Die's echt gaaf... Zelf ook eens proberen
hijs wel mooi, alleen die schedel is lelijk
goh volg je ook al de website van gameparty.netOp woensdag 17 oktober 2001 12:23 schreef HiVToXiC het volgende:
lijpe Caze mod
http://www.vhforums.net/cgi-bin/ikonboard/topic.cgi?forum=2&topic=1494
Mooi gemaakt maar oerlelijk imo
Heel gave mod, misschien volgende keer het Scream-masker erop knallen ipv schedel?
Die schedel is leuk, maar je moet er van houden.
Nee, dan die raampjes, shit wat gaaf. Hij heeft dezelfde kast als ik, is echt een HELE verbetering zo
Ik heb het zelf niet zo op raapjes. De binnenkant van een PC vindt ik over het algemeen nou niet bepaald het toppunt van schoonheid. (Ik kijk liever naar een mooie vrouw dan naar een stuk printplaat en wat kabels, maar mijn vriendin wil niet in m'n PC gaan zitten
)
Maar dit is toch wel errug cool. Mooie vorm, mooie rand eromheen... wow.
Nee, dan die raampjes, shit wat gaaf. Hij heeft dezelfde kast als ik, is echt een HELE verbetering zo
Ik heb het zelf niet zo op raapjes. De binnenkant van een PC vindt ik over het algemeen nou niet bepaald het toppunt van schoonheid. (Ik kijk liever naar een mooie vrouw dan naar een stuk printplaat en wat kabels, maar mijn vriendin wil niet in m'n PC gaan zitten
Maar dit is toch wel errug cool. Mooie vorm, mooie rand eromheen... wow.
Dodge, Duck, Dip, Dive and... Dodge!
Die is van de week al eens langsgekomen, en toen had ik ook gezegd dat ik em niet mooi vond
supervet
Don't put your mouth into motion, before your brain is in gear!
zwaar cool ja, maar vindt die skalet toch wel minder..
Denk met een soort klei of plastic ofzo....
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |
Pagina: 1