chello aanvragen, hoelang?

Pagina: 1
Acties:
  • 120 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-08 11:40

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
hallo,

ik woonde eerst in een studentenhuis in EIndhoven en daar hadden we chello, maar nu ben ik verhuisd (huis gekocht) en heb ik zeker 3 weken geleden al eens gebeld (ook eindhoven), ze hadden het druk (jaja) en zouden mij terug bellen om een afspraak te maken, ik heb toen ook maar voor de zekerheid een formulier ingevuld op hun website om internet aan te vragen, maar ik hoor maar niks :( hoe lang duurt dat in vredesnaam?

Verwijderd

bij mij ging het heel snel.. heb je ook al een schriftelijk formuliertje opgestuurd? misschien dat het dan sneller gaat.. zo ging het tenminste bij mij, maar dat is ook alweer 2 jaar geleden :+
btw ook regio Eindhoven

• grep
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 24-07 11:23

grep

meer begrep...

Collega van mij woont in Almere en schijnt nu na 2 maanden toch wel aan de beurt te komen.... :'(

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:21
Het duurt eerst 1 a 2 maanden, en op het moment van de afspraak komen ze meestal niet :(

Verwijderd

Bij mij duurde het een dag of 10 voordat men een afspraak maakte en nog eens 2 weken voordat de boel werd geinstalleerd.

Ik kon toen eindelijk genieten van een snelle verbinding. Helaas is de kwaliteit van de verbinding sinds enkele maanden niet meer te vergeijken met wat het was. Eigenlijk gewoon bagger...

• justguyver
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:28
ik had het via internet aangevraagd en binnen een maand had ik het :)

• besmart
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-10-2015

besmart

fanta share the fun

Hier in Harderwijk hebben ze tijdelijk een stop gedaan, te weinig bandbreedte ruimte over om meer mensen aan te kunnen sluiten. Ze willen niet te slecht worden ala casema deed.

Misschien ook dit probleem bij jou in de regio. Gewoon bellen en beetje doorvragen of anders een supervisor vragen.

Suc6!

BeSmart! Everything goes well | photographs by Canon EOS 5D - Canon L 24-70 USM - Canon 70-300 USM IS

Verwijderd

Je kan naar de shop gaan (weet niet of er eentje in Eindhoven zit overigens) of je belt 0800-1872 en zegt dat je Chello wilt. Je krijgt dan sales en die willen niets liever dan jou Chello aansmeren omdat ze daar provisie over krijgen. Ze maken een afspraak met je, vind je die afspraak te ver weg dan even klantenservice een weekje later bellen en grote kans dat je via klantenservice een eerdere afspraak krijgt.

Verwijderd

P.S. Als ze niet komen voor een afspraak dan klantenservice bellen en vragen om Refund, dat is 50 gulden voor een afspraak waar een monteur niet komt opdagen...voor de klant dus.

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eh!

moet die afspraak wel in hun systeem staan, de SALES afdeling van UPC (is een ander 0800 nummer) beduvelen de boel nog al eens..en dan krijg je geen centjes terug.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

• Bergen
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 31-07 21:25

Bergen

Spellingscontroleur

Hmmz ik wil wel ff intern met Eindhoven voor je bellen... Laat ik ze je zelf wel ff bellen, kost het je ook geen centjes. (Ja ik werk bij joepiesie ja) Mail je nummer mah door ofzo...
Op woensdag 17 oktober 2001 20:57 schreef Caat het volgende:
...vind je die afspraak te ver weg dan even klantenservice een weekje later bellen en grote kans dat je via klantenservice een eerdere afspraak krijgt.
Echt niet. Als het installateursrooster vol zit dan zit het vol. Als er iemand belt om de afspraak te annuleren is er een gaatje, maar reken maar dat dat vlug weer opgevuld is, want sales heeft het verotte druk.

