Fast ADSL IP-adressen inlever actie

Pagina: 1
Acties:

• Genoil
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-11-2023
De bezitters van ADSL Fast (en een XS4ALL account?) zullen inmiddels ook voor de keuze gesteld worden om 3 van de 4 ip-adressen in te leveren in ruil voor een 4 poorts routertje.

Is er enige reden waarom ik hier aan mee zou doen als ik op dit moment al 12 computers aan in totaal 2 ip adressen heb hangen via een Linux routerbakkie en wat hubjes knutselwerk?

Het alternatief is het behoud van 4 ip adressen tot de zomer van 2002...en dan pakken ze waarschijnlijk alsnog die 3 adressen af en krijg ik geen gratis router...maar so what, of is er iets met deze nieuwe constructie wat duidelijk voordeel op kan leveren?

Verwijderd

Nou, zoals je zelf al zegt, zou ik gewoon het zo laten als het nu is, en dan alles via 1 ip aders en :). En dan dat routertje ontvangen, en verkopen >:).

• qless
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 17:41

qless

...vraag maar...

Als je dat routertje wil verkopen (die vigor) hou ik me aanbevolen!

Website
Drones: Air 3s, Mini 4 Pro, Avata 2
Camera's: Canon R6, Canon 5d2, Dji Osmo Action 4
Objectieven: 8 fisheye, 14f2.8, 24f2.8, 50f1.8, 135f2, 17-40f4, 24-105f4, 70-300f4-5.6, 150-600f5-6.3, 25f2.8-2.5x-5x

Verwijderd

Het lijkt me dus dat ze die 3 vrijgekomen IP-adressen waardevoller vinden dan eenmalig zo'n modem/router weg te geven :)

Gewoon kijken of je alles naar 1 IP adres kan zetten... dan die modem incasseren en dat ding verkopen...of een briefje aan je provider:
Yo ISP,

Routertje kopen? Nog nooit gebruikt!

Slechts 500 gulden. Of ruilen tegen 3 IP adressen >:)

Greetz,

Your biggest fan :7

Verwijderd

Op woensdag 17 oktober 2001 13:02 schreef qless het volgende:
Als je dat routertje wil verkopen (die vigor) hou ik me aanbevolen!
zover ik kan herinneren (heb zelf geen mxstream) is die router in bruikleen

Verwijderd

Nop, die krijg je.

http://www.xs4all.nl/adsl/acties/router/

Wat is het aanbod?
KPN wil graag IP-adressen terugnemen en verzoekt u om vrijwillig afstand te doen van 3 van uw 4 IP adressen. In ruil voor deze 3 IP adressen krijgt u van KPN een Vigor 2200E router. De router wordt direct uw eigendom. U hoeft deze niet in te leveren wanneer u niet langer Fast ADSL hebt. U bestelt de router via deze website rechtstreeks bij leverancier Nijhof. De router wordt binnen 3 weken bij u afgeleverd door de postbode. U tekent voor ontvangst.
Pagina: 1