Om dit soort dingen te vermijden?!
Tja.. /14 is een tech forum, dat er ook van dat soort niet-faq-lezende lamers tussen zitten kan de 'rest' niets aan doen.Op woensdag 17 oktober 2001 11:48 schreef gerritblaat het volgende:
Om dit soort dingen te vermijden?!
Vergelijking met de HK gaat dan ook niet op imho.
och, het topic heeft precies 15 minuten gelopen 
Maar, binnenkort gaat de devschuur toch aangepast worden...
Maar, binnenkort gaat de devschuur toch aangepast worden...
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Idd. Dan zou ik me met /13 ook graag willen aanmelden
maar feit is dat waar gepost wordt ook domme posts geplaatst worden. Niets aan te doen en voorkomen doe je het niet.
Nope...eerst x aantal post voordat je toegang hebt. Is dat nu geen goed idee?!Op woensdag 17 oktober 2001 11:48 schreef Yarvieh het volgende:
Zelfde restricties als de huiskamer?! Als je te veel post over programmeren een P&W ban?
Verwijderd
Euh even denken hoor, *NEE* wat moet je anders doen als je hier alleen voor de devshuur komt? eerst wat bullshit posts maken in andere fora voor je er in mag?! lijkt me niet...Op woensdag 17 oktober 2001 11:54 schreef gerritblaat het volgende:
Is dat nu geen goed idee?!
edit:
ff quote er bij
ff quote er bij
En bovendoen, als je dat met alle fora gaat doen (wat OzBoz aangeeft) zijn er weinig fora waar je nog je techposts kunt makenOp woensdag 17 oktober 2001 11:54 schreef gerritblaat het volgende:
[..]
Nope...eerst x aantal post voordat je toegang hebt. Is dat nu geen goed idee?!
Dat lijkt me niet te kunnen.Op woensdag 17 oktober 2001 11:54 schreef gerritblaat het volgende:
[..]
Welke forums mogen dan open blijven voor degenen met weinig posts?
Who is John Galt?
mjah moet ik ff zoeken als je het echt wilt weten. Zoek in LA maar op 'p&w splitsen' oidOp woensdag 17 oktober 2001 11:55 schreef gerritblaat het volgende:
[..]
Staan de toekomstigen aanpassingen ergens in de mededelingen ofzo?!
mm, nee...
De huiskamer is afgesloten omdat ze willen voorkomen dat mensen alleen voor de hk registreren.
Als mensen alleen voor P&W registreren vind ik dat niet zo'n probleem...
De huiskamer is afgesloten omdat ze willen voorkomen dat mensen alleen voor de hk registreren.
Als mensen alleen voor P&W registreren vind ik dat niet zo'n probleem...
Thanx!! Ik vind dat zekers een goed idee, vroeger kon je gewoon 's avond ff in [PW] bladeren naar leuke dingetjes maar nu is het gewoon to much. En niet iedereen die website problemen heeft zit op SOAP, (S)MIME en ebXML problemen te wachten. And vise versa...Op woensdag 17 oktober 2001 12:03 schreef chem het volgende:
[..]
mjah moet ik ff zoeken als je het echt wilt weten. Zoek in LA maar op 'p&w splitsen' oid
P&W functioneert nu uitstekend denk ik, er is niet echt een reden om dergelijke dingen te gaan doen. 1 keer in de zoveel tijd komt er wat vaags langs... de mods zitten der echter altijd snel bovenop...
Bovendien... Ik post vrijwel alleen in P&W. Op deze manier zou ik er nooit in kunnen komen
Bovendien... Ik post vrijwel alleen in P&W. Op deze manier zou ik er nooit in kunnen komen
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Precies, zie je een topic wat niet door de beugel kan. even een icq-tje naar ACM en chem en opgelost.Op woensdag 17 oktober 2001 12:57 schreef mbravenboer het volgende:
P&W functioneert nu uitstekend denk ik, er is niet echt een reden om dergelijke dingen te gaan doen. 1 keer in de zoveel tijd komt er wat vaags langs... de mods zitten der echter altijd snel bovenop...
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/278736/1?limit=50Op woensdag 17 oktober 2001 12:48 schreef gerritblaat het volgende:
[..]
Thanx!! Ik vind dat zekers een goed idee, vroeger kon je gewoon 's avond ff in [PW] bladeren naar leuke dingetjes maar nu is het gewoon to much. En niet iedereen die website problemen heeft zit op SOAP, (S)MIME en ebXML problemen te wachten. And vise versa...
een verhaaltje...
Nope, want ik zou er dan nooit ingekomen kunnen hebbenOp woensdag 17 oktober 2001 11:54 schreef gerritblaat het volgende:
* ACM begon net als mbravenboer als "p&w-only" user
hier nog 1Op woensdag 17 oktober 2001 13:56 schreef ACM het volgende:
[..]
Nope, want ik zou er dan nooit ingekomen kunnen hebben
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Daarna is het niet meer goedgekomen met hemOp woensdag 17 oktober 2001 13:56 schreef ACM het volgende:
[..]
Nope, want ik zou er dan nooit ingekomen kunnen hebben
* wasigh is ook als P&W -er begonnen
(nou eigenlijk, een klasgenoot zat een mooi vrouwen topic te kijken in de toenmalige got-kroeg, url overgetypt meekijken, en zo ben ik binnen gerold in P&W
* Nielsz meld zich weer aanOp woensdag 17 oktober 2001 14:08 schreef D2k het volgende:
[..]
hier nog 1
Pagina: 1