Toon posts:

Schommelende puntjes

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
In korte tijd twee keer gezien:
Een posting krijgt score +2. Kijk je wat later weer, heeft 'ie ineens +3 (uiteraard zonder dat het bericht is gewijzigd). NOG iets later heeft 'ie ineens +4.
Andersom ook gezien: een posting die van +4 via +3 naar +2 zakt...

Zeg heertjes vertel eens...

Hebben de moderators soms last van emotionele schommelingen?
Of hebben ze zo veel tijd over dat een posting kennelijk 3 maal beoordeeld kan worden? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op woensdag 17 oktober 2001 17:50 schreef Tikay het volgende:
In korte tijd twee keer gezien:
Een posting krijgt score +2. Kijk je wat later weer, heeft 'ie ineens +3 (uiteraard zonder dat het bericht is gewijzigd). NOG iets later heeft 'ie ineens +4.
Andersom ook gezien: een posting die van +4 via +3 naar +2 zakt...
Dat klopt.
Zeg heertjes vertel eens...
Pardon jongeman, hebben wij soms samen geknikkerd? :+
Hebben de moderators soms last van emotionele schommelingen?
Of hebben ze zo veel tijd over dat een posting kennelijk 3 maal beoordeeld kan worden? :?
Op T.net worden reacties door bezoekers beoordeeld. De gemiddelde weging van deze reacties krijg je te zien als score. Dit hele verhaal kun je uitgebreid teruglezen in de modfaq. Het aantal moderaties en de middeling kun je zien door op de score te klikken.

/edit: typo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
[quote]
Op woensdag 17 oktober 2001 18:13 schreef KexDaFlex het volgende:
Pardon jongeman, hebben wij soms samen geknikkerd? :+
Als jij diegene bent aan wie ik altijd m'n knikkers verloor... :'(
Op T.net worden reacties door bezoekers beoordeeld.
Ow?? en ik maar denken dat alleen de moderators dat doen... :?
Dit hele verhaal kun je uitgebreid teruglezen in de modfaq.
Hmm ZO uitgebreid is die faq niet, maar goed, weer wat geleerd (8>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeX
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-08-2022

KeX

Op woensdag 17 oktober 2001 19:39 schreef Tikay onder andere het volgende:
[...]
Hmm ZO uitgebreid is die faq niet, maar goed, weer wat geleerd (8>
Dan lees je deze toch ook nog even. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renegade
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-10-2020
[quote]
Op woensdag 17 oktober 2001 19:39 schreef Tikay het volgende:

[..]

Het modden op de T.net frontpage kan gebeuren door users die geregistreerd zijn, en modpoints over hebben. De hiervoor genoemde faq in ons aller /16 geeft daarover al wat uitleg, en eventueel valt er nog een uitgebreider stuk te vinden in de faq van T.net zelf (waarin zelfs een speciaal stuk aan het modden geweid is).

Misschien is het een idee om je toonzetting iets minder neerbuigend te plaatsen. Verder kan ik geen kwaad woord over je zeggen, maar een iets vriendelijkere toon zorgt vaak voor iets meer begrip. :)

HAI
CAN HAS STDIO?
VISIBLE "HAI WORLD!"
KTHXBYE
@BasRaayman op twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 oktober 2001 20:07 schreef Renegade het volgende:

Het modden op de T.net frontpage kan gebeuren door users die geregistreerd zijn, en modpoints over hebben. De hiervoor genoemde faq in ons aller /16 geeft daarover al wat uitleg, en eventueel valt er nog een uitgebreider stuk te vinden in de faq van T.net zelf (waarin zelfs een speciaal stuk aan het modden geweid is).
Okee, ik ga het eens lezen, ben nu wel benieuwd. Niet dat ik nou zo vaak post maar toch... tweakers is niet voor niets m'n startpagina :D.
Misschien is het een idee om je toonzetting iets minder neerbuigend te plaatsen. Verder kan ik geen kwaad woord over je zeggen, maar een iets vriendelijkere toon zorgt vaak voor iets meer begrip. :)
Ik denk dat ik dan verkeerd over kom. Ik bedoel dit allemaal helemaal niet neerbuigend o.i.d., vroeg me gewoon af hoe het zat en krijg daar prima antwoorden op (everybody happy :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

(everybody happy )
....

En zo schommelen en knikkeren we rustig verder :)
Pagina: 1