[Off topic]
Komt nogal vaak voor hè de laatste tijd, dat topics brak zijn. Lekker irritant, meestal heb je een aardig tijdje zitten denken en typen om je verhaal goed te vertellen. En wat doet 'ie dan? Precies: brak worden...
[/Off topic]
Komt nogal vaak voor hè de laatste tijd, dat topics brak zijn. Lekker irritant, meestal heb je een aardig tijdje zitten denken en typen om je verhaal goed te vertellen. En wat doet 'ie dan? Precies: brak worden...
[/Off topic]
ok, is iets fout gegaan tijdens posten dus vandaar de reply 
Sinds korte tijd gebruik ik winxp. hierdoor heb ik af en toe problemen met mijn muis, hij gaat af en toe uit, hierna gaat hij wel weer aan maar het is best irritand. Ik heb een microsoft optical muis. Heeft iemand anders ook dit probleem en nog beter een oplossing.
Sinds korte tijd gebruik ik winxp. hierdoor heb ik af en toe problemen met mijn muis, hij gaat af en toe uit, hierna gaat hij wel weer aan maar het is best irritand. Ik heb een microsoft optical muis. Heeft iemand anders ook dit probleem en nog beter een oplossing.
De kabel van de intellimouse vertoont nogal snel breuken (zoals die van mij). Gaat hij aan of uit als je aan de kabel friemelt?
Remember there are no stupid questions, just stupid people...
uhh ik heb er geen last van mijn beestje is al meer dan jaartje oud ofzo maar kende iemand die het ook had ik zal ffies vragen wat ut was...
/offtopic
ik trek ook zovaak hard aan me muisdraadje...als ie klem zit...nog steeds niet kapot of ineens uit...
/offtopic
ik trek ook zovaak hard aan me muisdraadje...als ie klem zit...nog steeds niet kapot of ineens uit...
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Mijn intelli Explorer had t ook dat de kabel brak was. Ik omruilen bij dynabyte, kreeg ik meteen een nieuwe mee! Wel Flex die 5 jaar garantie, maar als ze die kabel niet ff wat beter maken. Dan gaan ze verlies draaien op die muizen. Als ik elk jaar een nieuwe moet halen krijg ik 5 muizen voor de prijs van een. (ik vind t nie erg)
Ik zou de nieuwe drivers ff downen als ik jouw was. ik geloof intellipoint 3.2 , misschien dat t helpt.
Ik zou de nieuwe drivers ff downen als ik jouw was. ik geloof intellipoint 3.2 , misschien dat t helpt.
Pagina: 1