Ik heb een Asus v3800. Deze geeft bij een koude start geen beeld. Direct resetten (na bij. 1 sec.) en hij doet het wel. Als ik dat niet doe krijg ik gewoonweg geen beeld. Heeft iemand suggesties ?
Verwijderd
misschien trekt je voeding em niet? maar het vreemde is dat hij het na een reset dan wel doet. het kan ook zijn dat je bios f*ck*d up is, probeer eens een bios update!
Verwijderd
Ik had eerder een PIII700@882Mhz.. soms bootte hij ook niet koud op die snelheid, maar als hij warm was, was hij compleet stabiel... heel raar.
Zal je voeding wel zijn.
Wat voor mobo heb je?
Wat voor mobo heb je?
Ik heb hem niet overclocked. Gewoon standaard P4 1500 Mhz. Voeding is 300 Watt en net nieuw, met de vorige deed ie hetzelfde. Moederboard is MSI met nieuwste bios. Ik kon van de Videokaart geen bios update vinden.
Hmmm, dat had ik nou altijd bij die ouwe ATI kaartjes (rage e.d.). Probleem trad meestal op bij wat kouder weer. Nooit een oplossing voor kunnen vinden.
Het is den ambtenaar verboden gedurende den werktijd alcoholhoudende dranken te gebruiken, bij zich te hebben of in de dienstlokalen te bewaren.
Heb ik ook met mijn asus7700 , het probleem is je moederboard en je videokaart hebben een klein probleempje met elkaar is verder niks aan te doen
A great thought in a small mind is a dangerous thing
Verwijderd
probeer eens je pc op te laten starten met je monitor uit, en je monitor na een minuutje ofzo aanzetten!
Verwijderd
Ik heb dat probleem ook weleens met mijn server, maar ik geef er een trap tegen en hij doet het weer 
Gellukig dat ie niet vaak moet opstarten
Gellukig dat ie niet vaak moet opstarten
Eerst uitzetten van mijn monitor heeft helaas niet geholpen.
Het lijkt me dat er tegen schoppen wat levensduur beperkend is voor je harde schijf.
Ik heb overgens ook met contactspray de geleidepootjes van
de Videokaart ingespoten. Helaas zonder positief resultaat
Het lijkt me dat er tegen schoppen wat levensduur beperkend is voor je harde schijf.
Ik heb overgens ook met contactspray de geleidepootjes van
de Videokaart ingespoten. Helaas zonder positief resultaat
Pagina: 1