Toon posts:

ADSL bij buren?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik kan ADSL nemen en nu weet ik al hoe ik het moet regelen dat het met meerdere PC's op een lijn kan. Maar nu is het probleem dat ik van een klasgenoot hoorde dat je niet je diensten mag delen van de KPN, tenzij anders overeengekomen. Heeft iemand wel eens zoiets aan de KPN gevraagd en is dus iemand wel eens zoiets overeengekomen? Voor mij zou het een uitkomst zijn. :)

Verwijderd

Gelul :) -> is legaal je mag delen wat je wilt met ADSL

Staat zelfs op de site van de verschillende ISP, dat is 1 van de voordelen van Mxstream ;)

W8ff, je bedoelt dus gewoon echt delen van de internet verbindig neem ik aan, dmv een server/ADSL modem tweak ?

Verwijderd

Topicstarter
Het mag echt niet! Je mag je verbinding niet met anderen delen. Je mag het wel met je broer delen, als die op de zolder zit, maar niet met je buren. Staat in de voorwaarden, tenzij anders in aangegeven. Ik vind het zelf ook een beetje dom. Wil ik ze uit de schulden helpen, willen ze mijn geld niet....
(Dit alles denk ik.) Als iemand weet hoe het precies zit...

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 15:43 schreef gang-ster het volgende:
Het mag echt niet! Je mag je verbinding niet met anderen delen. Je mag het wel met je broer delen, als die op de zolder zit, maar niet met je buren. Staat in de voorwaarden, tenzij anders in aangegeven. Ik vind het zelf ook een beetje dom. Wil ik ze uit de schulden helpen, willen ze mijn geld niet....
En denk je dat ze daar achter zullen komen dan, dat jij een LAN kabel hebt lopen naar de buren toe ? :Y)
Je mag een netwerk aansluiten op een ADSL verbinding, alleen jij hebt het op een andere manier gedaan dan gebruikelijk :+

Kameraad heeft dit ook gedaan met het Fast abbo, je ziet een mooi lijntje lopen vanaf zijn raam naar het huis van een kameraad (die ernaast woont) en dat gaat prima.

Misschien niet legaal, maar dat zijn meer dingen niet in het leven ;)

Verwijderd

Topicstarter
Nee, maar misschien kunnen ze dan wat ondernemen ofzo? En ik vroeg ook in de bovenste post of iemand dat al legaal had afgesproken...

• Pc123
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:18
Doe ns niet zo moeilijk gewoon doen >:) Ze komen er toch nooit achter.
Pagina: 1