Internet Leiden

Pagina: 1
Acties:

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
Ik ben sinds kort op kamers in Leiden (centrum) en ik wil graag internet nemen. Ik wil niks met telefoontikken, maar ik hoorde dat het aanbod van internetaanbieders niet zo erg geweldig is. Ik zit te denken aan Mxstream, maar ik hoorde ook wel positieve dingen over Cistron ADSL. Kabel vind ik ook prima, als het een beetje degelijk is. Dus welke opties heb ik? Het liefst moeten er meerdere pc's van de verbinding gebruik kunnen maken, maar dat hoeft niet perse.

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Verwijderd

Ik woon in Leiderdorp maar het is ongeveer zo met het aanbod:

Kabel: Casema haalt ongeveer 5 k/b per seconde volgens iemand die ik ken.
Adsl: 55 kb per seconde

Lijkt me duidelijk toch

• Captain N
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2024

Captain N

Back in NL. T_T

Topicstarter
:) Ik denk dat ik maar voor het laatste ga ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

• DoD Cerberus
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-06-2025

DoD Cerberus

blabla!

Kabel is niet te krijgen in Leiden centrum, Cistron ook niet, het enige wat je kan krijgen is 56k of ADSL, dus dan moet je voor die laatste gaan!

"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."

• PatMan
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-08 23:31
Op donderdag 18 oktober 2001 15:29 schreef The_Operative het volgende:
Kabel is niet te krijgen in Leiden centrum, Cistron ook niet, het enige wat je kan krijgen is 56k of ADSL, dus dan moet je voor die laatste gaan!
Euh...
1) Cistron != ADSL volgens jou? ADSL is een produkt, wat door bedrijven geleverd wordt, waaronder Cistron
2) Ik lees net op http://www.cistron.nl/particulier/linesharing.shtml dat linesharing vanaf week 49 in Leiden Centrum beschikbaar is, dus het _lijkt_ me dat je dan ook wel ADSL via Cistron in het centrum van Leiden kunt krijgen , zonder ADSL geen linesharing >:)

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Cistron != ADSL volgens jou?
Volgens mij klopt dat ja.

• PatMan
Op donderdag 18 oktober 2001 16:31 schreef OlafvdSpek het volgende:

Volgens mij klopt dat ja.
Hij stelde dat Kabel niet te krijgen was, Cistron ook niet, maar wel 56k of ADSL. Daarmee zegt hij dus in feite dat Cistron net zoiets is als kabel, 56k of adsl. En dat klopt natuurlijk niet. Cistron levert ADSL.

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Het is krom geformuleerd, maar in principe klopt het wat hij zegt. Cistron (een specifieke vorm van ADSL) is niet verkrijgbaar. ADSL zelf (van een andere provider) is wel verkrijgbaar. Eigenlijk bedoeld hij natuurlijk MxStream.

• PatMan
Op vrijdag 19 oktober 2001 12:49 schreef OlafvdSpek het volgende:
Het is krom geformuleerd, maar in principe klopt het wat hij zegt. Cistron (een specifieke vorm van ADSL) is niet verkrijgbaar. ADSL zelf (van een andere provider) is wel verkrijgbaar. Eigenlijk bedoeld hij natuurlijk MxStream.
Euh, daarover verschillen we dan van mening :)

Je gebruikt hier Cistron als benaming voor een produkt, ok, maar dat produkt is dan niet te vergelijken met de naam van een bepaalde techniek, ADSL in dit geval. Dat ie MxStream bedoelt begrijp ik, maar ik kan me voorstellen dat dit verwarring veroorzaakt door het zo te stellen, vandaar mijn mierengeneuk ;)

Als ik nu over een gebied waar wel bbned te krijgen is, maar geen mxstream, zeg: "Planet is niet verkrijgbaar, maar ADSL zelf wel", erbij vanuitgaande dat voor mij "ADSL zelf"=bbned dan wordt het toch behoorlijk onduidelijk! :'(

Maar goed, ik weet het, ik ben een mierenneuker >:)

Verwijderd

ADSL nemen en provider Planet Internet, goede service en helpdesk is goed op de hoogte B-)

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Dat was ik ook van plan nu Cistron geen optie meer is.
Pagina: 1