Toon posts:

DirectDraw melding

Pagina: 1
Acties:
  • 65 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag de nieuwe versie van DirectX ge-installeerd(versie 8.1Eng) Op zich geen ramp maar toen ik vervolgens ff voor de fun een muziekClip wou afspelen op me WP7.1 toen kreeg ik opeens de melding: "Beta DirectDraw Expired, Please Update".
Ik heb verder nooit deze melding gehad en voorheen gewoon video's kunnen afspelen zonder (fout)meldingen. Daarom heb ik een sterk voorgevoel dat het iets te maken heeft met de DirectX-install. De WindowsMediaPlayer zelf zegt dat er geen updates beschikbaar zijn voor de Player.
Suggesties ??

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
De directX versie.. heb je die vandaag ook ge dl-ed of heb je die al een tijdje 'in de wacht' op je hd? Want het is blijkbaar een beta directX en die werken maar een tijdje. Dus je moet van de M$ site ff de nieuwste dX halen, dan werkt het weer normaal :)

als je daar ff geen tijd/zin in hebt => je kan ook de datum jaar teruggooien, maar dat is eigenlijk alleen maar onhandig :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik had voorheen DirectX 8.0a. En vandaag dus de DirectX 8.1 gedownload en over 8,0a heen geinstalleerd. HmmZz..ik kan op de Microsoft site alleen de 8,0a vinden, niet de 8.1:(

Verwijderd

1 keer posten is wel genoeg hoor!
[topic=294534/1/50]

Dit topic is gesloten.