YAL lan :p

Pagina: 1
Acties:

• _cyclops_
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-03-2025
Beste gamers,
als die er zijn dan :p (duh)

Zoals je misschien weet is er een YAL op komst (www.yal.nl)
en daar hebben we een best leuk intel netwerk.

Hoe denken jullie over een games netwerk, moet dit ultra-fast zijn of is een ping van 40 even geoda ls een ping van 10 ?

We hebben nu 1xT480 (12x10/100/1000Mbit)
en 6xT460 (24x10/100Mbit)

Dit allemaal op gigabit geconnect, dus een gigabit backbone.. dei T480 heeft een 32 GigaBit BackPLane...

zal dit genoeg zijn? >:)

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09:56
Ik merk geen verschil tussen een ping van 10 en een ping van 40... dus bespaar je de moeite :)

• _cyclops_
Er zijn dus mensen die wel verschil zeggen te merken...

'k denk dat een pro-gamers dat wel zou merken.. en lamers die verliezen natuurlijk :P

• MAZZA
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-02 13:40

MAZZA

Barbie is er weer!

Op woensdag 17 oktober 2001 13:17 schreef Lampie het volgende:
Ik merk geen verschil tussen een ping van 10 en een ping van 40... dus bespaar je de moeite :)
Nou moeite is het zeker niet. Dit wordt ons allemaal aangeboden dus daar struikelen wij niet echt over :) En het is bijvoorbeeld ook wel zo fijn dat als er 1 iemand gaat l33ch3n (l33t3n :? ) dat zijn buurman of 'switch collega' ook gelijk op zijn dak gaat.

Er komt dus ook een 100+ gb ftp server. En die zal ook wel vol en leegemolken worden dus dat heeft ook het een en ander aan bandbreedte nogdig. Die is bij deze beschikbaar :9~

Gigabit lannen roelz :9~ :9~ :9~

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 13:58 schreef MAZZA het volgende:

[..]

Nou moeite is het zeker niet. Dit wordt ons allemaal aangeboden dus daar struikelen wij niet echt over :) En het is bijvoorbeeld ook wel zo fijn dat als er 1 iemand gaat l33ch3n (l33t3n :? ) dat zijn buurman of 'switch collega' ook gelijk op zijn dak gaat.

Er komt dus ook een 100+ gb ftp server. En die zal ook wel vol en leegemolken worden dus dat heeft ook het een en ander aan bandbreedte nogdig. Die is bij deze beschikbaar :9~

Gigabit lannen roelz :9~ :9~ :9~
ach die switches zijn ook aan te passen hoor...gewoon het ftp/leech verkeer prio 0 geven...gaat het gamen zowiezo voor:)

wij hebben bij TeamXL ook een super vet kontschop netwerk liggen over 3 dagen, maar het leech verkeer krijgt gewoon minder voorang....

info: http://teamxl.gamepoint.net (onder netwerk)

• _cyclops_
Hmm,

dat is interesant ja... opzich ken ik de switches niet.. 'k weet wel dat ze al die dingen kunnen, maar 'k zal dit onthouden tot yal en dan zorgen dat ze iets van prio's krijgen :)

thx

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 14:14 schreef _cyclops_ het volgende:
Hmm,

dat is interesant ja... opzich ken ik de switches niet.. 'k weet wel dat ze al die dingen kunnen, maar 'k zal dit onthouden tot yal en dan zorgen dat ze iets van prio's krijgen :)

thx
niet als flame bedoeld hoor, maar wij werken met echt spul :P (nee intel zal net zo goed zijn) alleen weet ik wat meer van 3com en in ons geval cisco :)

en ik neem aan dat met software die switches remote aan te passen zijn en je zo bepaalde poorten kan dicht zetten, poort prio, en verkeer prio enz enz kan instellen...

• _cyclops_
Of ze prio's hebben zal nog wel even de vraag zijn, maar manageble zijn ze wel ja, iig... moet haast wel met zulke dure ding :P

Verwijderd

Ja me gaat naar yal :)

Ga ik ff al die compo's winnen :P
Pagina: 1