Verwijderd

Topicstarter
wie kan mij een vergelijkings pagina geven voor autoradio's met mp3 speler.
Wij zijn van plan om de kingstech : CD-9118MP3 te kopen maar willen eerst eens wat vergelijkingen zien.

Verwijderd

Stond in de laatste CT, ik weet het niet uit me hoofd, maar
die Kingstech (ik dacht dat ze die ook reviewden) kwam
er niet lekker uit.

Maar het was een prototype wat ze reviewden.
Nogmaals het kan ook een ander merk zijn.
Maar in de laatste CT stond een stuk over iets van 6 mp3
car radio's

Verwijderd

Ga voor deze ik heb hem en hij doed perfect. Kost wat maar dan heb je ook wat. Kan ook spoelen in een mp3, iets wat vele players niet kunnen. Nu nog een mooie auto want die Opel Astra van me heeft zijn beste tijd al wel gehad. ;)

Afbeeldingslocatie: http://www2.jvc-europe.com/JvcCons/Products/images/KD-SH99R.jpg

Verwijderd

ik heb laatst die reviews in de Ct gelezen, en eigenlijk kwam geen enkele speler daar echt goed uit... Dus ik wacht nog maar ff.

Verwijderd

Op donderdag 18 oktober 2001 17:44 schreef Oizo het volgende:
Ga voor deze ik heb hem en hij doed perfect. Kost wat maar dan heb je ook wat. Kan ook spoelen in een mp3, iets wat vele players niet kunnen. Nu nog een mooie auto want die Opel Astra van me heeft zijn beste tijd al wel gehad. ;)

[afbeelding]
Da's wel een heel geil design moet ik zeggen :9~

Verwijderd

de auto mp3 speler van nu: m-station. word veel besteld hier op de zaak, maar is stervens duur. zo'n 4000,- piek. we staan er nu mee op de beurs in parijs. echt een kewl dingetje. 3000 mp3's kunnen er op. en *mjum* geluid.

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 00:45
Ja geweldig hoor, die dure MP3 autoradia's! |:(
Er wordt info gevraagd over een autoradio van pakweg fl 370,-- (Eynstein) en dan gaan jullie zitten geilen met een peperdure M-station van fl 4000,-- en een eveneens dure JVC..
Als iemand advies vraagt over de aanschaf van òf een Suzuki Alto òf een Fiat Panda, dan reply je toch ook niet dat de nieuwste BMW 335i een perfecte auto is? :? :r

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

Verwijderd

oh, nou. het spijt me zeer mr. frustie.

Verwijderd

Zoals ik al zij kost wat maar dan heb je ook wat. Ik gaf met mijn JVC aan dat hij beter kan sparen en een goede kopen. Want als je 400 voor een MP3 autoradio neer legt kan het niet wat zijn.

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Op maandag 22 oktober 2001 23:54 schreef Oizo het volgende:
Zoals ik al zij kost wat maar dan heb je ook wat. Ik gaf met mijn JVC aan dat hij beter kan sparen en een goede kopen. Want als je 400 voor een MP3 autoradio neer legt kan het niet wat zijn.
Wij hebben al tientallen van die Kingstech autoradio's verkocht en tot op heden nog niet één klant gehad die ontevreden was. Die klanten weten gewoon wat ze verwachten voor dat geld.

• leuf
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
ach, voor vierhonderd kun je je ook weer niet echt een buil vallen in vergelijking met de JVC's etc.
Weet er iemand een review van het apparaat te staan?
Probeer al een half jaar voor die JVC te sparen, maar dit lukt met toch niet zo goed...

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13-03 11:25

Daniel

Kapitein NCC-1701
Aiwa heeft ook zo'n MP3 autoradio:
http://www.mp3man.nl/product.php?productid=01-1401-00

Kost daar 789 gulden en hoewel het ook geen gerenommeerd merk is, is het toch wel iets vertrouwenwekkender dan Kingstech :D

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Aiwa is nog altijd een meer gerenommeerd merk dan Kingstech :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Gash
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05-2022
Op dinsdag 23 oktober 2001 22:13 schreef Acolyte57 het volgende:
Aiwa is nog altijd een meer gerenommeerd merk dan Kingstech :)
en 2x zo duur......

