Namens iemand die GoT vanaf zijn werk niet kan gebruiken (zie plaatje). Hij heeft zijn Netscape zelf geupdate naar versie 6.1. Het lijkt erop dat het javascript eruit geknipt wordt. Kan zoiets op centraal niveau geregeld worden?
Uiteraard, dat is ettelijke malen geprobeerd.Op woensdag 17 oktober 2001 19:23 schreef Kaj. het volgende:
Ook zonder inloggen moet je wat kunnen zien... Ik neem aan dat ie een paar keer op Refresh geramd heeft?

Verwijderd
Verwijderd
Ik heb dit aan hem doorgegeven, en hij mailt terug:Op woensdag 17 oktober 2001 23:51 schreef Jorden het volgende:
En ik heb 'm al voor je gevonden, denk ik.
Eerstens, je moet de eerste keer opnieuw inloggen in GoT via NS6.1, dan wordt er een cookie op je hdd gesaved.
Dan klik je Edit, Preferences, Privacy & Security, Cookies, view stored cookies, remove all cookies, OK, OK en sluit NS6.x af. Start Netscape weer op, ga naar de GoT forum page (bookmarks) en je zult nu alles moeten zien.
Gewoon weer inloggen kiezen en je password manager z'n werk laten doen
Ik heb dit net uitgeprobeerd, en het werkte voor mij. Misschien omdat de load op de forum servers niet zo groot is nu.
Jord.
Vreemd. Dit had ik vandaag ook op het werk met Opera. Ik had toen maar de cache geleegd en Opera opnieuw geïnstalleerd vanaf het netwerk, maar dat hielp niet.Op woensdag 17 oktober 2001 12:16 schreef SVL het volgende:
Namens iemand die GoT vanaf zijn werk niet kan gebruiken (zie plaatje). Hij heeft zijn Netscape zelf geupdate naar versie 6.1. Het lijkt erop dat het javascript eruit geknipt wordt. Kan zoiets op centraal niveau geregeld worden?
[afbeelding]