Toon posts:

Netscape 6.1 & GoT

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Namens iemand die GoT vanaf zijn werk niet kan gebruiken (zie plaatje). Hij heeft zijn Netscape zelf geupdate naar versie 6.1. Het lijkt erop dat het javascript eruit geknipt wordt. Kan zoiets op centraal niveau geregeld worden?

Afbeeldingslocatie: http://www.svlv.f2s.com/netscapeenGoT.jpg

Verwijderd

Al eens op inloggen gedrukt en je nick en password ingevuld?

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Ook zonder inloggen moet je wat kunnen zien... Ik neem aan dat ie een paar keer op Refresh geramd heeft?

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 oktober 2001 19:23 schreef Kaj. het volgende:
Ook zonder inloggen moet je wat kunnen zien... Ik neem aan dat ie een paar keer op Refresh geramd heeft?
Uiteraard, dat is ettelijke malen geprobeerd.
Hier heb ik nog een paar leuke van tweakers.net zelf:

bovenaan:
Afbeeldingslocatie: http://www.svlv.f2s.com/boven.jpg

onderaan:
Afbeeldingslocatie: http://www.svlv.f2s.com/beneden.jpg

Verwijderd

'scuse me, maar met Mozilla heb ik nooit de forums pagina gezien van GoT. Ligt alvast niet aan Javascript, want anders zou je volgens mij die mooie banner niet zien.

Of miste ik iets anders?

Oh, edit: Netscape 6.x gebruikt dezelfde engine als Mozilla, en ziet er bijna hetzelfde uit, maar wordt alleen door Netscape zelf gemaakt, en niet door haar gebruikers :r

Verwijderd

En ik heb 'm al voor je gevonden, denk ik.

Eerstens, je moet de eerste keer opnieuw inloggen in GoT via NS6.1, dan wordt er een cookie op je hdd gesaved.

Dan klik je Edit, Preferences, Privacy & Security, Cookies, view stored cookies, remove all cookies, OK, OK en sluit NS6.x af. Start Netscape weer op, ga naar de GoT forum page (bookmarks) en je zult nu alles moeten zien.

Gewoon weer inloggen kiezen en je password manager z'n werk laten doen :)

Ik heb dit net uitgeprobeerd, en het werkte voor mij. Misschien omdat de load op de forum servers niet zo groot is nu.

Jord.

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 17 oktober 2001 23:51 schreef Jorden het volgende:
En ik heb 'm al voor je gevonden, denk ik.

Eerstens, je moet de eerste keer opnieuw inloggen in GoT via NS6.1, dan wordt er een cookie op je hdd gesaved.

Dan klik je Edit, Preferences, Privacy & Security, Cookies, view stored cookies, remove all cookies, OK, OK en sluit NS6.x af. Start Netscape weer op, ga naar de GoT forum page (bookmarks) en je zult nu alles moeten zien.

Gewoon weer inloggen kiezen en je password manager z'n werk laten doen :)

Ik heb dit net uitgeprobeerd, en het werkte voor mij. Misschien omdat de load op de forum servers niet zo groot is nu.

Jord.
Ik heb dit aan hem doorgegeven, en hij mailt terug:

"Ik heb dit geprobeerd en het had geen resultaat.
Bij preferences, cookies, view stored stonden GoT en tweakers in de lijst van cookie sites. (lijst van sites die geen cookie kunnen opslaan) daar heb ik ze weggehaald, waarna ik het onderstaande verhaal heb gedaan. De cookies worden nu geacepteerd, maar ik krijg nog steeds geen topicslijst te zien en t.net zelf zie ik ook nog raar weergegeven. :("

Geinig, zo tussenpersoon spelen ;)

• sll
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:46

sll

Op woensdag 17 oktober 2001 12:16 schreef SVL het volgende:
Namens iemand die GoT vanaf zijn werk niet kan gebruiken (zie plaatje). Hij heeft zijn Netscape zelf geupdate naar versie 6.1. Het lijkt erop dat het javascript eruit geknipt wordt. Kan zoiets op centraal niveau geregeld worden?

[afbeelding]
Vreemd. Dit had ik vandaag ook op het werk met Opera. Ik had toen maar de cache geleegd en Opera opnieuw geïnstalleerd vanaf het netwerk, maar dat hielp niet.
Ik heb daarna Netscape 4.7x gebruikt, die doet het nog wel...
Pagina: 1