Verwijderd
kaj@hotmailsucksdeeply.com
Er zijn nou opzeker al meer dan 30 requests voor een gf2 sleutelhanger
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
euh weet niet hoe hij d'r aan komt, maar als je in zo'n fabriek werkt, of iemand kent die daar werkt, kun je er natuurlijk zoveel mee nemen als je wilt, die dingen worden getest, wat afgekeurd word gooien ze weg. Net als met cpu's daar zijn ook veel uitvallers.Op woensdag 17 oktober 2001 22:00 schreef gabberjoost het volgende:
Ik wil ook wel zo'n geforce 2 sleutelhanger, als je ze nog hebt...
Hoe kom je eigenlijk aan die dingen???
mail me: joost.visser@quicknet.nl
smokey_the_bandit@quicknet.nl
Turn it off and on again.
Weer eens wat anders
If it is broken, fix it. If it ain't broken, make it better!
Verwijderd
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
Op woensdag 17 oktober 2001 19:44 schreef Geforce2ddr het volgende:
Ik wil graag weten of er mensen zijn die nog geïnteresseerd zijn in sleutelhangers van de intel 850 chipset ( van de P4 ) of van de geforce 2 ( al eens eerder aangeboden )!!
Verwijderd
ik wil er zo een hebbenOp woensdag 17 oktober 2001 21:02 schreef Geforce2ddr het volgende:
Als iemand wil weten hoe de P4 chipset eruit ziet, Hetzelfde als de coppermine alleen kleiner ( Mooi zo'n blauwe core!!) Plaatjes wordt een probleem, ik heb geen vrije webserver.
stuur maar een meeltje naar
Cris@wish.net
Hmm, daar dacht ik ook al aan.Op donderdag 18 oktober 2001 08:01 schreef FFF het volgende:
[..]
euh weet niet hoe hij d'r aan komt, maar als je in zo'n fabriek werkt, of iemand kent die daar werkt, kun je er natuurlijk zoveel mee nemen als je wilt, die dingen worden getest, wat afgekeurd word gooien ze weg. Net als met cpu's daar zijn ook veel uitvallers.
In dit geval zullen ze er nog weel mooi uitzien, hoop ik
En ik hoop ook dat het echt door gaat, lijkt me wel gaaf, zo'n sleutelhanger!
geforce2 en een intel
anachronoa@hotmail.com
Thanks
MSI K7T Turbo-R / XP1800+ / 512 Mb PC133 Dane-Elec Infineon / 2 * IMB DTLA 30 Gb / Geforce 2 Ti / SB-Live ! Player
Ritchie@Ritchie.nl
ik dank U
- NAC Breda -
Verwijderd
email: f.h.meulman04@chello.nl
bvd
mkorthui@hio.hen.nl
At the beginning there was nothing. So God said 'apt-get install light'.
mail: vanroeden.h@stu.hsbrabant.nl
Verwijderd
Mail me op spooki3@punkass.com
Doe mij maar 1 geforce 2 en als die op is wil ik die intel wel.
e-mail/msn: sander_fontijn@hotmail.com
ogangstah@zonnet.nl
thnx
Bestellen : pascal_ten_hoff@hotmail.com (ALLEEN VOOR P4)
De eerste 12 krijgen een mail terug met bevestiging. De rest volgende keer beter.
Oh ja, het geld op rekening onermaken (meer info in bevestiging ), na ontvangst wordt de bestelling vertuurd.
de geforce 2 komt waarschijnlijk maandag/dinsdag volgende week. Als deze klaar zijn geef ik wel een sein.
Want ik heb al verscheidene boortjes geprobeerd, maar ik kom maar niet door m'n Cyrix 266 heen
Hij maakt alleen de bovenkant glimmend
Please respond to my request
Powered by ProBNC
uin52314217
Real programmers program by whistling down the "MIC IN" port of a ZX80
e-mail:
jjwa@dr.com
is er hier btw geen tweakers die webspace voor 2 plaatjes voor hem over heeft zodat we ff kunnen kijken?
Ja !! Ik heb nog wel ruimte voor de plaatsjeOp donderdag 18 oktober 2001 19:13 schreef jjwa het volgende:
doe mij er van beiden maar 1 en als de intels al voor mijn neus weggekaapt zijn wil ik wel 2 geforces
e-mail:
jjwa@dr.com
is er hier btw geen tweakers die webspace voor 2 plaatjes voor hem over heeft zodat we ff kunnen kijken?
(wil ook wel graag zien hoe ze eruit zien
Geforce2ddr: voor login/pass: mail ff of contact me op icq: 14456834....
Eat my shorts !
debel.jh@stu.hsbrabant.nl
Peace cannot be kept by force - it can only be achieved by understanding - Albert Einstein
*I asked for a shotgun, not an anti-aircraft!
- shotgun? that must be the guns that fire a shot....
