Toon posts:

Ervaring gezocht met Voltage Mod Abit KG7

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heeft er iemand al ervaring met de Voltage mod voor een KG7 ?
Ik weet ondertussen wel hoe het moet maar ik vindt het er link om aan de ICtjes van mijn Mobo te gaan solderen. :(
Is er niet een simpelere oplossing net als bij de KT7 dat je op de plaats van weerstand R131 kan solderen ?
Das iets minder sluiting gevoellig. :)
Of moet ik dan echt de eerste zijn die zijn MoBo en of Proc op blaast :'( :?

Verwijderd

kijk DIT zou ik nou ook wel eens willen weten.

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Issie niet hetzelfde als de KT7 qua voltage regulator layout?
Ik denk trouwens dat ik op de HCC een KG7-RAID ga kopen, dus dan zal ik me er eens over buigen...

ICtjes solderen is overigens niet link, als je maar een klein boutje hebt... dus niet zoals ik met zo'n 30 Watt pook er op gaan douwen :P dan krijg je last van spontane shutdowns :(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 oktober 2001 23:07 schreef Demoniac het volgende:
Issie niet hetzelfde als de KT7 qua voltage regulator layout?
Ik denk trouwens dat ik op de HCC een KG7-RAID ga kopen, dus dan zal ik me er eens over buigen...

ICtjes solderen is overigens niet link, als je maar een klein boutje hebt... dus niet zoals ik met zo'n 30 Watt pook er op gaan douwen :P dan krijg je last van spontane shutdowns :(
Het Solderen aan ICtjes is inderdaad niet heel erg link alleen ben ik toch wel erg voorzichtig want het is SMD en dus erg klein maar goed tedoen.
Ik heb gister een SMD soldeerstation gekocht dus dat moet ook wel gaan lukken. Het enige nadeel van deze Mod vind ik dat je met 2 potmeters zit te knoeien en dat je steeds maar weer zit te klooien met de overspannings beveiliging.
Maar ik ga het vannavond ff proberen en dan maak ik er wel een leuk verhaaltje van voor degene die ook een KG7 hebben hoe het moet en of Hoe het niet moet. :)

Verwijderd

al iets ondervonden? :)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-08 14:26

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Nou, ik heb besloten nog een tijdje te wachten met nieuwe mobo, dus ik kan het niet testen...

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Pagina: 1