Hoe zit dat nou met die ABIT KG7-RAID

Pagina: 1
Acties:

• Rudy_X
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-03-2013
Hoi allemaal

vanaf 1 november ga ik dus een nieuw systeem assembleren. Aangezien dat mijn celly 466 traag is, ga ik upgraden naar een AMD 1.4 (266fsb) met 2x 256mb pc2100 DDR Geheugen.

Ik zit steeds zelf te denken aan een Abit Kg7-raid. door de search kom ik ook veel msi, asus e.d tegen, maar een topic over de Abit kg7-raid zie ik niet.

Nu is de vraag dus of deze mobo nou gewoon een goede keus is, of zijn er betere te koop of zijn er betere op komst?

graag even een reactie van jullie.

m.v.g
X-Treme

Pc: Geen :(

Verwijderd

Op dit moment is de via kt266a de snelste oplossing
dus als ik jou was zou ik daar eens wat naar kijken :)

• Rudy_X
Op woensdag 17 oktober 2001 13:08 schreef rogi het volgende:
Op dit moment is de via kt266a de snelste oplossing
dus als ik jou was zou ik daar eens wat naar kijken :)
Ik zit helemaal niet in het gebied van Mobo's, dus als je even wil zeggen welk merk :? :? Dus ik bedoel, als ik kijk in de tweakers.net search, welke is het dan?? De MSI MS-6366 - Pro266 Master bijvoorbeeld of niet :? :? Please Help.........

Verwijderd

ik denk dat je dit artikel eens moet lezen.... http://www.hardwareinfo.net/reviews.php?id=193

• Rudy_X
ok, ik heb het artikel gelezen en omdat ik meerdere topic gelezen heb zijn er mondjesmaat kt266a chipsets/mobo's op de markt. Tuurlijk komen er meer maar dat kost even tijd.

nou is de vraag of het misschien verstandig is om te wachten op de N-Force chipset of denken jullie dat het net zoiets wordt als de hype rond de radion 8500. hoge verwachting maar toch lage score...........