Wanadoo Hometime Frusto

Pagina: 1
Acties:

• SAiKO
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-05 12:34

SAiKO

Grote Smurf

Topicstarter
Okay zoals meer mensen ben ik ook heel geinteresseerd in Wanadoo Hometime om mijn telefoonkosten wat te drukken.

Nadat ik me op 26-9-2001 had aangemeld moest ik nog enkele dagen wachten op mijn brief die ik moest retourneren als bevestiging. Dit heb ik meteen gedaan.

Toch kon ik na 1 a 2 weken niet inbellen omdat mijn username of wachtwoord niet correct waren.

Dus ik bel het 0800-nummer dat ik bij mijn brief had.
Ik: "hallo, ik kan niet inbellen..mijn username of wachtwoord schijnt foutief te zijn."
-Wanadoo medewerker: "Sorry, ik zit hier alleen voor administratieve doelen |:( ..probeert u het eens bij de helpdesk."

...Ik bel de helpdesk (8> ...

Ik: "hallo, ik kan niet inbellen..mijn username of wachtwoord schijnt foutief te zijn."
-Wanadoo medewerker: Ja, er zijn problemen met isdn. Het kan zijn dat Wanadoo alle activiteiten wat betreft ISDN voor Hometime stopzet. Bel de administratie maar, die kunnen u verder helpen

...Ik bel de administratie...

Ik :'( : "HALLO, ik kan nog steeds niet inbellen!!!!"
-Wanadoo medewerker: Neehoor, is niks mis mee.. Het is alleen zo dat er geen isdn-aanmeldingen meer worden afgehandeld die na 1 oktober zijn gedaan. Bel de helpdesk maar om dat na te gaan.

...Ik bel weer de helpdesk :r ...

Ik: "hallo, ik kan nog steeds niet inbellen en ik heb me voor 1 oktober aangemeld."
-Wanadoo medewerker: Ohja, dat klopt. Ik kijk even waarom u niet kan inloggen. Ahh, u staat in ons systeem als analoog gebruiker geregistreerd :?. Dit moet u even bij de administratie regelen. Daar moeten ze dat ff omzetten in het systeem.

...Ik had goede zin *D dus belde maar weer eens naar de administratie...

Ik :( : hallo, ik sta als analoog-gebruiker binnen het systeem en dat moet gewijzigd worden naar isdn-gebruiker. Anders heb ik het recht niet om op isdn in te loggen.
-Wanadoo medewerker: Ja, dat gaat zomaar niet. Dat wordt binnen een paar dagen geregeld. Wij zullen u ervan berichten.

...Ik wacht 2 dagen af... :Z

Ik krijg een brief van Wanadoo: Met ingang van 12 oktober 2001 is uw Wanadoo Hometime-abonnement door ons geactiveerd. Vanaf bovenstaande datum kunt u uitsluitend inloggen met het onderstaande inbelnummer:

Inbelnummer:
Analoog 06760 22202

......GEEN ISDN DUS!!! Ik bel nu gewoon in, op het ISDN-nummer (06760 22204), met ISDN, geen probleem |:(. Waarom moeten ze *&@^$&*#$%^ zo moeilijk doen daar!!! :(

Verwijderd

Hier werkt het gewoon hoor :P

Je moet gewoon die helpdesk bellen... en zeggen: 'ja m'n account doet het niet, ik heb die activatiebrief al een week gelden opgestuurd en het werkt nog steeds niet.

ISDN of niet, dat boeit niet. Als je met je ISDN naar 't analoge nummer belt, nemen ze ook wel op :D

BTW: kan je al wel email checken met je login/pass ?
Dat was bij mij nl. al wel mogelijk :)

• Auke
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
Ik zit ook te denken aan wanadoo. Ik bel nog wel gewoon analoog.

Hoe zit het met de:
-snelheid
-inbellen
-verbrekingen (buiten die 2 uur om)

Alvast bedankt

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-06 11:00
Ik heb maandag mijn aanmeldings papieren terug gestuurd, met hoeveel dagen kan ik verwachten dat ik kan inbellen met mijn Wanadoo account weet iemand dat uit eigen ervaring?