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
Op donderdag 18 oktober 2001 03:10 schreef GerbenW het volgende:
Hmmz ik wil wel ff intern met Eindhoven voor je bellen... Laat ik ze je zelf wel ff bellen, kost het je ook geen centjes. (Ja ik werk bij joepiesie ja) Mail je nummer mah door ofzo...
he dat zou cool zijn, ik mail zo mijn nummer even

en nog op die refund wat iemand zei: wat heb ik nu aan 50,- piek als ik verdomme een dag vrij moet pakken, ik verdien wel wat meer dan 50,- op een dag, en ik heb een hekel aan wachten thuis op een afspraak, maar ja, internet is belangrijk voor me (voor wie niet op got :+ )

maar ik mail je het nr zo, thanks

Verwijderd

sales bellen 0800-1872
anders naar een dealertje lopen, want die krijgen provisie voor aanmeldingen en dan zijn ze altijd faster. :)
er zitten er meerdere op de geldropseweg... o.a. vogelzang en dynabyte

Verwijderd

owja dit heb je niet van mij, maar je kan ook een kabelmodem kopen bij ACC-computers (stuiverstraat).
Dat is een motorola broadband modem en kost (d8 ik) 250,-
let wel: als je inet niet werkt hoef je ons dus niet te bellen.....lfmd :)

Verwijderd

Als je een afspraak met een monteur krijgt dan wordt er een dagdeel afgesproken....dus je hoeft helemaal geen dag vrij te nemen vandaar de 50 gulden als de monteur niet komt, bij Sales krijgen ze provisie voor elk abonnement dat wordt afgesloten dus ze zijn best wel nauwkeurig met hun afspraken want geen afspraak is dus gewoon geen provisie. Inderdaad, soms komen monteurs de afspraken niet na maar je kan altijd even vragen of de bon uitgeprint is (ik spreek nu overigens voor regio Amsterdam) dat is dan wel een goede indicatie dat de monteur in ieder geval de bon wel heeft. Vaak gaan de Priority afspraken niet door omdat de nummerportering door PTT afgeblazen wordt of de node is vol, eigenlijk moet Sales dan de afspraak verzetten maar dat is best wel moeilijk hoor :) Verder is het dus wel mogelijk (in Amsterdam) om installatie afspraken te vervroegen, ik doe het zelf regelmatig voor klanten. Er is alleen een andere capaciteit bij de externe callcenters (zoals bij Telesales)en UPC heeft voor sales (altijd) en voor klantenservice (tijdelijk) een gratis nummer (ik vermoed tot maart a.s. Hoop dat het je verder gelukt is!!!!

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Op donderdag 18 oktober 2001 20:14 schreef psychic het volgende:
anders naar een dealertje lopen, want die krijgen provisie voor aanmeldingen en dan zijn ze altijd faster. :)
Nope die zijn even snel. Er is maar 1 database voor de installatieplanning per regio en alle verkopers (de klantenservice, sales en de upc-winkels) BEHALVE de dealers kunnen daar in opvragen welke dagdelen (ochtend of middag) er vrij zijn tussen 2 datums. Bij een dealer vul je een formulier in en word je gebeld door sales (als het goed gaat) voor een afspraak. En zoals ik zei, die zitten in dezelfde database en hebben geen voorrang.

En wat dat kabelmodem betreft wat je bij ACC-computers zou kunnen halen: Ik denk niet dat dat gaat werken. Tenminste niet in Friesland, Flevoland of Gelderland want daar moet het mac-adres van je modem beslist geregistreerd staan in 't systeem. Anders kun je 't schudden.

Caat, waar zit jij dan eigeluk?

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Bij mij duurde het 3 weken + 1 week storingsafspraken.

Werkt nu wel!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op donderdag 18 oktober 2001 20:22 schreef Caat het volgende:
Als je een afspraak met een monteur krijgt dan wordt er een dagdeel afgesproken....dus je hoeft helemaal geen dag vrij te nemen vandaar de 50 gulden als de monteur niet komt, bij Sales krijgen ze provisie voor elk abonnement dat wordt afgesloten dus ze zijn best wel nauwkeurig met hun afspraken want geen afspraak is dus gewoon geen provisie. Inderdaad, soms komen monteurs de afspraken niet na maar je kan altijd even vragen of de bon uitgeprint is (ik spreek nu overigens voor regio Amsterdam) dat is dan wel een goede indicatie dat de monteur in ieder geval de bon wel heeft. Vaak gaan de Priority afspraken niet door omdat de nummerportering door PTT afgeblazen wordt of de node is vol, eigenlijk moet Sales dan de afspraak verzetten maar dat is best wel moeilijk hoor :) Verder is het dus wel mogelijk (in Amsterdam) om installatie afspraken te vervroegen, ik doe het zelf regelmatig voor klanten. Er is alleen een andere capaciteit bij de externe callcenters (zoals bij Telesales)en UPC heeft voor sales (altijd) en voor klantenservice (tijdelijk) een gratis nummer (ik vermoed tot maart a.s. Hoop dat het je verder gelukt is!!!!
Onzin, bij mij zowel als bij een vriend van me zeggen ze gewoon: we komen die en die dag. Vraag je hoe laat dan kunnen ze dat niet zeggen, maar ze komen in de loop van de dag.

