kom er ook niet op
-
Verwijderd
Oei oei oei! Ik kom asus.com niet meer op! HELLUP, ik kom
MSN niet meer op! Of, werkt ICQ bij jullie ook niet meer
Tsjonge.... Niveautje hier hoor!
Overigens doet ie het hier ook gewoon, Groningen, Atriserv (ABZ)
maar je doet er wel aan meeOp woensdag 17 oktober 2001 17:40 schreef _Brake_ het volgende:
Hoezo zinloze topic!
MSN niet meer op! Of, hang ICQ bij jullie ook? Tsjonge....
Niveautje hier hoor!
Chello Brabant...
Zie:
[topic=294601/1]
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Verwijderd
Ik "deed" trouwens "mee" omdat MSN er dus niet uitligt!
En so what? Dan ligt MSN eruit! BOEIUH!
Huh? Hij doet het hier wel hoorOp woensdag 17 oktober 2001 17:39 schreef skinhead het volgende:
hier ook nie.... @home- Almelo
@Home Almelo
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
Idd, zo errug is het ook niet. Vind het erger als icq eruit ligt.Op woensdag 17 oktober 2001 17:44 schreef _Brake_ het volgende:
Zolang ICQ werkt zie ik geen probleem
maar hier ligt het er dus ook uit... Chello, Dordrecht
Verwijderd
Verwijderd
lijkt me duidelijk dat het bij sommige er wel uit ligt....Op woensdag 17 oktober 2001 17:44 schreef _Brake_ het volgende:
Laat maar... Ben ik dan écht de enige hier???
Ik "deed" trouwens "mee" omdat MSN er dus niet uitligt!
damn reageer eens rustig... wat voor jou niet boeit kan een ander wel erg vinden..
Verwijderd
euh... overspannen ???Op woensdag 17 oktober 2001 17:40 schreef _Brake_ het volgende:
Hoezo zinloze topic!
MSN niet meer op! Of, werkt ICQ bij jullie ook niet meer
Tsjonge.... Niveautje hier hoor!
chill man
Errug vreemd..MSN is gewoon crap. ICQ ruled!
HomeComputerMuseum - Interactief computermuseum waar wij de geschiedenis van de thuiscomputer preserveren. Centraal gelegen in de Benelux.
Verwijderd
En toch is het een zinloos topic (kom maar met jullie commentaar).
Ik dacht dat het misschien kwam door die nieuwe msn die ik er heb opgezet (verise 4.5 beta)
hmmm dan ligt hotmail en MSN er niet uit maar de Passport service denk ik, he?Op woensdag 17 oktober 2001 17:51 schreef 1Nismo1 het volgende:
volgens mij ligt het niet aan je provider of in welke stad je woont. maaaaar aan het feit of je met een hotmail adres inlogt ( dan doetie het meestal niet ) of gewoon met een ander adres. als hotmail eruit ligt kan je meestal ook niet op msn komen met je hotmail adres. ligt hotmail eruit en log je in me bijvoorbeeld je chello adres dan doetie het wel
AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!
lekker gek weer
Nee, ik heb msn en icq (zorg dus dat je vrienden (of voor sommigen: je bekenden
BreadFan
Heel irritant, maargoed, het is niet anders. Beter dan helemaal offline
Verwijderd
alsof iemand dit later na zou zoeken...
Verwijderd
Volledig mee eens!Zolang ICQ nog maar werkt is er nix aan de hand!
Offtopic:Op woensdag 17 oktober 2001 17:44 schreef some1else het volgende:
Werkt prima hier: XS4ALL Mxstream, Waddinxveen (alsof dat uitmaakt)
Hey, ik woon ook in Waddixveen, maar heb nog kabel, is ADSL er een beetje goed te doen?
alsof bij elke isp een MSN server staat te loeien right
MSN heeft gewoon een boel servers ergens in de VS en je client heeft een serverlijst ingebouwd die die bij langs gaat, de een krijgt toevallig een werkende server, een ander niet.
Je ISP kan ook toevallig een paar poortjes geblokt hebben of iets dergelijks.Op donderdag 18 oktober 2001 14:22 schreef m-m het volgende:
waarom post iedereen zijn plaatsnaam en isp?
alsof bij elke isp een MSN server staat te loeien right
MSN heeft gewoon een boel servers ergens in de VS en je client heeft een serverlijst ingebouwd die die bij langs gaat, de een krijgt toevallig een werkende server, een ander niet.
Dit topic is gesloten.
![]()