PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]
Verwijderd
als dit de opmerkingen zijn die daar gemaakt worden kan ik wel begrijpen dat het dicht gaat.Op woensdag 17 oktober 2001 10:19 schreef DaNCe2k het volgende:
sinds wanneer is AOV gesloten, en waarom.
ik wou graag iet toevoegen na aanleiding van de "valse" alarmen van witte stof. Stel nou het is een undentified virus, en steken we elkaar nu aan. zonder te weten dat het een virus is. O nee want het is toch geen milvuur, dus zijn we veilig.
maarja, bvd
Je mag topics starten in SG en NST&M, ook kunnen er op verzoek topics gemoved worden.Op woensdag 17 oktober 2001 10:19 schreef DaNCe2k het volgende:
sinds wanneer is AOV gesloten, en waarom.
ik wou graag iet toevoegen na aanleiding van de "valse" alarmen van witte stof. Stel nou het is een undentified virus, en steken we elkaar nu aan. zonder te weten dat het een virus is. O nee want het is toch geen milvuur, dus zijn we veilig.
maarja, bvd
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Als dat een stelling is waar hij graag over zou willen discussieren heeft hij daar het volste recht toe hoorOp woensdag 17 oktober 2001 10:26 schreef StratoS_V2.0 het volgende:
als dit de opmerkingen zijn die daar gemaakt worden kan ik wel begrijpen dat het dicht gaat.
De topics waar tot de dag van sluiting één of meerdere malen in is gereageerd zijn gemoved naar een passend forum, zoals NSTM, SG of W&L. De grote meerderheid is naar NSTM verhuisd overigens.
Mocht een topic nog in het AOV zitten en zou je die discussie graag nieuw leven inblazen kun je een willekeurige modderator contacten of het bijv. hier in LA vragen, dan wordt voor dat topic een passend forum gezocht.
Moet het overigens wel echt iets toevoegen, want anders is het natuurlijk wel een heleboel werk voor niets.