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op donderdag 18 oktober 2001 20:16 schreef psychic het volgende:
owja dit heb je niet van mij, maar je kan ook een kabelmodem kopen bij ACC-computers (stuiverstraat).
Dat is een motorola broadband modem en kost (d8 ik) 250,-
let wel: als je inet niet werkt hoef je ons dus niet te bellen.....lfmd :)
En wat heb je daar aan zonder abo?
Je kunt toch geen los Chello abo nemen?

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Op vrijdag 19 oktober 2001 09:27 schreef GerbenW het volgende:
En wat dat kabelmodem betreft wat je bij ACC-computers zou kunnen halen: Ik denk niet dat dat gaat werken. Tenminste niet in Friesland, Flevoland of Gelderland want daar moet het mac-adres van je modem beslist geregistreerd staan in 't systeem. Anders kun je 't schudden.
Waarom moet dan ook het MAC adres van je netwerkkaart geregistreerd worden?

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

OlafvdSpek zei:

En wat heb je daar aan zonder abo?
Je kunt toch geen los Chello abo nemen?
Klopt. Je krijgt altijd een modem erbij.
Ook zei OlafvdSpek:

Waarom moet dan ook het MAC adres van je netwerkkaart geregistreerd worden?
Dat hoeft niet geregistreerd te worden. Een gewoon oekelding van 40 piek ofzo werkt goed. Van UPC krijg je overigens een echte 3Com, twv (ik meende) 150 piek ofzo. Die mag je houden als je Chello weer opzegt.

• Bigs
  • Niet online
Bij mij duurde het 1 of 2 weken :) Maarja, is al ruim 3 jaar geleden ofzo.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Op vrijdag 19 oktober 2001 10:38 schreef KillerAce_NL het volgende:

[..]

Onzin, bij mij zowel als bij een vriend van me zeggen ze gewoon: we komen die en die dag. Vraag je hoe laat dan kunnen ze dat niet zeggen, maar ze komen in de loop van de dag.
Er wordt altijd een dagdeel ingepland in de pjoeter: De afspraak staat in de ochtend of in de middag. Met het nieuwe systeem wat we net hebben kunnen we ook zien hoe laat maar dat blijft een indicatie natuurlijk. Als jouw planning om 10 uur staat en de installateur komt om 9 uur eerst bij een ander en die is niet thuis, dan komt ie natuurlijk eerder bij jou. Daarom spreken we ook geen tijden af, alleen dagdelen. Als er bij de afspraak geen dagdeel wordt genoemd moet je er naar vragen want het staat wel op een dagdeel gepland.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Op vrijdag 19 oktober 2001 14:04 schreef GerbenW het volgende:

[..]

Klopt. Je krijgt altijd een modem erbij.
Waarom zou je dan een los modem (willen) kopen?
[..]

Dat hoeft niet geregistreerd te worden.
Ik kan toch echt dat ethernetmodem niet zomaar gebruiken met een andere netwerkaart. Dan krijg ik een niet-normaal IP adres. Elke website waar ik naar probeer te gaan stuurt me naar de Chello site waar ik dan mijn modem moet registreren. Er wordt onder andere gevraagd om een serienummer.
Een gewoon oekelding van 40 piek ofzo werkt goed. Van UPC krijg je overigens een echte 3Com, twv (ik meende) 150 piek ofzo. Die mag je houden als je Chello weer opzegt.
Ja, maar dat was ISA (voor mij). PCI had nog problemen volgens de Chello monteurs.

En laat mijn nieuwe moederbord (K7S5A) nou net geen ISA slot meer hebben.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Dat is minder. Je kunt bij Chello iig niet je ISA kaart voor een PCI kaart omruilen. Je kunt gewoon een andere kopen.

