logitech optical desktop in games

Pagina: 1
Acties:

• koper137
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 30-12-2024
hej, ik heb net een logitech optical desktop gekocht, toetsenbord en muis werke prima samen, behalve in games. hoe kan ik scrollen met de muis? want in games kan ik bv alleen in wapens scrollen met het toetsenbord. erg irritant. wie weet er een oplossing?

ik heb de nieuwste drivers trouwens al, en scroll van de muis staat op universal, ik kan die reg-file op de logitech site waar mensen het eerder over hadden niet vinden...

___________________________*

• Sundead
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-04-2024
Hmm, ook wel last van gehad, de ene keer doet ie het wel zoals ik wil en de andere keer niet, weet zo gauw niet een oplossing ervoor....

Maar het oor blijft luisterend naar deze topic hangen :)

• gabberjoost
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-08 16:21
ik ken je die regpatch wel mailen als je wilt?
laat het maar ff weten, ik kan hem ook ff niet vinden bij logitech :(

• koper137
jo mail maar...

• gabberjoost
hij's onderweg :)

• koper137
joh! bedankt!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-08 11:27

MeNTaL_TO

The future is not set

Kan je hem niet ff ergens uppen en dan een link naar toe plaatsen, want ik denk dat meer mensen hem willen hebben (including me!)

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• SilentSimon
  • Laatst online: 18-08 20:17

SilentSimon

Have you been hopped?

and me! een wel aardig gemeenschappelijk probleempje dacht ik. ligt dat nou aan logitech of niet? of is het met bv. microsoft ook zo, kwestie van ondersteuning is spellen ofzo?

• koper137
met die reg file kun je de scroll functie van de muis in aardig wat spellen gebruiken(oa return to castle wolfenstein multi test en niet de mod van urban terror voor van quake 3, btw wel in quake3 zelf). ik heb namelijk net even een aantal spellen geprobeerd, alleen kun je de scroll van het toetsenbord en de muis niet appart gebruiken, dus niet voor verschillende funcie's..jammer. en waar je wel op moet letten is dat de 4e knop van de muis niet ingeschakeld moet zijn, want die kun je volgens mij dan niet in spellen gebruiken, of weet iemand daar een andere oplossing voor?

Verwijderd

kun je die reg patch ook ff hier heen sturen
thx alvast :)

• koper137
http://members.aol.com/don5408/reg/game_whl.reg

ik heb em nu zelf ook gevonden op internet....

later!
en btw als iemand weet hoe je beide scrollers kunt gebruiken????? en de 4e muisknop???

• gabberjoost
Tweakertjes,
Ik had hem natuurlijk best willen uppen naar m'n webspace bij sonera (oeps, quicknet), maar ik heb geen idee hoe ik hem dan weer ken downloaden.
Misschien heb iemand een link waar dat staat beschreven, hoe een file door iedereen gedowned ken worden bij de webspace van je isp?
???
Pagina: 1