sparen voor flush met vaste verbinding?

Pagina: 1
Acties:

• lexkam
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01-2013
Kon nix (duidelijks) vinden met de search en ben een newbie op 'graas-gebied', dus de volgende vraag:
Hoe kun je zorgen dat je niet om de paar blokjes flushed als je een vaste internet verbindig hebt (op m'n werk zit ik op een minimaal 500Mb per uur 'T nogwat' verbinding :9 ).
Wil wel eens wat sparen en bv blokken van 10.000 in 1 keer (gecontroleerd) flushen ipv om de 2 blokjes.

Wat ik ook instel als buffer etc, iederekeer wordt er automatisch geflushed!

Sorry voor deze ongetwijfeld domme vraag, maar ik wil het nu wel eens weten, m'n netwerk er uitrekken vind ik wel erg rigoreus ;) .

edit: ik bedoel dus natuurlijk het RC5 gebeuren!

• Robinski
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-05 16:04

Robinski

A.K.A. RHarmsen

Uhm, Personal proxy ertussen zetten

10xAXItec AC-265P = 2,650kWp @ SolarEdge SE2200 - PVOutput

• SilentStorm
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-03 14:45

SilentStorm

z.o.z

moet je bij 2->10>1 instellen dat je geen additional bufferlevel checking wilt hebben. Anders doet ie dat toch nog.

Localhost is where the heart is

• lexkam
Ik ga dan toch voor die "additional bufferlevel checking".
Met proxies e.d. maak ik de systeem beheerder op m'n werk niet blij denk ik >:) .

Ga het meteen proberen.....thnx.

• Haranaka
  • Laatst online: 10-05 19:25
De koe flushed automatisch als de buff-in leeg is. Als daar genoeg inzitten zal hij niet flushen.
Dus moet je een grote buff-in aanmaken en dan vrolijk laten grazen.
Stel je buffer in op een grote stand haal de blokjes binnen, hernoem de buff-in.rc5 naar 1.rc5. Haal nieuwe blokjes binnen etc dan
dnetc.exe -import 1.rc5
dnetc.exe -import 2.rc5
Zo plak ej de buffers aan elkaar vast en heb je 1 grote buffer waar je even mee vooruit kan.

...

• lexkam
Volgens mij flushed m' Mac (G4 6,5K/sec :) ) te pas en te onpas. er zitten atijd maar een paart blocks in de 'out'.
Als ik de out buffer hernoem zoals wordt voorgesteld, hoe plak je die dan weer aaneen tot 1 om die gezamelijk te flushen?

edit:/ lees weer slecht staat dat ik de buffer in moet hernoemen |:(

• Haranaka
  • Laatst online: 10-05 19:25
post hier je dnetc.ini eens. Daar staat alle informatie in die te maken heeft met het flush gedrag van je koe. Kunnen we je makkelijker verder helpen.

...

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

code:
1
2
[networking]
disabled=yes

als je dit in je ini zit zal 'ie nooit uit zichzelf fetchen/flushen

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Verwijderd

zet in je client dat je voor rc5 3000 blokjes wilt fetchen (dat gaat nog wel) kan je doen via de config naar menu 2-> 13 te gaan. daarna het truukje uitvoeren wat hierboven is beschreven en voila!

• lexkam
Probeer nu de .ini te openen mbv Simpel text (tja tis een Mac) en dat werkt dus niet, krijg het bestand niet open zodat ik wat kan 'Copy en Pasten', dit is k#t op m'n pc thuis gaat het gelukkig wel, maar ja dat is weer een PC.
Kortom ik ga ff stoeien om een manier te verzinnen om het toch te posten.

Verwijderd

Gooi anders effe het volgende in de ini...
[rc5]
fetch-workunit-threshold=3000
randomprefix=142
Mischien kan je vanuit de configuratie de ini niet veranderen omdat de ini read-only is? Restart na wijzigingen altijd de client weer...

• lexkam
De ini file:
[parameters]

[misc]
project-priority=RC5,OGR=0,CSC=0,DES=0

[rc5]
preferred-blocksize=33
randomprefix=142

buffers]
frequent-threshold-checks=1
threshold-check-interval=0:00

Toch gelukt >:) (met BBEdit)

• MeneerKrab
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-04 18:57
lexkam, ik kan wel de ini wijzingen met simple tekst,
zit hier achter een dual g4 800 (13mkeys) en die laat ik blokjes fetchen via mail, en de buff-in mail ik weer.
Pagina: 1