Pioneer of Onkyo DVD Speler.

Pagina: 1
Acties:

• JohnS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-03 15:46
Geachte medetweakers,

Vraagje. Ik ga binnen kort van DVD speler veranderen. Ik heb nu een Philips D711. Ik zit te denken over een Onkyo S757 of een Pioneer DV-737. Iemand al ervaring met één van deze twee spelers. Graag jullie feedback.

JohnS

JohnS

Verwijderd

Beide zijn goed. Ik zou persoonlijk voor de Pioneer gaan. Die speelt alles; cd-rw enz. Maar de onkyo heeft (vind ik) een betere beeldkwaliteit, maar dat ontloopt elkaar niet zoveel.

Verwijderd

Ik zou voor de onkyo kiezen naast beter beeld werkt deze met een direct digital systeem. >:)
en ik dacht dat dit ook de versie van Onkyo was die je software matig kan upgrade met nieuwe decoders
dus gaat hij langer mee :)

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-02 15:28

Opa

Nu Multifocaal!

Tsja.
Wat zoek je in een DVD speler?

Mooi beeld? Mooi geluid? Ingebouwde decoder? MP3? SVCD afspelen?

De Pioneer heeft als voordeel Progressive Scan afspelen (alleen NTSC cd's), video-equalizer, componenten uitgang (RGB), 2 Scart, 2 Hosiden, gescheiden video- en audio-circuits, Setup navigator en een "Absolute topklasse" beeld (quote areadvd.de). Kostte precies een jaar geleden 2200 DM.
WhatHi*Fi zegt: "Pricey, but nigh-on perfect DVD player that delivers superlative pictures and fine sound."
Kan CD=R en CD-RW lezen.

Van de Onkyo S757 weet ik ff niets af, maar grote, oudere broer 939 is de "reference" in alle tests.

Moeilijk...

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024