Ik heb een dell pc met een p3 733, ik wil overclocken!!! Echter de bios is niet te flashen, en de bios is zo simpel dat ik helemaal niks kan instellen qua FSB en multiplier. HELP!!!!!! Zijn hier progjes voor (zoals dat CPUcool)
Volgens mij kan je de FSB in windows software matig veranderen met het programma SoftFSB. Moet je maar ff in de search zoeken ofzo.
Veel succes!
Veel succes!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Nee je moet de clockgenerator opgeven, maar vaak is het zo met die Dell moederborden dat je met die generator alleen 100 en 133 mhz kan kiezen.
Ik heb eens een Dell Optiplex E1 met een Celeron 400 geprobeerd op te voeren, maar dat lukte niet omdat de PPL (zo heet die clockgenerator afgekort) niet in het lijstje stond.
Ik heb eens een Dell Optiplex E1 met een Celeron 400 geprobeerd op te voeren, maar dat lukte niet omdat de PPL (zo heet die clockgenerator afgekort) niet in het lijstje stond.
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7