radio kon ontvangen. Misschien heb jij die toevallig.

heb je een creative speakerset?

Een hele rij microsoft certificeringen.

Verwijderd

Topicstarter
nope..
ik heb een of andere vage jazz speakers set ofzo

• Cartman!
  • Niet online
ik heb er ook last van gehad met me fps1000 van creative, maar ik heb er eigenlijk geen last mer van , ik heb niks veranderd eigenlijk :?

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Laat me raden, Philips of Creative :)

Ah goedkope speakers dus. Oplossing duurdere nemen met fatsoenlijke afscherming.

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 09:36 schreef Yokozuna het volgende:
Laat me raden, Philips of Creative :)

Ah goedkope speakers dus. Oplossing duurdere nemen met fatsoenlijke afscherming.
Altec :P
Pagina: 1