Toon posts:

SoundWorks Digital of Labtec Surge-17

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil dus een nieuwe stereo speakerset kopen voor de PC.
Ik nu de SoundWorks 1000 van creative die ik ga verkopen. Nu wil ik dus een nieuwe set die gewoon 2 speakers heeft, ik ben wezen kijken naar:

Creative SoundWorks Digital: 200,-
http://csw.creative.com/products/soundworks-digital/

en
Labtec Surge-17: 130,-
http://www.labtec.com/productdetails.cfm?productid=327

Welke raden jullie aan?
Ik heb een SBLive 5.1 met spdif out.

• Yokozuna
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19-05-2025
De Surge17, dit is de LCS2414 in zwarte kleur.

Ik zou voor die set gaan, beide sets klinken redelijk (op laag volume). Ik vond de sattelites van de LCS2414 gewoon heerlijker en warmen klinken, ze klonken gewoon heerlijk met 1 woord.

Enige voordeel van de Soundworks Digital dat ik kan noemen is dat hij rijk is aan aansluitingen (alhoewel ik mag aannemen dat je de set in je SbLive! plugd, en dus gewoon in de front out stopt, verwacht geen hogere geluidskwaliteit met een SPDIF aansluiting, daar is die ook niet voor gemaakt)

Zelf vind ik de midrange van de Creative sattelites een beetje tegenvallen, te zachte midrange en te harde treble.
Ik dus voor de Surge17 gaan.

eidt: Nouja staat er 0 posts bij dit topic, dit is er toch een. En ik moet vaak genoeg 30sec wachten totdat iets eindelijk gepost is.

• Yokozuna
Nu moet er wel 2 posts komen te staan.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor je reactie

Ik had die Labtec speakers ook in gedachten, en die financieel ook wat aantrekkelijker

• JT
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 19:34

JT

VETAK y0

Labtec, all is said.

3600wp@115° oost | 825wp panels/750wp inv@13°/115° oost | 1475wp panels/1250wp inv@27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning | NR-HueTapDial-NextLevel

• Yokozuna
Zolang je maar niet probeert de buren wakker te maken met zo'n setje werken die sattelites echt heerlijk.
Pagina: 1