Toon posts:

HP Laserjet 6L print zwart

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Mijn laserjet 6L print na een schoonmaakbeurt alleen nog maar compleet zwarte pagina's uit. Het ligt niet aan de kabel, of de computer.. deed het hier eerst wel op... Tot voor kort tenminste, hij begon prints te maken met strepen en vage plekken (lag niet aan de toner). Daarom heb ik um even schoongemaakt, maar nu print ie dus alleen nog maar compleet zwarte pagina's.... Iemand ooit hetzelfde probleem gehad?? :?

;(

Verwijderd

Hoe en wat heb je precies schoongemaakt?

Verwijderd

Topicstarter
eh... de warmterol (bleek achteraf..) maar die doet het nog gewoon...

Verwijderd

Topicstarter
Wat bleek nou; als de printer open is word ie kennelijk teveel gestoord door het licht.... Hij doet het nu weer... alleen nog steeds de strepen en vage plekken... :'(

Verwijderd

heb je er al een nieuwe toner ingedaan..

illi

Verwijderd

Topicstarter
jep... helpt niet...

Verwijderd

Probeer de fuser er even uit te halen. Kijk of er daar op de rol(len) ook strepen of beschadigingen zitten.
Waarschijnlijk zit daar het probleem.

Ben trouwens nieuw hier. Lees al ongeveer een jaar mee met jullie, maar nu toch eindelijk maar een account gemaakt.

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-08 07:28
ik dacht dat die fusers niet zo goed tegen licht konden.... Wel uitkijken met het schoonmaken van een laserjet. Fuser kunnen ook een keertje opraken, dat zijn redelijk dure :( grappen. Ik hoop dat die van mijn 1100 het nog even volhoud :P

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
Op woensdag 17 oktober 2001 15:38 schreef zeef het volgende:
ik dacht dat die fusers niet zo goed tegen licht konden.... Wel uitkijken met het schoonmaken van een laserjet. Fuser kunnen ook een keertje opraken, dat zijn redelijk dure :( grappen. Ik hoop dat die van mijn 1100 het nog even volhoud :P
eventjes duidelijkheid vragen:
opraken, bedoel je op als in leeg, of op als in kaduuk?

• Jonez
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23-02 12:15

Jonez

2+2=5

fuser zal het wel niet aan liggen.

Denk eerder aan de drum (dit is de rol waar het ligt op komt).Als je lichte plekken hebt en zwarte vegen is de drum kaduuk.
Kan je de toner van het papier afvegen dan is het toch de fuser.
Je kan proberen de drum uit elkaar te halen en kijken of je een soort rubber schoonmaakblad ziet en deze schoonmaken met iets van alcohol ofzo, en dan ook glijk te toner die er achter ziet er uit te mieteren.

suc6

Verwijderd

Fuser zeker niet... is bij een 6l zelfs geen rol maar een transfer belt. Enne wat betreft die drum.... die zit in de toner cartridge.. dus als je die vergangt....
Pagina: 1