GP3 vage shit

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• AzzKickah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:56

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Hallow dudes,

dit is mijn theorie:

AMD K6-2 450@500Mhz + GeForce2MX200 64Mb + 96 SDRAM = Altijd soepele GP3 op 800*600 full detail.

Praktijk:

Schrijf het maar op je buik, mate!

Iemand hier redenen voor? Iemand die mij kan vertellen hoe ik het WEL altijd soepel krijg?

GrtZ.

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Wat een post |:(

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op woensdag 17 oktober 2001 12:09 schreef Manic het volgende:
Wat een post |:(
is het weer niet goed? :(

• M@NIC
LOL, ik zeg niks... :z

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op woensdag 17 oktober 2001 12:14 schreef Manic het volgende:
LOL, ik zeg niks... :z
Ik heb liever dat je mij een oplossing geeft.

Verwijderd

Hmm vaag.....
Ik heb een athlon 1ghz, tnt2 m64 32mb, 256sdram.
Loopt altijd op 800x600 soepel met full details. Ook in een race (met 21 andere autos).

Loopt ook altijd soepel in 1024x768 met alles aan etc, ook in de race, alleen niet op alle tracks (meestal zijn custom made tracks stukken trager en schakel ik over naar 800x600).

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. Oja, ik heb alleen de spiegels altijd helemaal uit staan! Als ze uit staan zie je toch nog de auto's in je spiegel, maar geen track enzo, dat heb je toch niet nodig en dat zorgt ervoor dat je spel langzamer loopt.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Mjah... ik ga er wel een pleur RAM bij inhangen... :?

• M@NIC
Op woensdag 17 oktober 2001 12:28 schreef AzzKickah het volgende:
Mjah... ik ga er wel een pleur RAM bij inhangen... :?
Houd idd niet over :z

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:18

HenkS

Da_king alias HenkS

he hallo,

ik had tijdje geleden eens andere boxen op mijn pc aangesloten en die werden anders aangestuurd ofzo, daardoor werd gp3 super traag, de framerate flikkerde echt giga omlaag, toen heb ik bij de sound opties wat veranderd (wat dingen uitgezet) en toen liep het weer super soepel, dus kijk daar ook eens, zet alles uit en race dan eens.

edit:

nu heb ik weer andere boxen, en kan ik weer geluid opties erbij aan vinken, en ik race op 1280x1024 en loopt erg soepel, zie mijn signature voor mijn prefs

• MarcoM
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-02 08:27
Gp3 loopt gewoon niet goed op langzame Cpu's. Ik had een Cel366 en daar deed ie het ook niet goed op. Nu heb ik een Athlon 1,2 en draait hij altijd smooth op 1024.

Gooi die K2-450 eruit en schaf iets nieuws en snels aan. Je zult er geen spijt van krijgen want GP3 profiteert hier enorm van

groet

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op woensdag 17 oktober 2001 13:32 schreef MarcoM het volgende:
Gp3 loopt gewoon niet goed op langzame Cpu's. Ik had een Cel366 en daar deed ie het ook niet goed op. Nu heb ik een Athlon 1,2 en draait hij altijd smooth op 1024.

Gooi die K2-450 eruit en schaf iets nieuws en snels aan. Je zult er geen spijt van krijgen want GP3 profiteert hier enorm van

groet
Yo,

ik ben gek, maar nog net niet zo ziek dat ik omwille van 1 van de 10 spellen die ik speel een nieuwe CPU aan ga schaffen. Maar thanx anyway. :)

• M@NIC
Op woensdag 17 oktober 2001 13:36 schreef AzzKickah het volgende:

[..]

Yo,

ik ben gek, maar nog net niet zo ziek dat ik omwille van 1 van de 10 spellen die ik speel een nieuwe CPU aan ga schaffen. Maar thanx anyway. :)
Zal toch eens moeten gebeuren ;(
(Jammer hè >:))

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op woensdag 17 oktober 2001 13:45 schreef Manic het volgende:

[..]

Zal toch eens moeten gebeuren ;(
(Jammer hè >:))
Ja, ooit, over een jaar of zow. Maar nu nog niet want de spellen die ik speel (except for GP3) lopen perfecto. Dus ik niet kopen nieuwe CPU. :P

• kNarf_
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 04-09-2024
eej vraagje, werkt die GF2MX echt zo goed bij alle andere spellen? Ik heb namelijk ook een AMD K6-2 (500) met een Voodoo3.. ik heb ook geen zin (en geld :P) om een nieuwe cpu te kopen, maar een GF2MX is misschien een optie? Welke spellen lopen dan goed bij jou en hoeveel frames haal je dan? (ik speel vooral CS)
Ik dacht namelijk dat een Voodoo3 de beste videokaart is voor een K6-2.. voor een GF2 zou de cpu te sloom zijn..