Op die Chello-site waar je dan naartoe wordt gestuurd (wij noemen dat de APS-site) moet je dan even opnieuw die gegevens doorlopen inderdaad. Het serienummer waar dan om wordt gevraagd is het mac-adres van je modem. Dat is het twaalfcijferige nummer bij de streepjescode, beginnende met 00 bij Com21s en 01, 02 of 0F bij Terayons. Bij de lokatiecode moet je je postcode invullen. Dat wordt er ook nog ergens om je klantnummer gevraagd, dat staat wel op een rekening.

Daarna is 't een kwestie van je modem ff uit de stroom en je pc rebooten en klaar is kees.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ben blij dat ik tenminste een gewoon vast-ip heb en niet die onzin...

trouwens die 3com is een heel simpel 10 Mbit kaartje hoor kost 89,- retail dacht ik. Die liep bij mij trouwens heel slecht, ff omgewisseld voor en Intel Pro 100 en geen problemen meer.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Op vrijdag 19 oktober 2001 14:28 schreef KillerAce_NL het volgende:
Ben blij dat ik tenminste een gewoon vast-ip heb en niet die onzin...

trouwens die 3com is een heel simpel 10 Mbit kaartje hoor kost 89,- retail dacht ik. Die liep bij mij trouwens heel slecht, ff omgewisseld voor en Intel Pro 100 en geen problemen meer.
Oh apart.. De enige problemen die je wel es hoort zijn meestal dat iemand de drivers is verloren... Die sturen we zo weer op per post. Je kunt ze trouwes ook downen vanaf de ftp-server van Chello. Maar 't zou ook best 89,- kunnen zijn hoor..

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Man, ik hoop dat jij NIET bij de helpdesk werkt.....
Die drivers zijn gewoon standaard windowsdrivers (win98se), die KUNNEN ze niet kwijt zijn........

Hetzelde als:

"meneer heeft u uw firewall aanstaan?"
ik: nee!
"u vergist zich meneer, u heeft uw firewall wel aanstaan"
ik: nee!
"Ik weet het zeker meneer, ik kan u namelijk niet pingen"
ik: Gozer ik heb je net verteld dat ik helemaal geen netwerkverbinding heb, hoe wil je mij dan in godsnaam pingen?
"Oh....."
tuut, tuut, tuut...
Opgehangen, fijne helpdesk, hangt ie op als ie op zijn onoplettendheid gewezen wordt.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Dude je krijgt dus echt wel een cd met rommel bij je kaart. Ik heb ze ook niet geinstalleerd, hier deed hij het ook meteen. Maar jij krijgt een taart van me als wij mensen nog nooit netwerkkaartchauffeurs hebben gestuurd.

En je kunt iemand met een firewall echt nog wel pingen hoor.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Als ik ping request op echo heb staan, kun je mij NIET pingen, veel succes!

Dus als jij fijn je collega's informeert of ff cursus geeft dan zal de gevorderde gebruiker daar erg blij mee zijn, want dan hoeft ie in het vervolg niet alles voor te zeggen.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Op vrijdag 19 oktober 2001 14:56 schreef KillerAce_NL het volgende:
Als ik ping request op echo heb staan, kun je mij NIET pingen, veel succes!

Dus als jij fijn je collega's informeert of ff cursus geeft dan zal de gevorderde gebruiker daar erg blij mee zijn, want dan hoeft ie in het vervolg niet alles voor te zeggen.
Owkay nouja ik geloof je direct, maarja ik zit bij de Klantenservice van UPC Friesland/Flevoland en niet bij de Chello Helpdesk. Die zit in Eindhoven.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Daar zou je ook niet willen zitten >:) no offense hoor.
En als ik soms een beetje hyper overkom, niks van aan trekken, text kan nu eenmaal niet hetzelfde overbrengen als face to face contact, dus kan snel verkeerd opgevat worden.

• Roland
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 11:41

Roland

Schnitt!

Mwaah.. Binnen 3 werkdagen was alles geregeld. En geinstalleerd. Maar die knakker dacht mijn Pc wel even te installeren. En ja dat ging verkeerd, Kzou worden teruggebeld. Nooit gedaan. Al met al gingen er 2 weken overheen. En nu is het NOG niet helemaal okay. Maar ik kan internetten! :)

Ayo

(Regio 058)

...Make every cut count, even if it is one frame...

