Op maandag 22 oktober 2001 12:00 schreef _Sanniej_ het volgende:
oh, nou. het spijt me zeer mr. frustie.
Je bedoelt mij met mr. frustie? Ik heb zo het idee dat jij de wereld wil omdraaien.

Zoals ik in het voorbeeldje al trachtte aan te geven; je moet geen appels met peren gaan vergelijken. Oké, nog een voorbeeldje dan;je wilt een stereosetje aanschaffen en je hebt een budget van pakweg 800,--. Je wilt advies hebben en vraagt of bijv. een bepaald plastic Philips all-in-one setje wat is...
In de geest van jouw reply adviseer jij hem dan bijv. een losse Yamaha hifiset met gescheiden voor- en eindversterkers (linker- en rechterkanaal separaat opgebouwd, 2x 250watt continue vermogen met 0,021% vervorming), gecompleteerd met prachtige 3-weg transmissielijn boxen in pianolak...
Nu zal je w.s. zeggen, da's overdreven! Nee, dat is ook 10x zo duur en natuurlijk klinkt dat 100x beter! Maar niet iedereen wil (of kan) daar zoveel geld aan uitgeven! We hebben ook nog enkele computers te onderhouden...
Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler