unreal tournament speelt door zonder mij?

Pagina: 1
Acties:
  • 108 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:28
Hey mensen

ik zocht net op GoT naar unreal maar dat is echt niet te doen... veelste veel hits door mensen die zonder te zoeken iets vragen :+ (zoals ik nu een beetje doe)

anyway.

als ik UT speel dan werkt mijn toetsenbord opeens niet meer... en alles gaat gewoon verder en mijn mannetje blijft staan, weet iemand een oplossing?

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
misschien ligt het aan mij maar ik snap niet wat je bedoelt :?

• Hennie-M
tis niet zo moeilijk :)
ik ben aan het spelen, en opeens reageert mijn mannetje niet op mijn toetsenbord of muis.

de tegenstanders rennen nog gewoon door het beeld en schieten me dan kapot.

het enigste wat ik nog kan doen is alt-tab en ctrl-alt-del :(

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13-10 09:31
Mannetje dit mannetje dat.
Komt erop neer dat jij blijft staan omdat je toetsenbord niet reageert maar de AI gaat gewoon verder met spelen.

Hm...geen flauw idee, als alt+tab ect. wel werkt kan het niet zijn dat je connectie van je toetsb. weg is.
Ik heb geen flauw idee.

Wat ik zelf wel eens heb is dat ik bv iets chat en dan neit goed op enter druk, dan kan ik ook niet meer bewegen. Maar omdat jij niet mplayer speelt zal dat het ook wel niet zijn.

Verwijderd

Numlock :?

Verwijderd

ik heb dat gehad onder win95 en onder win98
num pad werkt niet meer en de letters doen het ook niet meer, maar bepaalde toetsen werken wel...wat ik deed is pc opnieuw opstarten en het werkt weer :?

dus voor mij is het niet nieuw, alleen geen oplossing voor... werkt de "esc" knop wel?

• Schaapje_BlaaT
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-11 18:25
druk es op F6, en kijk of
het misschien iets met internet is

ASUS ROG Strix B650-A | AMD 7600X | Kingston 32GB DDR5 6000 CL36 | Kingston KC3000 1TB | Powercolor hellhound RX9070 16GB

• Primal
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17:34
Ik heb dat ook 1 keer gehad. Toen heb ik 'disconnect from server' gedaan en daarna weer 'connect to server' (in UT wel te verstaan! :) ) en toen werkte het weer. Ok, je begint gewoon weer van 0 met je frags etc, maar je kunt weer spelen. Ik denk dat dat bij jou ook moet werken. Ik kon toen met ESC namelijk gewoon nog naar het menu toe.

"The fastest code, is the code that is never called."

• Termy
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:26

Termy

valt er nog wat te fragge?

nog nooit gehad, het meest exotische wat ik heb met UT is dat ik soms constant gebukt blijf.. beetje irri als er 3 geile aanvallers op je schieten als je de flag hebt |:(

-=[Terminator]=- R3doxNL Anahka#2910 Specs. 16x LONGi LR4-72HPH-455M (7280 Wp) Oost/West (-85°/95°,13°) op 8x APS DS3-L. ID.3 First Plus. Zappi v2.1. Daikin 3MXM40A met CTXM15R, FTXM20R en FTXM35R.

Verwijderd

Het kan trouwens ook aan je directX liggen! Tenminste dat heb ik ook weleens gehad.. Bij mij lagte het onder DirectX 8, na een andere te hebben geinstalleerd was het probleem weg (niet dat het probleem vaak voorkwam).

Misschien een tip :)

• X-Terminator187
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 28-05 12:41

X-Terminator187

"Astalavista"

Ik heb dat probleem ook gehad, alleen nog ietsje erger. Ik kon nog wel bukken, springen, schieten, alt. schieten en wapen wissellen. Maar ik kon dus totaal niet lopen of met de muis draaien. Zelfs niet na een paar keer de computer opnieuw opstarten. Wat ik dus heb gedaan is de User.ini en UnrealTournament.ini in de UT\System map weggegooit en het spel opnieuw opgestart, moet je wel weer ff alle toetsen en instellingen goed zetten, maar het werkte wel weer!

P.S. Dit was op een laptop, niet dat dat iets uit zou mogen maken maar toch.

