Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Brief gehad van telfort

Pagina: 1
Acties:
  • 144 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik kreeg gisteren een brief binnen waarin stond dak mijn abbo al weer bijna een jaar had, ik kon mijn abbo verlengen en een nieuwe foon krijgen of verlengen zonder nieuwe foon.

maar nou wil ik da abbo kappen, als ik nou die brief nie terugstuur scheid mijn abbo er dan automatisch mee uit of wordt ie verlengt??

• JeroenE
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
maar nou wil ik da abbo kappen, als ik nou die brief nie terugstuur scheid mijn abbo er dan automatisch mee uit of wordt ie verlengt??
Wat dacht je er van om het gewoon eens na te lezen in het contract wat je hebt ondertekent? Maar in 999 van de 1000 gevallen staat er in abbonnementscontracten dat ze automatisch verlengd worden als ze niet voor een bepaalde tijd worden opgezegd.

Het is dus of heel netjes van Telfort dat ze je er op attenderen, of jij bent net die ene waar nioet in staat dat het automatisch wordt verlengd ;)

• Roko
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Je huidige contract blijf dan gewoon doorlopen, je kan dan opzeggen wanneer je maar wilt en bent dus niet meer gebonden aan een minimale contract periode die je wel weer hebt als je ingaat op dit aanbod.

Als je niet reageerd wordt je contract dus niet automatisch beeindigt!

• acidfever
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 06-01-2024

acidfever

I am allready working!

Krijg je een nieuwe telefoon als je jaarcontract bij Telford voorbij is? Dat heb ik namelijk precies nodig! Mijn speakertje is kapot gewaait, raar krakend geluid!

Dat zou echt relax zijn!

Weet iemand hier meer van?

a.

Verwijderd

Volgens mij krijg je inderdaad een flinke korting als je je Abbo verlengt. Maar of je het dan ook op elk moment kan opzeggen :? ff navragen

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
yep die brief heb ik ook gehad, je krijgt pas vanaf 240 belminuten een 3310 gratis en geen aansluitkosten
Pagina: 1