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Op vrijdag 19 oktober 2001 15:12 schreef KillerAce_NL het volgende:
Daar zou je ook niet willen zitten >:) no offense hoor.
Dat is inderdaad niet altijd een pretje :) Maar de meeste bellers zijn aardige mensen hoor, het valt best mee. En de sfeer is altijd goed.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Op vrijdag 19 oktober 2001 14:24 schreef GerbenW het volgende:
Dat is minder. Je kunt bij Chello iig niet je ISA kaart voor een PCI kaart omruilen. Je kunt gewoon een andere kopen.
Het was slechts een noodoplossing. Ik zit nu weer met de gewone ISA kaart.
Op die Chello-site waar je dan naartoe wordt gestuurd (wij noemen dat de APS-site) moet je dan even opnieuw die gegevens doorlopen inderdaad. Het serienummer waar dan om wordt gevraagd is het mac-adres van je modem. Dat is het twaalfcijferige nummer bij de streepjescode, beginnende met 00 bij Com21s en 01, 02 of 0F bij Terayons. Bij de lokatiecode moet je je postcode invullen. Dat wordt er ook nog ergens om je klantnummer gevraagd, dat staat wel op een rekening.

Daarna is 't een kwestie van je modem ff uit de stroom en je pc rebooten en klaar is kees.
Ok, maar waarom is dat nodig?
Ik heb overigens gewoon 0000 ingevuld, behalve bij mij postcode.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Dat rebooten? Mja om een fris ip te krijgen dacht ik en het modem moet ook ff van de stroom om te resetten. Niet doorvragen want ik ben niet van de chello helpdesk he, ik ben van de upc klantenservice.

Enneh waar heb je die nullen dan ingevuld??

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Nee, waarom je dat op die page moet registreren. Bij het serienummer en bij het klantnummer (dacht ik) heb ik 0 ingevuld.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Juist... en dat werkte dus niet.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

HenkS, lees je mail !!!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Op vrijdag 19 oktober 2001 23:09 schreef GerbenW het volgende:
Juist... en dat werkte dus niet.
Eh, dat werkte nu juist wel. De vraag is alleen, waarom heeft Chello dat nodig?

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Oh dat is vaag.. dat ga ik dan ook een keer proberen. Je kunt namelijk handmatig wel naar die pagina toe..

Anyway, nou zit ik op m'n werk en het telefoonnummer van HenkS staat thuis in mijn mailbak dus ik kan hem niet bellen... Kheb hem al een mailtje gestuurd, al een berichtje naar z'n ICQ gestuurd via de ICQ-site (we mogen geen icq installen hier) en al een berichtje in dit forum gegooid dat ie z'n telefoonnummer ff moet mailen.

Hij heeft nog tot 5 uur ofzo, dan vertrekt sales... Ik check m'n hotmail dus ff elk half uur.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Er is toch ook een Java ICQ client?
Kun je die niet gebruiken?

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Ja NetICQ inderdaad
Maargoed dat heeft weinig nut.. hij heeft z'n icq bericht nu toch wel gekregen..

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

never mind

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

never mind

Verwijderd

Caat is een beetje laat :) Gerben ik zit in Amsterdam op het front office zoals dat bij ons dus heet. Onze Chello Tweede Lijn zit op de afdeling naast waar ik zit en als ze 75 telefoontjes per dag krijgen is dat hartstikke veel (ze krijgen ook de tweede lijn van DTV die ook nu met Chello werkt, dolle pret want dat werkt dus niet :)dus uiteindelijk valt het wel mee met de storingen in onze regio. Stuur maar een meeltje maandag naar Carin (er werkt er maar 1 bij UPC en dat is moi)...bij ons in Amsterdam is het in ieder geval zo dat Sales een afsprakenregistratie heeft maar zodra die afspraak is gemaakt kan het Front die dus eigenlijk overrulen, de externe callcenters hebben de langste wachttijden voor de afspraken omdat die aanvragen door Leeuwarden worden afgehandeld (ja ook die van Amsterdam). Al met al is het in Amsterdam binnen drie tot vier weken geregeld!!!

