Niet echt speciaal om te testen maar je ziet wel of ie het doet...
vibra proggie
PS:
Niet op reset sw klikken, gewoon read en dan zie je of vibra menu aan of uit staat.
vibra proggie
PS:
Niet op reset sw klikken, gewoon read en dan zie je of vibra menu aan of uit staat.
Dit is precies de rede waarom ik dat bericht heb geplaats, ik probeer mijn vibro te activeren maar het lukt niet, telkens phone not connected, andere progjes zoals logomanger werken wel gewoon.
Als je kabel op m-bus staat en je de goede com-poort hebt moet dat proggie het gewoon doen.
Ik weet trouwens niet onder welke OS het allemaal fatsoenlijk draait ik heb em gebruikt met win 98, daar doet ie het in ieder geval mee.
Heb nou WinXP maar geen nokia meer... kan ik dus niet voor je testen.
Probeer anders een of ander unlock ding te downloaden en dan kijken of ie je locks leest. (oppassen met verschillende versies als je gaat unlocken).
Verder kan je nog een trial van nokia logo manager proberen die moet het ook gewoon doen.
anders is je kabel gewoon dood...
Ik weet trouwens niet onder welke OS het allemaal fatsoenlijk draait ik heb em gebruikt met win 98, daar doet ie het in ieder geval mee.
Heb nou WinXP maar geen nokia meer... kan ik dus niet voor je testen.
Probeer anders een of ander unlock ding te downloaden en dan kijken of ie je locks leest. (oppassen met verschillende versies als je gaat unlocken).
Verder kan je nog een trial van nokia logo manager proberen die moet het ook gewoon doen.
anders is je kabel gewoon dood...
In logomanager kan je instellen of hij via F-Bus of M-Bus
moet connect'n en hem dus testen. F-Bus is sneller en met
M-Bus kan je meer met je telefoontje doen zoals unlocken
(oudere versies) en bijv. je vibra menu aan/uit zetten.
Als logomanager werkt, kan je ook Nokia Profile gebruiken (Aanrader !).
Ps: oudere datakabels kunnen nog wel eens een M/F-Bus
schakelaartje op de connector hebben.
Verwijderd
BTW: je zou ook gewoon naar http://www.google.com kunnen gaan en zoeken naar (een van de vele mogelijkheden
) "free software for nokia 3210". Je krijgt talloze sites met ontzettend veel software..
Je moet wel oppassen want veel software doet het niet of molt je 3210.. Maar om het vibramenu en netmonitor in je 3210 te activeren zijn genoeg proggies!
Je moet wel oppassen want veel software doet het niet of molt je 3210.. Maar om het vibramenu en netmonitor in je 3210 te activeren zijn genoeg proggies!
nokia profile en pclocal zijn ook nog leuke kleine proggies
thanks wisey, heb de m-bus en f-bus getest met logomanager. het blijkt dat de m-bus het niet doet, en dat zou die wel moeten. Ga de kabel maar effe omruilenOp woensdag 17 oktober 2001 17:33 schreef Wisey het volgende:
In logomanager kan je instellen of hij via F-Bus of M-Bus
Pagina: 1