Toon posts:

Gebruikersnaam aanpassen/omwisselen

Pagina: 1
Acties:
  • 165 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hey k heet eigelijk pieter, dus d8 ik DJ_PP afmelde en een nieuwe maken: Pieter, maar die werd in 1999 al door eimand gerecht en die heeft 2 posts, is het niet mogelijk dak die krijg :?

• GA!S
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

GA!S

295 g/km

Komt iedere week wel een topic over voorbij, zoek ff en je zal zien dat je verzoek redelijk kansloos is >:)

de betaler vervuilt

Verwijderd

/modjesmode on/
Nee.
/modejesmode off/

pssttt ligt aan het bedrag dat je bereidt bent te betalen aan Femme en/of Kees ;)

(zal wel en zijn en niet of ;) )

• GaMeOvEr
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:32

GaMeOvEr

Is een hork.

[modjemode]

Euh... Nee, dat doen we niet. :)

[/modjemode]

Aannames zijn fataal.

• Floor-is
  • Laatst online: 21-11 10:35

Floor-is

5.2

[Aanvullen op modje mode]
+sorry
[/Aanvullen op modje mode]

Bericht hierboven

Verwijderd

Hij zou toch een beroep kunnen doen op de verjaring van een gebruikersnaam, net als dat geschied bij huizen? :P

Misschien is het leuk om de huidige policy aan te passen/aan te vullen met een dergelijke mogelijkheid?

Ik zal iets gedetailleerder zijn:

- Iemand wil een gebruikersnaam die al geregistreerd is.
- Is de gebruikersnaam al langer dan 1 jaar niet meer gebruikt?
- Er wordt een e-mailtje verstuurd naar de eigenaar van de gebruikersnaam.
- Is er binnen twee weken geen reactie, dan gaat de naam over op degene die het verzoek tot overname ingediend heeft.
- Bestaat, bij controle, de e-mail account van de "verjaarde" gebruikersnaam niet meer, en is er geen andere manier om contact op te nemen met de eigenaar, dan wordt de gebruikersnaam per direct toegewezen aan degene die het verzoek indiende.

En tussendoor kunnen de andere mensen natuurlijk ook klachten indienen: redenen waarom de indiener van het verzoek de gebruikersnaam niet zou mogen gebruiken.

Verwijderd

Topicstarter
die gast die komt hier nooti meer en ik ben geen DJ meer :)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 oktober 2001 13:12 schreef Kyori het volgende:
Hij zou toch een beroep kunnen doen op de verjaring van een gebruikersnaam, net als dat geschied bij huizen? :P

Misschien is het leuk om de huidige policy aan te passen/aan te vullen met een dergelijke mogelijkheid?

Ik zal iets gedetailleerder zijn:

- Iemand wil een gebruikersnaam die al geregistreerd is.
- Is de gebruikersnaam al langer dan 1 jaar niet meer gebruikt?
- Er wordt een e-mailtje verstuurd naar de eigenaar van de gebruikersnaam.
- Is er binnen twee weken geen reactie, dan gaat de naam over op degene die het verzoek tot overname ingediend heeft
- Bestaat, bij controle, de e-mail account van de "verjaarde" gebruikersnaam niet meer, en is er geen andere manier om contact op te nemen met de eigenaar, dan wordt de gebruikersnaam per direct toegewezen aan degene die het verzoek indiende.

En tussendoor kunnen de andere mensen natuurlijk ook klachten indienen: redenen waarom de indiener van het verzoek de gebruikersnaam niet zou mogen gebruiken.
100% mee eens :)

• Artcore
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Vind ik ook :)

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het zat een half jaar geleden ofzo, al in de planning dat ongebruikte usernames verwijderd werden.

Hoe zit het daarmee?

• GA!S
  • Niet online

GA!S

295 g/km

En wat wilde je doen met al die postings onder de "oude" naam Pieter.....
Je kan moeilijk een database leeg gaan schoepen omdat iemand anders die naam wil gebruiken.

de betaler vervuilt

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 14:30 schreef GA!S het volgende:
Je kan moeilijk een database leeg gaan schoepen omdat iemand anders die naam wil gebruiken.
Hmm, met een paar regels PHP/SQL is dat zo gebeurt, alleen worden de threads waarin die persoon gepost heeft, een rommeltje.

• zeef
  • Laatst online: 29-11 01:17
Het lijkt mij geen goed idee. Je naam = je naam, je nick = je nick. Jij hebt goede bedoelingen, maar stel nou dat een ouwe spammert z'n nick veranderd ? Puinhoop alom. Nick jatten wordt dan een sport en dat lijkt me geen goeie zaak.

Dus beste userts, "bezint eer ge regt"

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 14:47 schreef zeef het volgende:
Het lijkt mij geen goed idee. Je naam = je naam, je nick = je nick. Jij hebt goede bedoelingen, maar stel nou dat een ouwe spammert z'n nick veranderd ? Puinhoop alom. Nick jatten wordt dan een sport en dat lijkt me geen goeie zaak.