*yes.. you must be the brains
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
[edit}
(RCC-NB6635-PO2 dus)
[edit]
su022570@wolmail.nl
Wanbeleid is ook beleid.
(Ik ben niet nieuwsgierig, lijkt alleen maar zo).
Wanbeleid is ook beleid.
Verwijderd
mail: dhrtom@hotmail.com
btw plaatjes zouden zeker wel leuk zijn.
¯\_(ツ)_/¯
De geforce 2 en geforce 2 GTS zijn maandag klaar!!
De G2 (met metalen plaatje in het middent) gaat 12,50 kosten en de G2 GTS (zwart) 15,00
Voor speciale chips kun je me ook mailen!! ( Van Via , AMD, intel Riva tnt enz.)
Verwijderd
houd je me op de hoogte?
ovide@home.nl
[img]http://hielkej.8m.com\geforce.jpg[/img]
Net een Intel en een Geforce 2 Gts besteld
MSI K7T Turbo-R / XP1800+ / 512 Mb PC133 Dane-Elec Infineon / 2 * IMB DTLA 30 Gb / Geforce 2 Ti / SB-Live ! Player
Verwijderd
Verwijderd
Nu niks meer denk ikOp zaterdag 20 oktober 2001 17:02 schreef kRyPtO het volgende:
hoeveel van die dingen heb je eigenlijk?
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
wouter@delyver.com
Audi A8 W12 6.0
me sleutelhanger is vandaag binnengekomen!
bedankt kerel, ik kijk iig uit naar je geforce sleutelhangers, die haal ik ook meteen bij je
Sony A7III | Sony a6300 | Sony ZV-E1 | 12 2.0 | 21 1.4 | 24 1.4 | 35 2.8 | 50 1.4 | 135 1.8 | 16-28 2.8 | 16-70 4 | 28-75 2.8 | 70-200 2.8 II |
die mensen die hier al gepost hebben krijgen die auto een email. of moeten we zelf een email versturen?
AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0
ik wil een Gforce hangertje Svp mijn email fiperviiper@hotmail.comOp woensdag 17 oktober 2001 19:44 schreef Geforce2ddr het volgende:
Ik wil graag weten of er mensen zijn die nog geïnteresseerd zijn in sleutelhangers van de intel 850 chipset ( van de P4 ) of van de geforce 2 ( al eens eerder aangeboden )!!
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)
detonator@home.nl
Verwijderd
(Als ze er nog zijn)
e-mail: Pier.Janssen@Planet.nl
ptrgr@xs4all.nl
www.wardrivers.be/ nee, ik ben geen belg :p maar verder niets mis met belgen.
Oh ja, je kunt je nu alvast inschrijven voor de lading van donderdag/vrijdag. Dan heb ik o.a de G2, G2GTS, G2MX klaar.
Ps. Ook andere chipsets zijn te bestellen, Van bv: Via, Amd ,Intel, Sis , Riva tnt 2 enz.
Mail :
pascal_ten_hoff@hotmail.com
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
morgen krijg ik me intel 850 :PP
Audi A8 W12 6.0
Die kan je toch zelf makenOp dinsdag 23 oktober 2001 10:04 schreef KDZ het volgende:
Hebbie ook dooie procs, lijkt me wel kewl, een Athlon aan me sleutelbos
Wanbeleid is ook beleid.
voorkant:

achterkant:
dan wil ik er wel een :
nytherp@hotmail.com
AMD Thunderbird 1200@1370Mhz/Msi K7T Turbo/512 Mb Sdram/GeForce2 Ultra 64Mb DDR/40Gig 7200
jjr@soneramail.nl
heb je nog sleutelhangers of helemaal niet meer?
Je reageerde niet op m'n mails...
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Verwijderd
Skwel, bij mij staat er onder dat GeFORCE2gts ook nog
T5A3248820017
A1 TAIWAN
Dus helemaal een echte
Verwijderd
Ziet er voorderest wel netjes uit hoor
Survival of the W-est
Jah dat stond er bij mij ook op, maar dat heb ik weggepoets voor het geval in het serienummer de fabriek zit en GeforceDDR problemen krijgt. Leuk dat jij het gewoon in je bericht zetOp dinsdag 30 oktober 2001 15:50 schreef marcell het volgende:
k heb mijn gf2 vandaag gehad. Bedankt
Skwel, bij mij staat er onder dat GeFORCE2gts ook nog
A1 TAIWAN
Dus helemaal een echte
iPhone 15 Pro Max Titanium Black 256GB - iPad Pro 2018 12.9" Space Gray 64GB - MacBook Air M4 13" 16GB/512GB - AirPods Pro 3 - Watch 5 Space Gray LTE - TV 4K 128GB - TV 4 64GB - Wireless CarPlay
Moe'k het geld overmaken ofzo? of gewoon ff een meeltje sturen
edit: bluppy2@seekspot.com
><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>
dennishagens@hotmail.com