Toon posts:

Ontwerp omzetten in html (Hulp graag).

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/heutink/Ontwerp01.jpg

Dit ontwerp wil ik graag omzetten naar een internetpagina. Ik heb alleen geen idee hoe ik die boog tussen wit en blauw moet overzetten naar HTML.

Als ik dit namelijk zo overzet en de pagina wordt groter dan moet die boog wel behouden blijven. Dus als je gaat scrollen moet er nog steeds een boog zijn.

Zelf ben ik er al uit om iig het gedeelte boven de zwarte lijn als een apart frame te doen en dan het stuk eronder als het tweede frame. Alleen die boog is dus een probleem.

Kan ik die het beste in een layer zetten of als een achtergrond ofzo ?? :? Ik gebruik Dreamweaver 4 om de pagina te maken.

alvast bedankt

Verwijderd

euhm...

jij wil dat die boog automagisch mee-sized met je pagina :?

dat kán wel, maar dat wordt LELUK!

mijn advies:

zet je site in een gecentreerde tabel. zodat hij altijd in het midden van het beeld staat.

zo ongeveer als op www.stylite.nl

have fun!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

of maak een Flash van 100% / 100%.

• McVirusS
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:29
Op woensdag 17 oktober 2001 14:19 schreef Tom het volgende:
Dat is ook lelijk.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 oktober 2001 14:19 schreef Tom het volgende:
mmm... ik ben ook nog niet echt thuis in dat Flash-gebeuren, dus ik ga denk ik dan maar voor het idee van RazorBlade.

Thanx

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11-08 02:10

Platel

Trogdor the Burninator!

Ik zou ook met een tabel werken denk ik. In flash werken is natuurlijk ook een optie...
Je kunt natuurijk ook de venstergrootte vast zetten op 800x600 (of iets kleiner). Dan kun je gewoon een vast achtergrondplaatje erin zetten, maar ik heb een hekel aan dat soort sites.
Op mijn site (www.platel.com) gebruik ik ook tabellen om alles op de goeie plaats te houden. Mijn titelbalk schaalt ook mee met de grootte van de pagina, maar dat is met die boog van jou niet zo makkelijk.

Suc6

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

• drm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06-2025

drm

f0pc0dert

* drm doet altijd met framesets centreren
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
<frameset rows="*,hoogte,*">
   <leeg frame>
   <frameset cols="*,breedte,*">
    <leeg frame>

<content frame>

<leeg frame>
   </frameset>
   <leeg frame>
</frameset>

Music is the pleasure the human mind experiences from counting without being aware that it is counting
~ Gottfried Leibniz

Pagina: 1