• MarcoM
  • Laatst online: 03-02 08:27
Op woensdag 17 oktober 2001 14:13 schreef Frank128 het volgende:
eej vraagje, werkt die GF2MX echt zo goed bij alle andere spellen? Ik heb namelijk ook een AMD K6-2 (500) met een Voodoo3.. ik heb ook geen zin (en geld :P) om een nieuwe cpu te kopen, maar een GF2MX is misschien een optie? Welke spellen lopen dan goed bij jou en hoeveel frames haal je dan? (ik speel vooral CS)
Ik dacht namelijk dat een Voodoo3 de beste videokaart is voor een K6-2.. voor een GF2 zou de cpu te sloom zijn..
Frank128,

Ik had een Cel366 met V3. Toen een Leadtek gf2mx400 erin. En ja hoor al mijn spellen gingen vooruit. Behalve GP3. Voor GP3 heb je gewoon een snelle cpu nodig. Dus als je geen waarde aan gp3 hecht brengt een gf2mx heel veel performance verbetering. Komt vooral tot uiting bij games die T&L ondersteunen (Max payne en Colin McRea 2 bv).

Btw wat moest ik dan F1rc of EA shit gaan spelen? :r

• Raimond613
  • Laatst online: 09-02 11:55

Raimond613

Simracer

euh... zie mn specs hieronder.

Ik draai GP3 op 800x600, alle detail aan, in de spiegels alleen rook en het draait perfect (tenzij ik achteraan start, dan is de PO bij de start te hoog maar zakt daarna terug tot onder 100%).

Gemiddeld haal ik tijdens een race ongeveer 60% Processor Occupancy.

[edit]
Als je GPxPatch gebruikt en je hebt het geluid van de andere wagens ingeschakeld, dan loopt het idd niet soepel meer; hetzelfde geldt voor GP3 2000.

iracing profile

Verwijderd

OP MIJN LAPTOP DRAAIT GP3 NOG SOEPEL!!
|:(

Verwijderd

Het mooie van GP3 is dat hij bij mij onder alle omstandigheden heel soepel verloopt. Geen enkele hapering of shit wat het niet doet.

En ik speel met dit systeem pc:

pentium 3 500 mhz voodoo 3 2000 AGP
64Mb ram. :)

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op donderdag 18 oktober 2001 09:12 schreef Apehaar het volgende:
Het mooie van GP3 is dat hij bij mij onder alle omstandigheden heel soepel verloopt. Geen enkele hapering of shit wat het niet doet.

En ik speel met dit systeem pc:

pentium 3 500 mhz voodoo 3 2000 AGP
64Mb ram. :)
Kijk dat bedoel ik nou. Leg mij dan eens uit waarom het bij mij niet lekker loopt? :?

Verwijderd

Misschien moet je van een gamesite een crack downloaden zodat je hem van de hardeschijf kan spelen.
ik weet het niet waarom. ik heb alles full en gamedetail helemaal vol
en ook de framerating heb ik helemaal voluit.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op donderdag 18 oktober 2001 10:17 schreef Apehaar het volgende:
Misschien moet je van een gamesite een crack downloaden zodat je hem van de hardeschijf kan spelen.
ik weet het niet waarom. ik heb alles full en gamedetail helemaal vol
en ook de framerating heb ik helemaal voluit.
en waar haal ik dat dan vandaan?

Verwijderd

BV: megagames.com of gamespot.com of ign.com
probeer maar of je het daar kan vinden. ;)

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op donderdag 18 oktober 2001 10:31 schreef Apehaar het volgende:
BV: megagames.com of gamespot.com of ign.com
probeer maar of je het daar kan vinden. ;)
Hmmm kan daar niks vinden...

Verwijderd

Instaleer je computer opnieuw en laat hem zelf de resolutie bepalen en de framerates enz

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op vrijdag 19 oktober 2001 09:18 schreef Apehaar het volgende:
Instaleer je computer opnieuw en laat hem zelf de resolutie bepalen en de framerates enz
Ja dat heeft zin... Nee, ik heb al een andere oplossing. Ik ga mijn FSB opvoeren, dan gaat m'n RAM harder (draait nu op 100Mhz) en dan zal het wel weer iets beter gaan. :)

• Noedelsupke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-07-2023
GP3 is gewoon een vaag spel wat snelheid betreft, de ene keer draait het super en de andere baan gaat ie weer hevig schokken :?

tip: try winXP.............daar vliegt GP3 echt t.o.v. ME

enige probleem is dat ik GPxpatch niet aan de praat krijg in XP ;(

PIII 800@804 Mhz

• Raimond613
  • Laatst online: 09-02 11:55

Raimond613

Simracer

Op vrijdag 19 oktober 2001 09:18 schreef Apehaar het volgende:
dat moet je dus zeker niet doen want hij stelt de boel veel te hoog in.

iracing profile

Verwijderd

Ik weet niet wat voor comp jullie hebben maar dit heb ik nog nooit meegemaakt.

• AzzKickah

AzzKickah

06-CENSORED

Topicstarter
Op vrijdag 19 oktober 2001 10:09 schreef ViperGTS het volgende:
GP3 is gewoon een vaag spel wat snelheid betreft, de ene keer draait het super en de andere baan gaat ie weer hevig schokken :?

Heb ik geprobeerd. Maar dat maakt geen verschil. En WinME heb ik niet. Hoef ik ook niet, dat is brak.

Voor mijn specs zie mijn sig.

Verwijderd

Op vrijdag 19 oktober 2001 10:09 schreef ViperGTS het volgende:

Hij is super realistisch de snelheid ik merk er niks van.zelfs niet op mijn laptop.
Pagina: 1