Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Bedenk wel dat het al redelijk oude speakers zijn, LP-tijd
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia
Maar 't is altijd beter dan de meeste computerspeakertjes.
Siditamentis astuentis pactum.
Zijn niet al te best. Uiteraard geen laag, maar klinken ook erg dof. Ik heb ze eens tegelijkertijd beluisterd naast een stel fatsoenlijke zuilen en het verschil is erg goed hoorbaar.
Ik zou ze niet als hoofdspeakers willen hebben. Maar als pc speakertjes daarentegen zijn ze erg mooi!
En dan klinkt het ineens helemaal niet meer zo slecht
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
Ik heb er een stel, die Jamo Compact 70, kwalitatief zijn ze prima, ik heb ze al zeker 45 jaar, enige nadeel ervan is dat het vooral de middentonen zijn die ze weergeven, ik gebruik ze dan ook al jaren in combinatie met 2 basboxen van Skytec en 4 boekenplank speakertjes van Renkforce, die hebben een frequentie tot 20.000 KhzErectionJackson schreef op woensdag 17 oktober 2001 @ 16:55:
Ik kan 2 van deze boxjes krijgen als ik dat wil. Heb ik daar nog wat aan (niet voor in woonkamer hoor!). Maw: wat is de kwaliteit hiervan?
Waren destijds geen dure speakers, dus verwacht geen wonderen.
Die speakers zullen nu rond de 30 jaar oud zijn.
[ Voor 11% gewijzigd door RobbieT op 28-02-2021 14:10 ]
Boldly going forward, 'cause we can't find reverse
De 50 is een tweeweg luidspreker niet echt de moeite waard zelfs de schroeven voorop zijn nep.
Is trouwens een topic uit 2001
Dit topic is gesloten.