Toon posts:

Het grote (nep) dremel topic

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Oke ik ben een newbie met de dremel en kom er wel uit hoop ik maar dacht van waarom maken we niet een big dremel topic met tips voor het gebruik in samenwerking met je modding .

Dus bv gebruik een veiligheidsbril etc. Dus alleen tips over welk matriaal waarvoor en hoe het beste te gebruiken in bepaalde situaties

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:30

chromeeh

the Gnome

Zoek ergens op een sloop een plaat op van ongeveer dezelfde dikte als een case.
Teken een vorm er op en probeer die uit te dremelen :)
Kom je al een heel eind mee! Mislukt het? Jammer dan, maar gewoon blijven proeberen voordat je in je comp case gaat zitten raggen :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Verwijderd

als je de 426 dremelschijfjes gebruikt :

- zet je snelheid niet hoger dan 3, tenzij je geld teveel hebt 8-)

- Bewaar de kleine restjes, je kan ze perfect gebruiken voor stukjes die wat meer detailwerk vereisen

- Zet de dremel altijd zo recht mogelijk op het te snijden stuk metaal, als je hem schuin zet loop je de kans dat ie blokkeert, alsook dat het schijfje afbreekt en met 15.000RPM langs je oren kan komen vliegen :)

- ik heb gedaan me werken, bbye folks

• snars
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ej is die ferm dremel nu opeens niet meer in de aanbieding bij de wehkamp? Ik zou zweren dat ik em vanmiddag zag staan voor 40 piek...

I reject your reality, and substitute my own.

• equationunequal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22-08 19:19
Op woensdag 17 oktober 2001 20:01 schreef _sNaRs_ het volgende:
Ej is die ferm dremel nu opeens niet meer in de aanbieding bij de wehkamp? Ik zou zweren dat ik em vanmiddag zag staan voor 40 piek...
Das de toledo (andere naam maar exact hetzelfde als de ferm): idd 40 piek. Ik heb em een tijd geleden bij de kijkshop gekocht, bestwel relaxed dingetje, keb mn fiets er al mee gemod, nu mn kast nog :)

[ equationunequal.nl - portret & model fotografie ] [ newskin.nl - socials ]

• Korn21
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-03-2017
Waar kan je die schijfjes dan kopen voor een normale prijs? Want die echt dremel dingen kosten zo'n 15 gulden per accesoire!!!

|Specs|

Pagina: 1