Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Bij mij ging het goed....
Ik had er eerst mat zwart op zitten, maar ik vond glans mooier, dus heb ik die er over heen gespoten.
Het resultaat is bij mij een echte pikzwarte case die iets glanst
(Het ligt ook aan de verf die je gebruikt)
Ik had er eerst mat zwart op zitten, maar ik vond glans mooier, dus heb ik die er over heen gespoten.
Het resultaat is bij mij een echte pikzwarte case die iets glanst
(Het ligt ook aan de verf die je gebruikt)
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Verwijderd
Zorg ervoor dat je die kast goed vetvrij is! Zodra die glanslak er op komt krijg je alles te zien.
Ja, dat lukt wel... ik ben addicted aan wasbenzineOp woensdag 17 oktober 2001 17:57 schreef Jamez_Joint het volgende:
Zorg ervoor dat je die kast goed vetvrij is! Zodra die glanslak er op komt krijg je alles te zien.
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
Hahahaha voor het schoonmaken of voor het verbranden?Op woensdag 17 oktober 2001 23:03 schreef Demoniac het volgende:
Ja, dat lukt wel... ik ben addicted aan wasbenzine
Of schoonmaken d.m.v het verbranden
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Tegenwoordig maak ik er alles mee schoon, maar vroeger was het idd voor het verbrandenOp donderdag 18 oktober 2001 09:07 schreef crashoverride het volgende:
[..]
Hahahaha voor het schoonmaken of voor het verbranden?
Of schoonmaken d.m.v het verbranden
Pagina: 1