ik wil een simpel pc tje zonder hdd en cd rom bouwen met een tv out, deze naast een tv zetten en dan met een netwerkkabeltje op de server verbinden en daar een film in doen en via dit workstation afspelen naar de tv, is dit mogelijk? zonder hdd e.d.? hoe moet ik dan booten? je kan booten van netwerk dacht ik maar hoe je dat doet weet ik ook niet, weet iemand het wel?
Booten vanaf netwerk heb ik geen ervaring mee... voor de rest kun je wel gewoon films openen vanaf een netwerklocatie, dus dat moet lukken.
jah, dat weet ik ook wel, maar het gaat erom dat er geen hdd in moet...Op woensdag 17 oktober 2001 19:01 schreef wacko het volgende:
Booten vanaf netwerk heb ik geen ervaring mee... voor de rest kun je wel gewoon films openen vanaf een netwerklocatie, dus dat moet lukken.
dat gaat moeilijk worden denk ik: waar wil je het afspeelprogramma dan op hebben staan? een floppy is vrij gauw te klein, op een CD kun je niet schrijven!
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Verwijderd
het ligt eraan of je bios het ondersteund: kijk eens by secundairy nogiets als je het bios opend, en als je vervolgens bij first boot ding network kan instellen, doet ie het!
win 3.1 op flop
novel server
win 3.1 laten connecten op noval servertje...
zoiets zoek je?
weet BTW niet 100% of ik het zo goed zeg, heb het zelf nooit aangelegd, wel ermee gewerkt
novel server
zoiets zoek je?
weet BTW niet 100% of ik het zo goed zeg, heb het zelf nooit aangelegd, wel ermee gewerkt
maar waarom een novell server? kan toch ook best met een Windows (98/NT/2K/XP) of Linux serverken??Op woensdag 17 oktober 2001 19:30 schreef Mir het volgende:
win 3.1 op flop
novel server
zoiets zoek je?
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
hoe dan? ik ben een beetje n00b op dat gebiedOp woensdag 17 oktober 2001 20:18 schreef limoentje het volgende:
[..]
maar waarom een novell server? kan toch ook best met een Windows (98/NT/2K/XP) of Linux serverken??
Waarom bouw je er geen klein schijfje in van +/- 850 mb das genoeg voor windows is goedkoop te verkrijgen.
Das Schönste in einem S2, ist das Gefühl, ihn zu fahren. Specs
Pagina: 1