[T.net] Riek Steenwegen :(

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-03 17:04

Beaves

Usque ad Finem

Topicstarter
Er is sinds een tijdje een erg irritante user op Tweakers.net die naar de naam "Riek Steenwegen" luisterd.

Die "Riek" is zo irritant bezig met onleesbare en pro-AMD (zonder argumentatie) reacties te posten dat zelfs -1 niet genoeg is, zeker voor de mensen die op -1 alles lezen. Hij heeft geloof ik ook de laagste karma stand van alle users, wat eigelijk al genoeg zegt over zijn niveau.

Is er geen mogelijkheid omdat ventje preventief te ruimen ofzo? Hij draagt echt niets bij in de diverse discussies, behalve een hoop ergenis, zeker bij mij.

(Ik weet niet zeker of dit het juiste forum is, ik zat te twijfelen tussen LA en TMF, dus als hij verkeerd staat: sorry :) )

edit:

Van RFM TFM gemaakt :o

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Verwijderd

Staat hier wel goed denk ik.

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
Er is voor zover ik weet geen duidelijk waarschuwings- en/of banbeleid voor T.net Admins en het reactiesysteem. Ik erger me ook al weken, zoniet maanden aan die Riek Steenwegen, die aan de lopende band trolls en flamebaits produceert. Zo'n user zou op GoT allang driedubbel gebanned geweest zijn, als waarschuwingen niet geholpen zouden hebben. Ik vraag me ook af of het wel een serieuze bezoeker is, of het kwaadaardige alter ego van een andere bezoeker die dit soort uitspraken niet durft te doen :) . Maar waarschijnlijk is het 'gewoon' een DieHard AMD-Fundamentalist van de Vlaamse cel, die anti-Intel terreur bedrijft >:) . Als T.net-admin kan ik hem omlaag modereren en/of zijn posts editen en trashen. Bannen niet.

Het wordt tijd dat ook de T.net-Administrators' policy en bevoegdheden wat duidelijker worden, zeker wanneer de PowerModerators ook in de organisatie worden opgenomen. Dat moet op elkaar worden afgestemd.

Oh ja, voor ik het vergeet; Leuk, die rode nicks voor GoT-crew, mag de T.net-Crew dan een bijv. <font color=darkblue>blauwe nick</font>? Liever geen groen of roze aub :D

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

Verwijderd

mm misschien wel de kwade geest van Cookie..

Of niet testcase ;)

• Cookie
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-07-2025
'K vermoed van niet ;) . Tenzij Cookie zonder het zelf te weten na 24.00 uur 's nachts verandert in een behaard en briesend monster met lange nagels en hoektanden, inlogged als Riek Steenwegen, Intel-flames op het keyboard ramt, weer uitlogged en dan weer rustig als Cookie verdergaat. :D

Eens kijken of ik Cookie's webcam een keer aan de praat kan krijgen onder Windows XP, dan kunnen we het controleren...

Never trust a computer you can't throw out a window [Steve Wozniak]

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Misschien dat * Cookie eens een bloedtestje hierop moet doen. :+

Verwijderd

Die Riek die riekt naar iemand...
Pagina: 1