Toon posts:

21" Eizo monitor...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hee,

ik kan een 21"eizo monitor kopen voor 650 piek :) maar mijn vraag was of het uitmaakt wat voor videokaart je erbij hebt om van de mogelijke resoluties gebruik te maken...

ik heb een geforce 2 mx 400, de hoogste resolutie die ik nu aan kan op een 17" monitor is 1280 x 1024. Op 21" schijn je rond de 1600 bij nog iets te kunnen zitten?? Kan ik dit dan ook, met deze videokaart??

groeten

jack

Verwijderd

Op een 21" kun je 't beste 1600*1200 draaien. Jouw videokaart ondersteunt dat.

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

het kan wel maar ik weet niet wat er gebeurt met de performance. Kan je hem niet eerst even lenen? dat soort dingen kan je meestal beter gewoon proberen.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• straat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-08 18:54
Als het een oude monitor is kan hij echt geen 1600×1200, de resolutie ligt gewoon aan de monitor. Je GPU kan resoluties aan die de meeste 21"ers niet eens aankunnen :)

Verwijderd

Topicstarter
okee dan, de monitor is van een lease partij ik denk niet ouder dan 2 jaar, ga ik nog effe navragen voor de zekerheid.

relaxed dus :)

Verwijderd

wat voor type is het?

Verwijderd

Topicstarter
uhm... zo'n gewone.... meer weet ik er niet over. Het is in elk geval geen tft monitor of zo hehe...

effe nage checkt, het is dus zowiezo een crt, dan is het dus een f980, een f931 of en t962

Verwijderd

Twee jaar oud, dan zou hij het wel moeten aankunnen, maar als je gewoon even op het type zoekt op internet, dan krijg je vaak wel maximale resoluties bij welke refresh rates te zien.

Verwijderd

ik heb gratis een oude 21" NEC MultiSync 6FG overgenomen van een CAD-tekenaar...

volgens de specs max 1280x1024/32 maar hij draait ook prima op 1940*1200 hier :)

persoonlijk vind ik em op 1600*1200 het lekkers gamen maar met leeswerk en surfen zet ik em vaak terug op 1280x1024 omdat ik dan lekker achterover kan blijven ziten :P

meer info... zie specs :P (alleen heb ik een GF2mx ipv de kaart die in me specs staat)

Verwijderd

Topicstarter
nou dan neem ik hem ;)

iemand nog een 17" Gateway kopen? jaartje oud hehehe

• Cereal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19-08 09:04
100,- :)

Verwijderd

EUR 50
Pagina: 1