Breedbeeld + PS2

Pagina: 1
Acties:

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
Hee iedereen, ik had een vraagje
Ik heb een PS2 op een standaard vierkante (tegenovergestelde van breedbeeld) TV, graphics zijn naar mijn idee goed (wel binnenkort ff ander kabeltje halen) maar nu nam ik mijn PS2 ff mee naar een vriend van mij (standaard mannen avond, bier + GT3 + sex op TV) en die heeft een breedbeeld TV. Het leek wel of de graphics werden uitgerekt, dus d8 ik, mmm, laat ik dit ff in de setup veranderen van de PS2, zo gezegt, zo gedaan dus ik verder spelen, (daarnaast ook nog eens de breedbeeld optie in GT3 aangezet) maar nu worden de auto's zwaar vermagerd!! lijkt wel of ze aan de lijn zijn?!?!?!

Wat kan ik doen om op breedbeeld de beste beeld kwaliteit te krijgen?

alvast bedankt

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Je kan bij de opties in GT3 het beeldformaat op breedbeeld zetten (zoals je had gedaan). Zet ook je tv op breedbeeld formaat en dan moet alles goed staan. wanneer je 1 van deze 2 niet op breedbeeld zet dan krijg je inderdaad sportwagens die aan dieet doen. Vergeet hem niet in gt3 op normaal te zetten als je weer thuis gaat spelen op je normale tv, want dan zien ze er nml ook erg vaag uit.

• vacuumcleaner
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 01-12-2025
lol, tnx

[Helpdesk]"While you're waiting, read the free novel which came with the product. Its a spanish story about a guy called "MANUAL."