I am not responsible for any harm or damage to you or your computer caused by the above message
Als ie niet piept, zou het kunnen dat je pc speaker niet aangesloten zit maar ik neem aan dat je dat gecontroleerd hebt..
Je processor zou stuk kunnen zijn, of misschien je geheugen maar ook dan zou ie piepen.. Toch de processor dan?
Je processor zou stuk kunnen zijn, of misschien je geheugen maar ook dan zou ie piepen.. Toch de processor dan?
Clear CMOS ?
Dr Watson heeft niets kunnen vinden dat op een probleem zou kunnen wijzen
heb je al geprobeert de CPU eruit en er weer in te doen,
die &%& slot CPU's schieten nogal eens los
die &%& slot CPU's schieten nogal eens los
gratis af te halen SUN ultra1 compleet
Ik heb ook een keer gehad dat ie moeite had met het geheugen maar niet piepte. 
Dus dat ie niet piept, zegt niet alles.
Dus dat ie niet piept, zegt niet alles.
MSX 2 rulez more
Zelfde probleem hier. PC starte helemaal niet meer op beeld bleef zwart en geen piepje niks. Beetje met geheugen lopen stoeien 1 eruit ander erin slot hier slot daar. 10 Seconden stroom eraf gehaald en tot mijn grote opluchting kwam er weer leven in.
There is no art to find the minds construction in the face
speaker zit aangesloten... (zelfs die heb ik getest
)
processor heb ik er uit gehad en er weer (goed!) in gestopt CMOS heb ik ook al gereset (heb hiervoor nog de usermanual gedownd)
processor heb ik er uit gehad en er weer (goed!) in gestopt CMOS heb ik ook al gereset (heb hiervoor nog de usermanual gedownd)
I am not responsible for any harm or damage to you or your computer caused by the above message
is je voeding wel ok ?
probeer anders ff een andere
probeer anders ff een andere
Dr Watson heeft niets kunnen vinden dat op een probleem zou kunnen wijzen
Controleer de condensatoren rond je cpu; Staan de bovenkantjes lichtelijk bol?
Ik ben geheel voldaan, dank u wel!
ik heb zelfs al een andere voeding geprobeerd maar dit had geen effect de condensators staan naar mijn idee niet overdreven bol ziet er gewoon uit bedoel ik dus
(waar haal ik op mijn werk een andere proc. en geheugen vandaan om te testen
)
(waar haal ik op mijn werk een andere proc. en geheugen vandaan om te testen
van nerdvriendjes..Op woensdag 17 oktober 2001 09:42 schreef Janao het volgende:
ik heb zelfs al een andere voeding geprobeerd maar dit had geen effect de condensators staan naar mijn idee niet overdreven bol ziet er gewoon uit bedoel ik dus
(waar haal ik op mijn werk een andere proc. en geheugen vandaan om te testen)
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
zeg als je verder niets nuttigs te melden hebt, wat doe je hier dan nog ??
Pagina: 1