...
ik niet en ook niet op MSN, terwijl ik daar net een belangrijke afspraak had nu 
verder is GoT ook erg brak op t moment, heeft 5 min geduurt voor ik dit kon posten
(is weer iets voor het irriteer topic)
verder is GoT ook erg brak op t moment, heeft 5 min geduurt voor ik dit kon posten
PIII 800@804 Mhz
Hier in Utrecht met mxstream van planet doet hotmail het wel gewoon.
Verwijderd
Alleen daar kan ik over mee praten helaasOp woensdag 17 oktober 2001 17:30 schreef ViperGTS het volgende:
Mxstream, Planet Internet
Belangrijke afspraakOp woensdag 17 oktober 2001 17:30 schreef ViperGTS het volgende:
ik niet en ook niet op MSN, terwijl ik daar net een belangrijke afspraak had nu
Maar hotmail en MSN doen 't prima hier. En aan de mensen online te zien zijn er niet veel problemen.
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Hotmail en MSN werken gewoon normaal hier.
zozo, Viper, een vromus?? Vertel!!Op woensdag 17 oktober 2001 17:36 schreef LiquidSilver het volgende:
[..]
Belangrijke afspraakZeker weer dat vromus
Maar hotmail en MSN doen 't prima hier. En aan de mensen online te zien zijn er niet veel problemen.
droogworst - rookworst - leverworst - salamiworst - knakworst - bokworst - boterhammenworst
Ik kan hier wel op msn komen maar het duurt heel lang voor dat berichten aankomen en soms komen ze helemaal niet aan
Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.
Bij mij doet ie 't nu weer....:)
Heb wel m'n info ff opnieuw ingevoerd.
Heb wel m'n info ff opnieuw ingevoerd.
GODVER ik probeer wat te typen mensen krijg ik weer GOTonnoemelijke errors..........mn text weer weg.....oeps ik zit weer in het verkeerde topicOp woensdag 17 oktober 2001 17:38 schreef Weurst het volgende:
[..]
zozo, Viper, een vromus?? Vertel!!
PIII 800@804 Mhz
Pagina: 1