Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Verwijderd
Ik woon in Leiderdorp maar het is ongeveer zo met het aanbod:
Kabel: Casema haalt ongeveer 5 k/b per seconde volgens iemand die ik ken.
Adsl: 55 kb per seconde
Lijkt me duidelijk toch
Kabel: Casema haalt ongeveer 5 k/b per seconde volgens iemand die ik ken.
Adsl: 55 kb per seconde
Lijkt me duidelijk toch
Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.
Kabel is niet te krijgen in Leiden centrum, Cistron ook niet, het enige wat je kan krijgen is 56k of ADSL, dus dan moet je voor die laatste gaan!
"From this day to the ending of the world, But we in it shall be remembered -- We few, we happy few, we band of brothers."
Euh...Op donderdag 18 oktober 2001 15:29 schreef The_Operative het volgende:
Kabel is niet te krijgen in Leiden centrum, Cistron ook niet, het enige wat je kan krijgen is 56k of ADSL, dus dan moet je voor die laatste gaan!
1) Cistron != ADSL volgens jou? ADSL is een produkt, wat door bedrijven geleverd wordt, waaronder Cistron
2) Ik lees net op http://www.cistron.nl/particulier/linesharing.shtml dat linesharing vanaf week 49 in Leiden Centrum beschikbaar is, dus het _lijkt_ me dat je dan ook wel ADSL via Cistron in het centrum van Leiden kunt krijgen , zonder ADSL geen linesharing
Volgens mij klopt dat ja.Cistron != ADSL volgens jou?
Hij stelde dat Kabel niet te krijgen was, Cistron ook niet, maar wel 56k of ADSL. Daarmee zegt hij dus in feite dat Cistron net zoiets is als kabel, 56k of adsl. En dat klopt natuurlijk niet. Cistron levert ADSL.Op donderdag 18 oktober 2001 16:31 schreef OlafvdSpek het volgende:
Volgens mij klopt dat ja.
Het is krom geformuleerd, maar in principe klopt het wat hij zegt. Cistron (een specifieke vorm van ADSL) is niet verkrijgbaar. ADSL zelf (van een andere provider) is wel verkrijgbaar. Eigenlijk bedoeld hij natuurlijk MxStream.
Euh, daarover verschillen we dan van meningOp vrijdag 19 oktober 2001 12:49 schreef OlafvdSpek het volgende:
Het is krom geformuleerd, maar in principe klopt het wat hij zegt. Cistron (een specifieke vorm van ADSL) is niet verkrijgbaar. ADSL zelf (van een andere provider) is wel verkrijgbaar. Eigenlijk bedoeld hij natuurlijk MxStream.
Je gebruikt hier Cistron als benaming voor een produkt, ok, maar dat produkt is dan niet te vergelijken met de naam van een bepaalde techniek, ADSL in dit geval. Dat ie MxStream bedoelt begrijp ik, maar ik kan me voorstellen dat dit verwarring veroorzaakt door het zo te stellen, vandaar mijn mierengeneuk
Als ik nu over een gebied waar wel bbned te krijgen is, maar geen mxstream, zeg: "Planet is niet verkrijgbaar, maar ADSL zelf wel", erbij vanuitgaande dat voor mij "ADSL zelf"=bbned dan wordt het toch behoorlijk onduidelijk!
Maar goed, ik weet het, ik ben een mierenneuker
Dat was ik ook van plan nu Cistron geen optie meer is.
Pagina: 1