Uhmmz.... mag ik ook nog even m'n ideeën/commentaar posten op deze 32-bits kleurspoeling?
IMHO moet je gewoon iedereen zoveel mogelijk 'gelijk' behandelen. Rechts van de naam staat toch al of een user een speciale status heeft of niet.
De vaste GoT'ers kennen inmiddels wel wie de crew is en wie niet, lijkt mij toch

En newbies zal het überhaupt worst wezen wie er reageert, als hun probleem maar wordt opgelost.
Aangezien niet iedereen webicons aan heeft staan, maakt het dus niks uit of je nou wel of geen random icoon hebt als je ze toch niet ziet. Persoonlijk heb ik ze uitgezet, zie ondertitel voor de reden daartoe

. Mag er in je prefs dan ook een optie komen om kleuren-nicknames uit te zetten?
[vage verzinsel mode]
Users die zich gaan reggen als < font color ="Pimpelpaars met rode stippen en hier en daar een rood/wit spikkeltje" >Lame_Kleurtjes_User< /font > ofzo. Weet trouwens niet of dit kan... maja de mogelijkheden zijn blijkbaar onbeperkt!

[/vage verzinsel mode]
Edit:
Die kloontjes kan je ook al zien doordat er achter hun naam niet een 'titel' staat. Enne... die clones zal je op 'n gegeven moment toch kwijtraken... dan zijn al die namen al geregged/gebanned