Toon posts:

plaatsing sub DTT2500

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik inmiddels al 1,5 jaar de DTT2500 hier staan maar ik ben zo onderhand eens aan het opruimen hier geslagen qua kabels. Dr ligt hier op mn kamer gewoon 100-130 meter aan kabel. Ik had subwoofer eerst langs de want die haaks op mijn bureau stond gezet, maar jah, je blijft em zien en de bedrading ook. Nu zat ik de denken om hem onder mijn bureau te plaatsen(stalen bureau, 2 stalen steunpilaren met daarin de laden) Ik heb de dingen die resoneren er al uit gevist voor het geval ik het ga proberen, maar wordt de bass hierdoor verzwaard, wat wel wenselijk is gezien het beperkte vermogen van de sub? Ik gebruik de sub overigens ook ter verzwaring van de bass van mn stereo(niet echt nodig maar goed >:) ). Afgezien van de koude poten die ik ga krijgen zitten er nog meer nadelen aan?

• AwesomE
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-05-2025
wat voor vloer heb je ? ik heb hem gewoon op de grond een beetje los van de muur gezet

...

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-03 09:00

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

[gratis tip mode]
squash balletje doormidden snijden en met de bolle kant op de vloer onder je speakers mikken...beter geluid[/gratis tip mode]

¯\_(ツ)_/¯

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 oktober 2001 16:37 schreef dtjiang het volgende:
wat voor vloer heb je ? ik heb hem gewoon op de grond een beetje los van de muur gezet
betonnenvloer. Hij staat niet tegen de muur aan, maar ik wil hem dus gewoon kwijt en onder mn bureau staat hij op izch mooi uit het zicht. Maar is dit qua geluid aan te raden?

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
Mijn ADA885 (8" longthrow woofer) staat 8er mijn bureau, in een kast met een x aantal schotten en daartegenaan nog mijn bureau.

De Subbass (50-70Hz) dringt Echt Vet Diep door nu. Ik vind het een stuk vermakelijker klinken. Moet je maar eens met je kop in de ruimte gaan horen waar normaal je benen zitten. Kom je echt om in de bass :) Als je om wilt komen moet je ook gewoon alle wanden in je kamer van hout hebben :)

Verwijderd

Topicstarter
Op donderdag 18 oktober 2001 09:41 schreef Yokozuna het volgende:
Mijn ADA885 (8" longthrow woofer) staat 8er mijn bureau, in een kast met een x aantal schotten en daartegenaan nog mijn bureau.

De Subbass (50-70Hz) dringt Echt Vet Diep door nu. Ik vind het een stuk vermakelijker klinken. Moet je maar eens met je kop in de ruimte gaan horen waar normaal je benen zitten. Kom je echt om in de bass :) Als je om wilt komen moet je ook gewoon alle wanden in je kamer van hout hebben :)
ehhhh dan hek binnen 2 minuten koppijn :)

• gpex
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17-02 17:08

gpex

Pex voor intimi

Volgens de handleiding van de DTT2500 kan je voor het beste effect de subwoofer in een hoek van de kamer plaatsen.

Show me the money.The Pexman always checks twice...
-=System=-

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Heb em gewoon onder mijn bureau staan en ik vind het goed klinken

Verwijderd

Ik heb in de handleiding gelezen dat het niet uitmaakt waar je de subwoofer neerzet, aangezien je oren lage tonen niet kunnen plaatsen. Ik heb hem zelf dan ook naast mijn bureau staan (beetje aparte situatie, maar zo staat ie nog meer uit het zicht) en ik heb perfect geluid hier. Het is inderdaad aan te raden, met al die draden.

• Baklap
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05-2023

Baklap

Grrr pak icoon ... pak !!!!

Op vrijdag 19 oktober 2001 00:31 schreef Laserbeak het volgende:
Ik heb in de handleiding gelezen dat het niet uitmaakt waar je de subwoofer neerzet, aangezien je oren lage tonen niet kunnen plaatsen. Ik heb hem zelf dan ook naast mijn bureau staan (beetje aparte situatie, maar zo staat ie nog meer uit het zicht) en ik heb perfect geluid hier. Het is inderdaad aan te raden, met al die draden.
Jammer van die handleiding maar het maakt wel degelijk uit waar een sub staat... althans "normale" sub's.. ik weet wel dat ik in ieder geval een goede dag bezig ben geweest het goede plekje :9 te vinden...

|Avid-Encoding-Editing-Authoring|

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:09
Ik heb een Creative Soundworks Digital. Mijn bureau: een plank van 3 meter bij 60cm diep met daarboven nog wat planken op zo'n railsysteem aan de muur, je weet wel :) . Daaronder m'n sub tegen de muur (5cm er van af) geplaatst en erg teleurstellend, ik moet hem behoorlijk hoog zetten voordat ik hem goed hoor, maar wij hebben een houten vloer dus je hoort het ook heel goed beneden :( . Maar toen plaatste ik hem onder m'n vaders bureau. Heel groot bureau met aan beiden kanten laden en mappenkast. Echt perfect geluid... Dan staat hij in een soort hokje waarvan maar 1 kant open is, namelijk waar je zit. Misschien behulpzaam?

Verwijderd

Topicstarter
Op vrijdag 19 oktober 2001 00:42 schreef Wannapuf het volgende:
Ik heb een Creative Soundworks Digital. Mijn bureau: een plank van 3 meter bij 60cm diep met daarboven nog wat planken op zo'n railsysteem aan de muur, je weet wel :) . Daaronder m'n sub tegen de muur (5cm er van af) geplaatst en erg teleurstellend, ik moet hem behoorlijk hoog zetten voordat ik hem goed hoor, maar wij hebben een houten vloer dus je hoort het ook heel goed beneden :( . Maar toen plaatste ik hem onder m'n vaders bureau. Heel groot bureau met aan beiden kanten laden en mappenkast. Echt perfect geluid... Dan staat hij in een soort hokje waarvan maar 1 kant open is, namelijk waar je zit. Misschien behulpzaam?
Die heb ik dus :)

pracht geluidje mensen, kan het iedereen aanraden!
Pagina: 1