Dus beste userts, "bezint eer ge regt"
Vandaar dat ik dit neer had gezet:
:)

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 oktober 2001 14:30 schreef GA!S het volgende:
t zijn 2posts,

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 05-09 08:51
Dan wil ik ook wel L@mpie, die user heeft 0 posts...
:?

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-11 22:14

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

* Dark Blue vraagt ff na bij bekende of het zijn naam was...

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 15:52 schreef DJ_PP het volgende:

[..]

t zijn 2posts,
In jouw geval zijn het twee postst, stel dat HlpDsk weggaat en iemand wil zijn nick hebben, dan zijn het er iets meer dan twee (over understatement gesproken ;) ) waar men dus op doelt is het principe, in jouw geval zouden die 2 posts wel gekieperd kunnen worden, maar als ze jouw verzoek honoreren, dan moeten ze dat voor iedereen doen.

Ik denk dat men het daarom niet wil doen.

Just my $0.02

Verwijderd

Neem dan gewoon iets van Pieter_ ofzow :? :)

• DR
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

DR

Op woensdag 17 oktober 2001 20:31 schreef ChicaneBT het volgende:
Neem dan gewoon iets van Pieter_ ofzow :? :)
of pieter en dan alt 255 ;)

Verwijderd

Topicstarter
Hmmm, k heb toch liefste pieter, gewoon pieter :)

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op woensdag 17 oktober 2001 14:19 schreef saviour het volgende:
Het zat een half jaar geleden ofzo, al in de planning dat ongebruikte usernames verwijderd werden.

Hoe zit het daarmee?
Dat is ook gebeurd. :)

• DR
  • Niet online

DR

Op woensdag 17 oktober 2001 23:08 schreef Heineken het volgende:

[..]

Dat is ook gebeurd. :)
wrom zijn er dan nog steeds inactive users ;)

• Flaman
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 03-12-2022
Op donderdag 18 oktober 2001 01:10 schreef DR het volgende:

[..]

Sinds het wissen.....ach laat maar

:+

• DR
  • Niet online

DR

Op donderdag 18 oktober 2001 01:13 schreef Flaman_Creationz het volgende:

[..]

Sinds het wissen.....ach laat maar

:+
hehe :P

er zijn dus users na die trash user competitie, niewe inactive gekomen :)

Verwijderd

Jada Jada :D

• Hubert
  • Laatst online: 02-12 14:56

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Vraagje trouwens ff tussendoor :)
op t-net zelf had ik eerst ook de username hubert maar omdat ik mijn chello adress opnieuw had laten aanmaken ben ik mijn oude a2000 email adress kwijt waar die naam instond
is het mogelijk om die naam weer terug te krijgen op me nieuwe adress?

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Op donderdag 18 oktober 2001 10:32 schreef Hubert het volgende:
Vraagje trouwens ff tussendoor :)
op t-net zelf had ik eerst ook de username hubert maar omdat ik mijn chello adress opnieuw had laten aanmaken ben ik mijn oude a2000 email adress kwijt waar die naam instond
is het mogelijk om die naam weer terug te krijgen op me nieuwe adress?
Maak hier ff een nieuw topic voor, da's wel zo handig. :)

Aannames zijn fataal.

Verwijderd

Het is zeker ook niet mogelijk om je username te veranderen, ook al is ie nog nooit gebruikt?

• Hubert
  • Laatst online: 02-12 14:56

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

Op donderdag 18 oktober 2001 10:50 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Maak hier ff een nieuw topic voor, da's wel zo handig. :)
roger that :)

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:31

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 18 oktober 2001 11:22 schreef George-dubbeljoe-Bush het volgende:
Het is zeker ook niet mogelijk om je username te veranderen, ook al is ie nog nooit gebruikt?
Nee, de faq is hier vrij duidelijk in. Dit doen we niet. Je hebt gekozen voor die nick, en je doet daar gewoon je posts mee.
Als GoT database-driven is kunen jullie vast wel snel & simpel mijn username aanpassen he?

Ja, dat klopt. We doen dat echter niet. Je nickname is het enige waar mensen je echt aan kunnen herkennen, als je die verandert zal dat alleen voor verwarring zorgen. Je nickname kan je dus niet (laten) wijzigen.
Dit is dus eens zo besloten, omdat we gewoon niet willen dat mensen hun naam veranderen. Want die ene uitzondering die we zouden kunnen gaan maken gaat verstrekkende gevolgen hebben. Voor we het weten staat het hier vol met mensen waarvan we de username willen veranderen.

