Code #6 - Er is geen geldig topicnummer opgegeven, ga terug naar de vorige pagina en probeer het nog een keer.
Misschien een idee om ff een goede link te geven
Misschien een idee om ff een goede link te geven
There is no magic.
Hmmm dit onderwerp is al meerdere malen aangesneden zou maar is zoeken in [LA] denk ook niet dat spielerij de plek is om daarover te klagen. Dat wil je Icestorm toch niet aan doen of wel ??
mach is dat nieuwe spelling ??
mach is dat nieuwe spelling ??
There is no art to find the minds construction in the face
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/294427/1/
deze is het dus..
Tsja, je kan niet altijd controleren of een user hem origineel heeft, als jij hem WEL origineel hebt, dan mag je back-ups maken, maar omdat sommigen hem wel illegaal hebben, wordt dat niet toegelaten.
Denk ik
deze is het dus..
edit:
Damn, wat ben ik sloom met reageren
Tsja, je kan niet altijd controleren of een user hem origineel heeft, als jij hem WEL origineel hebt, dan mag je back-ups maken, maar omdat sommigen hem wel illegaal hebben, wordt dat niet toegelaten.
Denk ik
Verwijderd
tis eigenlijk vragen of wij een Cracked of patched exe file voor je hebben en dat mag niet nee
Verwijderd
dat "denk ik" doet het emOp woensdag 17 oktober 2001 16:02 schreef Lampie het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/294427/1/
deze is het dus..
edit:
Denk ik
Verwijderd
backups maken "mach" wel zolang je ze in eigen bezit houd
je mag ze dus niet uitlenen of verkopen ofzo want dan pas ben je strafbaar
Op woensdag 17 oktober 2001 16:05 schreef WuKen het volgende:
backups maken "mach" wel zolang je ze in eigen bezit houd
Verwijderd
Ik geloof je meteen, dat is het probleem niet. Icestorm is een verstandige kerel ( denk ik
) en snapt ook wel dat hij, en wij, nooit kunnen controleren of het echt zo is. Maar op zich maakt dat ook niets uit, als wij namelijk hier gaan vertellen hoe je je back-up zodanig aan kan passen dat je er gewoon mee kan spelen, dan weten meteen alle anderen die het topic lezen en niet zo netjes zijn dat ze spellen origineel kopen, hoe ze de kopieerbeveiliging er af moeten halen.
Ik ga niet quoten uit de FAQ, maar ik ga er haast vanuit dat er naast "geen illegale dingen posten" ook een verbod staat op dingen die "aanzetten tot illegaliteit", waaronder je topic helaas wel valt.
Slotje dus terecht
sorry
Ik ga niet quoten uit de FAQ, maar ik ga er haast vanuit dat er naast "geen illegale dingen posten" ook een verbod staat op dingen die "aanzetten tot illegaliteit", waaronder je topic helaas wel valt.
Slotje dus terecht
Voor zulk soort dingen heeft men Google!
There is no magic.
Iedereen heeft al gezegt wat er te zeggen valt
.
Sorry het mag hier gewoon niet. Overigens had dit topic eigenlijk in LA gemoeten maar ja.
Sorry het mag hier gewoon niet. Overigens had dit topic eigenlijk in LA gemoeten maar ja.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()