Willen zij die bezwaar hebben tegen deze post nu spreken of voor altijd zwijgen. Specs

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-12-2024

Nibbles

just nibb it

Op woensdag 17 oktober 2001 10:12 schreef Hennie-M het volgende:
[..]

als ik UT speel dan werkt mijn toetsenbord opeens niet meer... en alles gaat gewoon verder en mijn mannetje blijft staan, weet iemand een oplossing?
Ik heb het alleen als de batterijen van m'n toetsenbord op zijn :o

Maar ik had het probleem eerst ook wel eens. Ik had toen ook andere conflicten met m'n USB muisje.

Misschien reinstall van windows? :+
Op woensdag 17 oktober 2001 13:21 schreef Termy het volgende:
nog nooit gehad, het meest exotische wat ik heb met UT is dat ik soms constant gebukt blijf.. beetje irri als er 3 geile aanvallers op je schieten als je de flag hebt |:(
Dat gebeurd waarschijnlijk als je 'crouch' ingedrukt hebt en dan V (het menuutje) of esc drukt. Als je dan teruggaat blijft je poppetje bukken. Gewoon nog een keer 'crouch' drukken helpt als het goed is.

• Hennie-M
ok ff opsomming :)

geen usb muis
het is bij online en offline games
het ZOU aan directX kunnen liggen, dat ga ik nog even proberen
Geen enkele toets werkt meer behalve alt-tab. dus ook de muis en het muiswieltje doen het niet meer.
Esq werkt ook niet

en ik heb geen batterijen in mijn toetsenbord en muis die spontaan tegelijkertijd opgaan :)

erg bedankt voor de reacties maar helaas nog niets wat het is(op die directx versie na)

Verwijderd

Dit is hetzelfde probleem als wat ik heb. Ik weet niet wat je er aan doet helaas.

Ik draai win2000 en speel TACTICAL OPS (alleen onder TO voorgekomen)

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

[topic=194046/1/25]

is dit hetzelfde probleem?? zo ja, niemand heeft er ooit een oplossing voor kunnen vinden :(( ik heb het zelf namelijk ook.

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Verwijderd

Is er inmiddels al een oplossing gevonden?

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

tip: als het gebeurt, druk op enter. Dan kan je waarschijnlijk gewoon weer verder spelen. Ik denk dat ie per ongeluk op een chat toets drukt, die werken tijdens het spelen in SP ook.

MechWarrior || Monsters Game

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-09 15:56
mja heb ik ook heel af en toe

maar mijn muis doet het dan nog wel maar mijn toetsenbord alleen niet...
heel vaag is dat (overigens alleen met XP)

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Heyyyy bekend probleem :)

Dit heb ik gehad op een lan... thuis had ik dit niet (meer)... verschil was dat ik op de lan m'n computerkast dicht had... thuis niet.
Misschien een temperatuur probleempje :? ('t was op de lan best warm)

Die lan was trouwens ongeveer 2 jaar geleden :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Paitor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-01 12:37

Paitor

rages doen :P

wat is je videokaart, ik heb het ook, met de Geforce 2 MX
van Hercules. Zie ook dit draadje: [topic=297676/1/25]

Live Life to the Max | Kom op konijntje doe maar huppele wiebele

Verwijderd

Heb ik ook regelmatig.
Ik switch vervolgens gewoon terug naar Windows dmv de windows toets op het keyboard en kill het UT proces.

Het enigste wat ik dan merk onder W2K is dat mijn muis een stuk gevoeliger staat. Deze instelling zal waarschijnlijk overgenomen zijn uit UT omdat het niet goed is afgesloten.

Het probleem zal waarschijnlijk een combinatie zijn van W2K/DirectX/UT.

Verwijderd

Heb je toevallig een keyboard met veel poespas. Ik had dat tenminste wel, samen met jou probleem. Nu nieuw keyboard (voor 35,- en zonder allemaal toeters en bellen) en geen last meer. Een idee?

• Hennie-M
nou dank u allen voor de aandacht :)

het probleem is "opgelost" hehee >:)
ik heb nu ontzettend veel directX problemen en loopt de hele computer in plaats van de I/O.(toetsenbord en muis)

ik heb een microsoft natural keyboard met de standaard knoppies en 2 windows en een onbekend knoppie(dat overigens al standaard vanaf 95 op elk toetsenbord zit)

oja iedereen denkt dat ik in chatmenu zit ofzo :) dat is dus niet zo! want dat merk je metteen :)

(offtopic: hey paitor; ze ziet er idd lief uit ;) )
Pagina: 1