Toon posts:

De beeldkwaliteit van de Pixelview GF2 Ti200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst mijn Voodoo 5 5500 64MB AGP weggedaan voor 400 piek, ik wilde eerst een matrox kopen om aan m'n Iiyama A902MT te koppelen voor een goede kwaliteit. En een matrox is niet zo superduur. Maar ik zag ineens de Pixelview Ti200 GF2 64MB. Deze is sneller dan een GF2 pro en sowieso sneller dan een Matrox G550. Het prijsje is precies evenveel als die Ti200.

Maar ik wilde even weten of er mensen zijn die weten of die Pixelview Ti200 64MB een beetje goede beeldfiltertjes e.d. die het beeld een beetje in de buurt laten komen van een Matrox Millenium G550.

Thanks, Morphics

Verwijderd

Ik denk eerlijkgezegd niet dat veel mensen al een GF2 Ti 200 kaart in hun bezit hebben...
Als de 2D beeldkwaliteit hetzelfde is als de "oude" GF2 dan is ie ongeveer hetzelfde als die voodoo-kaart die je net van de hand hebt gedaan.
De 2D kwaliteit van een matrox blijft toch superieur (in hoge resoluties dat wel).

Tis maar wat je wil..Speel je wel eens een (nieuw) spelletje dan kun je die GF2 Ti 200 beter nemen..
Boeit dat je niet dan zou ik voor de Matrox gaan..

Verwijderd

Ik hoop er morgen meer over te kunnen zeggen , als de ptt zijn werk goed doet heb ik hem morgen.

• SmokeyTheBandit
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 10:20

SmokeyTheBandit

DOCer met Pensioen

Vandaag was de TNT met die kaart aan de deur geweest maar was er niemand thuis :(
Morgen haal ik hem op bij het postkantoor en dan zal ik zien of het wat is voor die super B-) prijs ;)

Turn it off and on again.

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 14:24
Gf2 ti200???
Hmmm, het is volgens mij Gf2 ti ,Gf 3 ti200 en ti500.

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 21:57 schreef gabberjoost het volgende:
Gf2 ti200???
Hmmm, het is volgens mij Gf2 ti ,Gf 3 ti200 en ti500.
Klopt als een bus!

Verwijderd

IK HEB PAS EEN GF2GTS VAN ASUS GEKOCHT. De beeldkwaliteit moest erg slecht zijn (2d). Nou ik kan vertellen ik had hiervoor een voodoo3 die een zeer goede beeldkwaliteit moet hebben. Ik zie echter geen verschil!!! En zeg nou eerlijk wie gaat er nu op 1600*1200 zitten internetten ef tiepen of zo? Spelletjes zie je het verschil zeker niet bij!
succ
Pagina: 1