Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
dan fluit je trug 
maar effe serius...
is er iets in huis in het gekomen dat nieuw is en een hele grote magneet heb of zoiets?
maar effe serius...
is er iets in huis in het gekomen dat nieuw is en een hele grote magneet heb of zoiets?
staat je microfoontje aan?
¯\_(ツ)_/¯
Verwijderd
1. kijk je oren na.
2. het kan de monitor zijn die piept/fluit, met name op lage resoluties(heb het hier met verschillende types meegemaakt, vreemd maar waar)
3. probleem met de aarde oid.
(krijg ik hier soms dikke zoemtoon, kan dat misschien omslaan?)
anders weet k het niet =]
of je mic idd =]
2. het kan de monitor zijn die piept/fluit, met name op lage resoluties(heb het hier met verschillende types meegemaakt, vreemd maar waar)
3. probleem met de aarde oid.
anders weet k het niet =]
of je mic idd =]
Eehm, ja nogal... heeel groot zelfs...Op woensdag 17 oktober 2001 15:05 schreef Galaxis het volgende:
dan fluit je trug
maar effe serius...
Mijn vader heeft namelijk een CNC draaibank gekocht voor zijn bedrijf, en die is sinds vandaag in gebruik... vandaar. Als die uit is heb ik er nl. geen last van
Maareh, kan ik iets van een filter ofzo er tussen zetten? Of moet ik er gewoon mee leren leven?
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Ja, een koffiefilter!Op woensdag 17 oktober 2001 22:58 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Eehm, ja nogal... heeel groot zelfs...
Mijn vader heeft namelijk een CNC draaibank gekocht voor zijn bedrijf, en die is sinds vandaag in gebruik... vandaar. Als die uit is heb ik er nl. geen last van
Maareh, kan ik iets van een filter ofzo er tussen zetten? Of moet ik er gewoon mee leren leven?
Flauw, ik weet het.
Lijkt me niet echt gezond ... meebie overwegen om er een
UPS / Regelaar met vette condensatoren ertussen te steken.
Just to keep your 2 pc'kes healthy
CNC Draaibank, da's hoogstwaarschijnlijk 3 fasig sterkstroom ? Nie ? ... Krijgde prolly spikes op't stroomcircuit. Niet lekker.
Bleh, veel te vroeg ... coffee ...
CNC Draaibank, da's hoogstwaarschijnlijk 3 fasig sterkstroom ? Nie ? ... Krijgde prolly spikes op't stroomcircuit. Niet lekker.
This space intentionally left blank.
Je zou toch zeggen dat het filter in je PC dat toch tegen moet houden
Is je PC wel ge-aard ? Zo niet, zou dat kunnen helpen......
Ik heb ff naar de ratings gekeken, en er staat:Op donderdag 18 oktober 2001 07:36 schreef dot.K het volgende:
Lijkt me niet echt gezond ... meebie overwegen om er een
3 * 400 V
51 A (Auw
D'r zit een 18 kW motor in...
Nou, daar zijn de buren ook mooi klaar mee, die ziten met hetzelfde probleem denk ik. Doe mij ook zo'n draaibank
ik zou er idd toch een ups tussen zetten...
maarja is wel prijzig...
maarja is wel prijzig...
¯\_(ツ)_/¯
dat komt dus door zon bikkel motor in die draaibank, ik heb gemerkt dat als je zelfs zon klein motortje op een trafotje laat draaien dat je dan al storingen krijgt, ik weet niet of het door de stroomtoevoer komt of door de fluctuaties in het manetisch veld (whaha lekkere zin
)
maar ik weet dat als je de stroomtoevoer aanpast dat het dan een stuk minder wordt, grafiet/halfgeleiders vangen schokken op, ook diodes willen wel eens helpen, maar ja soldeer maar eens een diode van 1mm bij 2 mm aan een draaibank met een motor van euh 1000/2000 watt
maar ik weet dat als je de stroomtoevoer aanpast dat het dan een stuk minder wordt, grafiet/halfgeleiders vangen schokken op, ook diodes willen wel eens helpen, maar ja soldeer maar eens een diode van 1mm bij 2 mm aan een draaibank met een motor van euh 1000/2000 watt
Kan natuurlijk ook bij de comp iets er tussen bouwen...Op donderdag 18 oktober 2001 11:33 schreef AtomicShockwave het volgende:
dat komt dus door zon bikkel motor in die draaibank, ik heb gemerkt dat als je zelfs zon klein motortje op een trafotje laat draaien dat je dan al storingen krijgt, ik weet niet of het door de stroomtoevoer komt of door de fluctuaties in het manetisch veld (whaha lekkere zin)
Die zullen het niet merken... onze buren is een paneermeel fabriekOp donderdag 18 oktober 2001 09:08 schreef Roko het volgende:
Nou, daar zijn de buren ook mooi klaar mee, die ziten met hetzelfde probleem denk ik. Doe mij ook zo'n draaibank
* Demo woont op een industrie terrein, dus heeft geen 'gewone' buren
Pagina: 1