Verwijderd

Op dinsdag 23 oktober 2001 13:44 schreef Daniel Kegel het volgende:
Aiwa heeft ook zo'n MP3 autoradio:
http://www.mp3man.nl/product.php?productid=01-1401-00

Kost daar 789 gulden en hoewel het ook geen gerenommeerd merk is, is het toch wel iets vertrouwenwekkender dan Kingstech :D
Vet ding, alleen die kingstech is wel mooier vind ik.
Ik zou het niet weten welk merk beter is. Maar Kingstech is niet echt bekend ofzo (IMUP). Ik hoop wel dat het beter is dan YOKO >:)

Ik vind alleen een groot nadeel van de aiwa dat je het hele frontje eraf kan halen. Net alsof je dat ff in je binnenzak doet. Als je het een keer niet vergeet (en je haalt dat frontje er dus netjes van af...) dan leg je het alsnog in je dashboard/onder je stoel. Dus dat heeft totaal geen nut.

Nee geef mij de autoradio van de vader van mijn vriendin maar. Daar kun je de volumeknop erafklikken, daar zit een ingebouwde chip in en die kun je gewoon aan je sleutelhanger doen.

• Vulcan750
Op maandag 22 oktober 2001 12:00 schreef _Sanniej_ het volgende:
oh, nou. het spijt me zeer mr. frustie.
Je bedoelt mij met mr. frustie? Ik heb zo het idee dat jij de wereld wil omdraaien. :?
Zoals ik in het voorbeeldje al trachtte aan te geven; je moet geen appels met peren gaan vergelijken. Oké, nog een voorbeeldje dan;je wilt een stereosetje aanschaffen en je hebt een budget van pakweg 800,--. Je wilt advies hebben en vraagt of bijv. een bepaald plastic Philips all-in-one setje wat is...
In de geest van jouw reply adviseer jij hem dan bijv. een losse Yamaha hifiset met gescheiden voor- en eindversterkers (linker- en rechterkanaal separaat opgebouwd, 2x 250watt continue vermogen met 0,021% vervorming), gecompleteerd met prachtige 3-weg transmissielijn boxen in pianolak...
Nu zal je w.s. zeggen, da's overdreven! Nee, dat is ook 10x zo duur en natuurlijk klinkt dat 100x beter! Maar niet iedereen wil (of kan) daar zoveel geld aan uitgeven! We hebben ook nog enkele computers te onderhouden... ;)

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

Verwijderd

ik heb dus net een week die kingstech.
ik ben er zeer tevreden over.

ik wilde absoluut zo weinig mogelijk aan zo'n ding uitgeven. (mijn auto was al duur genoeg). en deze was de goedkoopste, nou las ik ook nog ergens dat het schijnt dat kingstech een van de marktleiders in china is.

hij heeft alles wat een mp3 cd speler moet hebben en ook niet meer dan dat, een goede shuffle en goed geluid.
hij is veel beter dan ik had verwacht. hij slaat niet over.
en heeft een cdtje met meer dan 100 mp3tjes binnen enkele seconden ingelezen.

dit is mijn ervaring, als iemand er iets aan heeft.
geen dank

• Vulcan750
Hoe is de radio? Beetje goede ontvangst, ruisen?

• beschuitfluiter
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-03 09:06

beschuitfluiter

to the batmobile,let's go

Kenwood heeft toch ook een MP3-speler voor in de auto :
www.carmedia.nl 829 piek! 4x47 Watt en meer goede features

ik zit erover te denken om die te kopen...
iemand met ervaringen ?

¯\_(ツ)_/¯

Pagina: 1