Dan zeg je dus: Dan laat je dat toch door hunzelf doen? Nou, als we dat doen dan is het hek dus van de dam en dan krijg je wellicht praktijken die ik op MSN zie (je kent het wel, mensen die met de dag een andere nick nemen :O). Ik persoonlijk vind dat heel irritant en reden genoeg om de usernames niet aan te laten passen. En ook uitzonderingsgevallen niet, een extreme daargelaten: Er was ooit iemand die de naam van z'n werkgever gebruikte en dat mocht niet.. Die is aangepast, en vroeger werden de crewleden aangepast naar hun echte namen. maar nu niet meer :o

<font size=1>ps, iemand mag de titel van dit topic wel wat duidelijker maken ;)</font>

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• GaMeOvEr

GaMeOvEr

Is een hork.

Topictitel verherverduidelijkt. :)

Aannames zijn fataal.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:33

Destruction

(ex-)Automonteur

Ik wilde dus ook de nick Destruction hebben, omdat me mailadres zo is/ik op andere forum's & icq ook zo heet. Dat mocht dus niet, account Destruction werd banned.

Ik zou het raar vinden als het dus nu wel werd toegelaten, word dat wel het geval, wil ik account Destruction hebben.

My 0,02

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 18 oktober 2001 14:35 schreef pier het volgende:
Ik wilde dus ook de nick Destruction hebben, omdat me mailadres zo is/ik op andere forum's & icq ook zo heet. Dat mocht dus niet, account Destruction werd banned.

Ik zou het raar vinden als het dus nu wel werd toegelaten, word dat wel het geval, wil ik account Destruction hebben.

My 0,02
Mag ik je dan bij deze hartelijk bedanken voor het sterker maken van mijn punt ;)
Ik schreef namelijk:

Want die ene uitzondering die we zouden kunnen gaan maken gaat verstrekkende gevolgen hebben. Voor we het weten staat het hier vol met mensen waarvan we de username willen veranderen.
O-)

• Destruction
  • Laatst online: 22:33

Destruction

(ex-)Automonteur

Op donderdag 18 oktober 2001 15:04 schreef JvS het volgende:

[..]

Mag ik je dan bij deze hartelijk bedanken voor het sterker maken van mijn punt ;)
[..]

O-)
Graag gedaan hoor :)

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• Heineken
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Op donderdag 18 oktober 2001 01:10 schreef DR het volgende:

[..]

Ik weet er verder ook niet veel van, maar het is iig voor 01 juli 2001 gebeurd en het zijn alleen de accounts geweest die helemaal geen posts meer hadden door allerlei database-crashes ed.

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Het zou zo worden dat users met weinig / geen posts, én voor een bepaalde periode inactiviteit --> dev/null.

Verwijderd

Topicstarter
ja gaat ut nu kunnen of nie :) ?

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 18 oktober 2001 20:25 schreef DJ_PP het volgende:
ja gaat ut nu kunnen of nie :) ?
Ik dacht dat dat wel redelijk duidelijk was.

Nee dus.

• violator_
  • Laatst online: 17-11 14:21
Op zich hoeven ze t alleen maar aan te passen in phpMyAdmin oid..

Zwei Dinge sind unendlich, das Universum und die menschliche Dummheit, aber beim Universum bin ich mir nicht ganz sicher. -Albert Einstein

Verwijderd

Ik ken het probleem en voor de crew zou het ook makkelijk zijn om ff in het back end een nick te veranderen.
Dat database probleem waar posts uit moeten worden gehaald is niet zo moeilijk. Extra veld waar je ze uit kan schakelen en bijvoorbeeld de naam van de user in de desbetreffende topics wit maken.

Maar ik heb dus een nieuwe (betere) nick maar aangezien ik toch huiskomer/stuffis privilige wil behouden blijf ik bij deze :'(

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:15

Daniel

Kapitein NCC-1701
Het is ook niet zo dat het niet kan, of dat het veel moeite is. We willen het gewoon niet :)

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op donderdag 18 oktober 2001 20:55 schreef Daniel Kegel het volgende:
Het is ook niet zo dat het niet kan, of dat het veel moeite is. We willen het gewoon niet :)
Mjah, dat probeer ik nu ook al de hele dag te zeggen :P.

Ze willen me niet geloven :'(.

• HunterPro
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb dus ook een vergelijkbaar probleem... voor mijn doen een hoop posts maar een andere handle op www.t.net... maar ach life goes on en ja life zuigt maar als het niet zuigt maar bijt zou je ook niet blij zijn >:)

just my $0.02

//heeeeeel erg offtopic :)

hee ff offtopic maar ik zie dat er hier een hoop mods zijn dus ik paas 'm er hier ff tussen (flame me maar als het geen goed idee was):
is er alweer nieuws van het tweakDSL front? Voorlopige verwachtingen, prijzen, geboortes, beursprospecten? :+ Of gewoon een lief berichtje dat we nog even moeten wachten? Just anything... het is zóó angstaanjagend stil... :'(

xen
Pagina: 1