Toon posts:

OEM Radeon 8500 draait op 250/250 :(

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
http://www.rage3d.com/board/showthread.php?s=&threadid=33585559

ATI claimde eerst dat ze op 275/275 zouden draaien, vrij veel gasten in america zijn gigantisch pissed en sturen em direct terug.

Mwa het boeit me weinig, radeon is radeon, evt met betere koeling moet ie wel ietsjes over te clocken zijn. Trouwens de fill rate van de 8500 wordt op 1600x1200 nog niet bereikt.

De core is wel goed overclockbaar naar 275 maar het ram nietn, ondanks dat het ram 3,6ns is.

Verwijderd

de retail versei draait wel op 275/275 is is ook beter overclockbaar (had ik ergens gelezen)

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

ATI claimde eerst dat ze op 275/275 zouden draaien, vrij veel gasten in america zijn gigantisch pissed en sturen em direct terug.
hhmmzz snap niet hoe je pissed kunt worden van 25MHz verschil? het blijft dezelfde kaart en so what dattie dan misschien net niet de snelste GF3 voorbijvliegt :)

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Ik heb dat draadje ook gelezen, misschien zijn dat alleen de versies van newegg en niet alle oemversies, ik las namelijk het volgende op nvnews.net:

Was window shopping at GamePC looking for some new components to build a system and noticed they have limited quantities of the 64MB Radeon 8500 in stock. Although it's listed as an OEM, the clock speeds are 275MHz core and 550MHz memory (DDR). Click on the headline for more information

En dit op rage3d:

WOOOHHHHOOOOO!!!!
Mine overclocked to 275/275! no artifactrs!!!!! Well I ran SS at 1280X1024 for sh*ts and giggles and all I can say is wow! Never stuttered and Ive never ever seen a game at that resolution, there is no going back. Red faction is next

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
FF afwachten, ik haal m'n radeon 8500 vrijdag op als het goed is, post ik gelijk wat het is etc. (DOH)

Verwijderd

[topic=293850]

Hier valt dit ook te lezen
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.