Ik hoop toch niet zoland als KrezieBite!
Ik heb ook gewoon analoog

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

faxen is beter, met wat geluk zelfde dag al inbellen
En ja, stopzetten van ISDN was een goed idee van ze, het was erg drukkemento
Nu liggen er wat meerdere lijnen, en gaat het stukken beter.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Op woensdag 17 oktober 2001 21:56 schreef Auke het volgende:
Ik zit ook te denken aan wanadoo. Ik bel nog wel gewoon analoog.

Hoe zit het met de:
-snelheid
Snelheid is OK, maximaal voor de dialup.
-inbellen
Tegenwoordig altijd in één keer binnen.
-verbrekingen (buiten die 2 uur om)
Om de 2 uur idd, en na 15 minuten inactiviteit. Verder nog geen ENKELE verbreking gehad :)[/q]
Alvast bedankt
[/quote]

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Snelheid is in orde: meestal rond de 7,5 / 7,8 kb/s :)

Over bereikbaarheid ook nog niet te klagen gehad...

Kan alleen een foutje van de administratie zijn dat het bij jou zo lang duurt... maar gewoon ff bellen en ze lossen dat wel op 8-)
Daar werken ook maar mensen :D

Verwijderd

Hmmmm...

ik had het bijna genomen... :P

Paar weken terug heb ik maar vanaf gezien, na die berichten
over ISDN leden stop enzo.

Ik wacht wel op m'n ADSL, wordt over een paar weken aangelegd 8-)

• bastichelaar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-08 17:48
ehhh, hoe zit dat nou precies dan, met dat isdn gedoe? want er zijn dus toch mensen die gewoon met isdn kunnenn inbellen (en niet alleen de oude abonnees?)...

• SAiKO

SAiKO

Grote Smurf

Topicstarter
Ehm, het werkt voor mij! Ik geloof dat er geen nieuwe ISDN gebruikers meer worden toegelaten. Als je je voor 1 oktober hebt aangemeld voor Wanadoo Hometime dan zit je goed.

Ik ben wel benieuwd of ze ISDN niet gaan afkappen in de toekomst. Voor mij mogen ze er best nog een tientje bij tellen als dat wil zeggen dat Hometime ISDN dan wel blijft bestaan.
Op donderdag 18 oktober 2001 15:27 schreef The Spider het volgende:
ehhh, hoe zit dat nou precies dan, met dat isdn gedoe? want er zijn dus toch mensen die gewoon met isdn kunnenn inbellen (en niet alleen de oude abonnees?)...

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:08
zover ik weet zijn ze de mogelijkheden aan het bekijken om isdn gebruikers weer aan te nemen :) ben ik even blij dat ik me voor 1 oktober heb aangemeld (was volgens mij een van de eersten )

Weet iemand trouwens hoe dat zit met carier preselect en tele 2 in combinatie met hometime?

Strava | AP | IP | AW

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15:08
euh hallo?

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

webkabouter: geen idee

Ik vraag me alleen wel het volgende af:

Ze zijn gestopt met het aannemen van ISDN gebruikers. Ik ben een ISDN gebruiker van voor oktober dus mag gewoon gebruik blijven maken van het netwerk. Dat ging elke keer met 1 keer inbellen.

Sinds 2/3 dagen krijg ik nu weer vaak de ingesprekstoon als ik wil inbellen. Na 10 keer proberen zit ik er dan wel op. (beter dan de 500 van voor de ISDN blok)

Het is uiteraard geen grote ramp maar hoe kan dit als er geen nieuwe ISDN gebruikers meer bijkomen? Zijn er meer mensen die hier last van hebben?

• SAiKO

SAiKO

Grote Smurf

Topicstarter
ik bel gewoon in op dat 22204 nummer van ze..waarvan ik een meeltje heb gekregen dat ik dat dus niet meer moest bellen >:)

Werkt perfect met 1 x inbellen.
Pagina: 1