ADSL fout 650

Pagina: 1
Acties:
  • 100 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Burban
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-07-2023
Hallo,

ik heb de search al gebruikt maar kom er niet echt uit.

Ik krijg dus als ik in log fout 650. Het line sync lampje brand en ik kan op de ethernet-modem komen. Het rare is ook dat het 2 dagen heeft gewerkt en nu opeens niet meer...

Nou heb ik de KPN gebeld en die wisten ervan af en zijn er mee bezig maar ik vind het een beetje vervelend en ik hoop eigenlijk dat jullie misschien een antwoord hierop hebben.

Ik hoorde dat het misschien ook kon liggen aan het nt-1 kastje wat bij mij model S1 is..

iemand ? :)

P.S. ik heb basic bij xs4all en zij wisten er niets vanaf..
Ik heb de modem ook al 1 minuut uit gehad maar dat had ook geen resultaat

Als we het weten zijn we versleten

Verwijderd

Kijk hier ff of er iets tussen staat waar je misschien wat aan hebt:

[topic=197895/1/25]

Windows foutmelding | 650

Staat dit lampje wel aan (ADSL Line Sync) ?

• Burban
Ja het line sync lampje brand..

en het heeft allemaal gewerkt en ik heb er dus niets aan veranderd..

ik ben beetje radeloos op het moment

Verwijderd

Maar heb je de links die ik je gaf nagelopen ? want daar staan wat mogelijke oplossingen waar je mogelijk wat aan kan hebben :)

• Burban
Ik heb nog maar een keer naar de kpn gebeld om meer opheldering te vragen over het geheel en het blijkt zo te zijn dat er nieuwe modems in de wijkcentrales zijn gekomen. Alcatel 3 modems, en die geven soms problemen als mensen inbellen met adsl in combinatie met isdn. Er zijn mensen van kpn en van alcatel bezig met het probleem maar ze zijn al aardig lang bezig en de man die ik aan de lijn had van de kpn verwachte niet snel een oplossing. Het schijnt zo te zijn dat ongeveer 100 mensen hier last van hebben...

nogal raar dus.

Maar iig bedankt voor de links :)