• HenkS

HenkS

Da_king alias HenkS

Topicstarter
he gerbenW,

thanks voor de moeite, klonk erg leuk die meid waar je me naar doorschakelde :) jammer dat ze vanuit Friesland belde :( anders................ :9~

nou ja 6 november komt er iemand, ben benieuwd :)

dan nog 1 vraag, die meid zei dat ik een originele cd van mijn besturingssysteem moet hebben, moet dat echt perse? want ik heb windows XP en heb dus alleen een copy, anders moet ik er weer win98 opgooien, want ik heb alleen daar een origineel van :)

nou ja gerben, in ieder geval super thanks als ik een x iets kan terug doen....... :)

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13:21
Op maandag 22 oktober 2001 09:50 schreef HenkS het volgende:
he gerbenW,

thanks voor de moeite, klonk erg leuk die meid waar je me naar doorschakelde :) jammer dat ze vanuit Friesland belde :( anders................ :9~

dan nog 1 vraag, die meid zei dat ik een originele cd van mijn besturingssysteem moet hebben, moet dat echt perse? want ik heb windows XP en heb dus alleen een copy, anders moet ik er weer win98 opgooien, want ik heb alleen daar een origineel van :)

nou ja gerben, in ieder geval super thanks als ik een x iets kan terug doen....... :)
Zeggen ze altijd omdat ze anders shit met M$ krijgen. De meeste monteurs doen er niet moeilijk over. Zeg anders gewoon dat je beta tester bent ofzo.

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Op maandag 22 oktober 2001 12:11 schreef Pc123 het volgende:

[..]
Zeg anders gewoon dat je beta tester bent ofzo.
Dat zijn we toch allemaal ;)

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Op maandag 22 oktober 2001 09:50 schreef HenkS het volgende:
he gerbenW,

Ja ik dacht ik zoek een leuke voor je uit :)
Ik ook... zal wel goed komen, ik kijk nog wel ff voor je na of er een monteur goed is toegewezen enzo.
Joah standaard vraag, maar meestal is de CD niet nodig en heeft Windows zo ook wel een driver klaarliggen. Dat is echt voor als je nog helemaal geen netwerkonderdelen hebt geinstalleerd ofzo. Je kunt natuurlijk ook zeggen: Zet maar neer die modem, ik installeer het zelf wel ff in Windows.
No problem dude, het was me een genoegen. Die webcammetjes regel ik ook nog ff want ik heb je tenslotte aangemeld he.. :) Dan krijgen we dus beide zo'n ding, of je het nou wilt of niet hehehe.

• Bergen

Bergen

Spellingscontroleur

Op zaterdag 20 oktober 2001 22:57 schreef Caat het volgende:
Caat is een beetje laat :) Gerben ik zit in Amsterdam op het front office zoals dat bij ons dus heet.
Ik zit dus in de front office van Leeuwarden
Onze Chello Tweede Lijn zit op de afdeling naast waar ik zit en als ze 75 telefoontjes per dag krijgen is dat hartstikke veel (ze krijgen ook de tweede lijn van DTV die ook nu met Chello werkt, dolle pret want dat werkt dus niet :)dus uiteindelijk valt het wel mee met de storingen in onze regio.
75? Hmmz bij de chello-helpdesk in Eindhoven hebben ze het wel drukker... Meestal (niet altijd!!) staat er wel een wachtrij. Enneh ja d-tv wordt al geinstalleerd in Amsterdam e.o. toch? In Friesland/Flevoland pas vanaf december. Tenminste, dat is de planning nu...
Stuur maar een meeltje maandag naar Carin (er werkt er maar 1 bij UPC en dat is moi)...
Doe ik :)
bij ons in Amsterdam is het in ieder geval zo dat Sales een afsprakenregistratie heeft maar zodra die afspraak is gemaakt kan het Front die dus eigenlijk overrulen, de externe callcenters hebben de langste wachttijden voor de afspraken omdat die aanvragen door Leeuwarden worden afgehandeld (ja ook die van Amsterdam). Al met al is het in Amsterdam binnen drie tot vier weken geregeld!!!
De front-office kan bij ons idd ook gewoon herplannen. Zodra een klant iets nieuws wil gaat 'ie naar Sales en alles wat na de afspraak komt gaat naar de front. Zo is de procedure nu. Bij ons heb je in drie tot vier weken ook een afspraak ja. Ik heb mezelf net als testklant voor d-tv aangemeld en halverwege november wordt het geinstalleerd. Wanneer krijgen jullie nou 't nieuwe systeem btw? Is dat al bekend?
Pagina: 1