Toon posts:

Chello Windows2000

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag gaat een gedeelte van Sonera klanten over naar Chello.
Ik heb alle instellingen veranderd in de nieuwe dynamische/automatische instellingen.
Maar ik krijg geen verbinding. Ik heb de helpdesk gebeld op de nummer 010-4577755.
Ik zij dat ik Windows NT Had en toen had ik het gedaan Ik werd net niet uitgescholden maar werd wel in de zelfde schuit gedaan als Bin Laden want ik had NT en ik zou een Netwerk kunnen opzetten en ze mochten geen ondersteuning aanbieden. Toen zij ik dat ik Dual Boot had en gewoon Windows 98. Maar hij wilde mij niet meer helpen want ik had NT en dat wist hij nu. Iemand met eenNT is duidelijk bij Chello een crimineel en zo voel ik me nu ook.
Volgens mij wil niemand mij helpen zolang deze vloek op mij rust. :? :? :?

• Enforcer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
In welke regio zit je ?
Alles op dynamisch gezet (ip/subnet/gateway/dns uitgezet)?
Firewall uitstaan (met name voor de DHCP requests)
Krijg je wel een IP ?

Anders hebben ze je account nog niet overgezet of is er iets misgegaan (tis bij com21 in regio rotterdam te controleren door naar het 3e lampje te kijken als de pc aanstaat ... als deze snel knippert dan zit je nog via sonera ... als deze wat langzamer gaat knipperen dan wat je gewendt ben dan zit je op chello) ..

Volgende keer gewoon bellen met helpdesk en je pc op 98 laten staan .. :) Helpdesk ondersteunt nl. geen netwerk os'en ..

Verwijderd

WTF, wat is dat voor nonsense??? Met Windows 9x/ME kun je ook zo een FTP-server opzetten ofzo (bijv. G6 FTP). En 98SE en ME zouden ook verboden moeten zijn, want daarmee kun je je internet delen. |:(

Lazer op zeg, als ik een hamer pak om een spijker in de muur te rossen, is dat ook verboden?? :? In het geval van Chello wel, want ik kan ook daarmee de hersenpan van mijn hond in mekaar meppen.

Als Chello mij dit geflikt hadf, dan was ik nog niet klaar met Chello. :(

Je laat je te snel uit het veld slaan, VEEL TE SNEL.

Bedenk gewoon ff een goeie onderbouwing, waarom het zo raar zou zijn dat jij geen WinNT/2k mag draaien en bel ze terug en trap ze helemaal de grond in. Euhhhh hoe het wel een beetje vriendelijk, want als je gaat schelden bereik je helemaal niks. Gewoon harde taal gebruiken (wel vriendelijk), lullen als Brugman.

Ennuh als ze je niet helpen, stuur je tog gewoon naar hun antwoordnummer een doos met stenen. Dan denk je waarom is dit leuk. Nou omdat zij dan verplicht zijn je pakketje aan te nemen en te betalen. Kosten kunnen hoog oplopen in dit soort gevallen bij de PTT-post. Vergeet niet het briefje erbij te stoppen: 'alstublieft, hier enkele bouwstenen voor uw service, wees blij dat je ze niet door de ruit ontvangt.'

Het is heel simpel: 'Chello slaat jou op je bek, maar jij slaat harder terug.' >:)

Verwijderd

Toen ik Chello kreegt en vertelde dat ik Win2k draaide, zei men eindelijk eens iemand te treffen met een fatsoenlijk OS en niet dat brakke Windows98...

Verwijderd

heel ez, gewoon zeggen dat je win98 hebt en dan zelf de dingen doen die hun vragen :)... zo van vragen hun " start winipcfg ", doe jij run>cmd>ipconfig /all :)
en dan lul je ze er zo uit ....

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-08 22:04

Jox444

Honestly....

Op woensdag 17 oktober 2001 20:21 schreef Neobazz het volgende:
WTF, wat is dat voor nonsense??? Met Windows 9x/ME kun je ook zo een FTP-server opzetten ofzo (bijv. G6 FTP). En 98SE en ME zouden ook verboden moeten zijn, want daarmee kun je je internet delen. |:(

Lazer op zeg, als ik een hamer pak om een spijker in de muur te rossen, is dat ook verboden?? :? In het geval van Chello wel, want ik kan ook daarmee de hersenpan van mijn hond in mekaar meppen.

Als Chello mij dit geflikt hadf, dan was ik nog niet klaar met Chello. :(

Je laat je te snel uit het veld slaan, VEEL TE SNEL.

Bedenk gewoon ff een goeie onderbouwing, waarom het zo raar zou zijn dat jij geen WinNT/2k mag draaien en bel ze terug en trap ze helemaal de grond in. Euhhhh hoe het wel een beetje vriendelijk, want als je gaat schelden bereik je helemaal niks. Gewoon harde taal gebruiken (wel vriendelijk), lullen als Brugman.

Ennuh als ze je niet helpen, stuur je tog gewoon naar hun antwoordnummer een doos met stenen. Dan denk je waarom is dit leuk. Nou omdat zij dan verplicht zijn je pakketje aan te nemen en te betalen. Kosten kunnen hoog oplopen in dit soort gevallen bij de PTT-post. Vergeet niet het briefje erbij te stoppen: 'alstublieft, hier enkele bouwstenen voor uw service, wees blij dat je ze niet door de ruit ontvangt.'

Het is heel simpel: 'Chello slaat jou op je bek, maar jij slaat harder terug.' >:)
Lullen als brugman helpt niet bij chello, schelden wel 8-)

Het is FRIET!

Pagina: 1